Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Orjan skrev:

Av de mer vanlige bilene den gang så var man var rimelig sjef på veien med den der i 1971. Ekstralys, lang antenne (man hadde jo radio selvsagt) og alufelger var virkelig noe ikke alle hadde.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært i markedet så hadde denne kommet høyt opp. Synd bare for selger at det er firedørs, da blir markedet mye mindre men objektivt sett så er jo dette en bedre bil enn en tilsvarende 1802. 

Selger er i vertfall en hyggelig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Bruktbil til salgs: BMW 5-serie - 1999 - Blå - 150 Hk - Sedan | FINN.no

Denne skulle du redda @sveigis Ryddig E39 med lav kilometerstand eid av gamle folk, litt TLC her så har man fin bil :) 

Var akkurat inne og så på den Fredrik😊

Vært perfekt egentlig .

Må ha en e39 nå i nærmeste fremtid ,hvertfall veldig lyst på .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig og få med at eier er "Selv mekaniker" med fagbrev og at bilen er tatt godt vare på, men har en bøyd ventil på en sylinder.

Dette fant ikke samme "mekaniker med fagbrev" ut sånn med engang så han leverte den til Bmw verkstedet Kjell strømme.

Det er også masse kvitteringer i hanskerom på store summer som viser at bilen er tatt godt vare på 😂🙈

https://www.finn.no/338080943

Endret av Haug530D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Fredrik 90 said:

Bruktbil til salgs: BMW 5-serie - 1999 - Blå - 150 Hk - Sedan | FINN.no

Denne skulle du redda @sveigis Ryddig E39 med lav kilometerstand eid av gamle folk, litt TLC her så har man fin bil :) 

Interessant og nostalgisk å se slitne, klassiske HAUGLI BIL skiltholdere, BMW-forhandleren på Haugalandet på den tiden. Gikk en ganske lik E39 520i i samme farge i Sauda når jeg var liten, også med HAUGLI Bil skiltholdere, så denne var litt kjekk å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sveigis skrev:

Var akkurat inne og så på den Fredrik😊

Vært perfekt egentlig .

Må ha en e39 nå i nærmeste fremtid ,hvertfall veldig lyst på .😊

Skulle hatt meg en ny E39 jeg og, angrer litt på at jeg solgte 523I'en, men 150hk motoren i 520 blir litt for slapt for min del, samt at den rusten der bak med bagasjerom må man nok iallefall kappe ut og sveise inn nytt, hadde det vært M54B22 så kanskje.

I mellomtiden får jeg klare meg med En F11 530D 2011, en E87 116I 2009 (Overhalt register og topp og knapt kjørt over 100k, så og si strøken) samt en E87 2005 118D som jeg ikke klarte og la gå (Her skal travers byttes til våren :) ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Haug530D skrev:

Skulle hatt meg en ny E39 jeg og, angrer litt på at jeg solgte 523I'en, men 150hk motoren i 520 blir litt for slapt for min del, samt at den rusten der bak med bagasjerom må man nok iallefall kappe ut og sveise inn nytt, hadde det vært M54B22 så kanskje.

I mellomtiden får jeg klare meg med En F11 530D 2011, en E87 116I 2009 (Overhalt register og topp og knapt kjørt over 100k, så og si strøken) samt en E87 2005 118D som jeg ikke klarte og la gå (Her skal travers byttes til våren :) ) 

Joda nok av biler og ta av her og ,men for min del så handler det nå om å finne et e39 eksemplar som man kunne se enden på ,og for min del så er ikke motor alternativ så nøye på disse .

Den tiden er forbi da man kunne velge fra øverste hylle av disse føler jeg.

Motor er pluss selvsagt og 523 / 528 er det jeg helst vil ha men .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2024 den 15.18, Jarod skrev:

Han har eid bilen siden 16. januar i år, men bilen er bra fordi han har kun fylt 98 oktan og kun håndvasket den med de beste produkter…

Og kun 3 eiere siden import sommeren 2021 påstås som få? 

Heftelse fra i år på 320k. Er nok ikke langt unna d han har kjøpt den for.

Fantastisk ren og ryddig bil innvendig 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, mossing 92 skrev:

Jeg ser den nettopp har kommet til landet, så den er nok lykkelig uvitende om skjebnen som venter dens nye tilværelse her oppe i nord. Jeg tror den alt kan høre lyden av alle 20 åringene som kommer løpende med finansieringsbevis på 10 år fra Santander i hånden. Lukten av Wunderbaum sitter sterkt i det høye håret og de vide hettegenserne med påskriften "utkantnorge VGS". Selgerne på GS gnir seg i hendene, her skal det selges Kina hjul og frontlepper så tusenlappene (til Klarna) flagrer. Bilen hadde nettopp service, vel smak godt på den fordi det blir de siste literne med fersk olje bilen kommer til å smake på lang...lang tid. Så får vi nok ett gjensyn med den om noen måneder, der den står på en forsikrings auksjon med vrengt forstilling og knust front etter en tur på ett jorde da talentet som vanlig tok slutt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg ser den nettopp har kommet til landet, så den er nok lykkelig uvitende om skjebnen som venter dens nye tilværelse her oppe i nord. Jeg tror den alt kan høre lyden av alle 20 åringene som kommer løpende med finansieringsbevis på 10 år fra Santander i hånden. Lukten av Wunderbaum sitter sterkt i det høye håret og de vide hettegenserne med påskriften "utkantnorge VGS". Selgerne på GS gnir seg i hendene, her skal det selges Kina hjul og frontlepper så tusenlappene (til Klarna) flagrer. Bilen hadde nettopp service, vel smak godt på den fordi det blir de siste literne med fersk olje bilen kommer til å smake på lang...lang tid. Så får vi nok ett gjensyn med den om noen måneder, der den står på en forsikrings auksjon med vrengt forstilling og knust front etter en tur på ett jorde da talentet som vanlig tok slutt 😅

Hehe, ja godt sagt 🤣 Om de da ikke finner ut at de ikke greidde å betjene det dyre billånet likevel etter 3 mnd ca, M5 i Norge må jo ha rekord i å ha antall eiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2024 den 17.48, Haug530D skrev:

Viktig og få med at eier er "Selv mekaniker" med fagbrev og at bilen er tatt godt vare på, men har en bøyd ventil på en sylinder.

Dette fant ikke samme "mekaniker med fagbrev" ut sånn med engang så han leverte den til Bmw verkstedet Kjell strømme.

Det er også masse kvitteringer i hanskerom på store summer som viser at bilen er tatt godt vare på 😂🙈

https://www.finn.no/338080943

Denne kjøpte en bekjent av meg. Virkelig spent på å beskue den etterhvert😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Evenlode skrev:

Denne kjøpte en bekjent av meg. Virkelig spent på å beskue den etterhvert😆😆

Du må komme med tilbakemelding :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...