Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, E.C. skrev:

Fanger vell opp idioter på sparkesykkel også, som verken har lys eller refleks?

har ikke peiling, vet ikke om jeg har sett en sparkesyklist lokalt her enda. de må isåfall ha brukt gangveien vi har gjennom hele bygda :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, E.C. skrev:

Fanger vell opp idioter på sparkesykkel også, som verken har lys eller refleks?

Er det ikke S8TF som tar seg av det? 🤔

Endret av humpfy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NV kommer i flere varianter. F11’en vår har NV med persongjenkjenning og varsling - den varsler både syklister og dyr og det som er. Og et punkt inne i Ryfylketunnelen som den nesten alltid varsler dyr (hjortesymbol) på. Men den har ikke Spot belysning slik den tidligere F15’en til en kollega hadde. Den lyste opp objektet med en av lyskasterne. Det fine med NV er at det alltid er aktivert og varsler i HUD eller instrumentpanel, men selvsagt morsomt å se objekter bli gule på skjermen også. Bor i sentrale strøk så har ikke blitt direkte reddet, men har hatt noen skumle episoder med dårlig belyste fotgjengeroverganger der kameraet har fanget personer på vei ut som har vært mørkt kledd og som jeg ikke hadde sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Ingvaldsen said:

kommer opp varsel i headup eller speedo om du ikke har kameraet oppe på skjermen, mener å huske det kom symbol av en hjort når det var dyr og en person når den varslet for fotgjengere.   den slo ofte ut på fotgjenger når jeg passert noen visse fotobokser på vinterstid.

Dette visste jeg ikke var en del av nightvision systemet, jeg trodde det var en del av ACC systemet.🤦‍♂️ Det endrer jo selvsagt helt på hva jeg mener om nightvision. Det jeg refererte til var hovedsakelig aktiv bruk av nightvision kamera, som jeg stort sett kun har bruk for når det snør noe veldig, men da blir jo kameraet konstant nedsnødd og helt ubrukelig. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Werther skrev:

 

Holdt hele 3 måneder med ny eier....Her er det bare å selge videre fort som fy før bilen må på service eller må påkostes nye bakdekk!!

Kjent pappagutt stil i Drammen dette.

Kjøpe M bil, herje i 3 mndr også selge fordi de er redde for eventuelle påkost i nær framtid. Også anonsere gjennom Lysholm eller hos andre noe store forhandlere for å ikke få påpek mot seg selv etter salg for noe som evnt kan dukke opp etter salg. Er vell også full finansiert denne også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

med så sørgelige seter at de fikk ikke være med på bildet engang :P

 

Sikkert ikke umulig å ettermontere comfortstoler i den heller da 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...