Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

20 timer siden, skoglund skrev:

Vet ikke helt hvorfor , men tenke på Snagg30 når jeg så denne i dag på Finn.no 

meget grom bil:) 

Flere som gjør det, fikk tilsendt en E36 M3 av Markus her inne i går men finner ikke annonsen igjen. Kunne tenkt meg begge disse to og da spesielt M2’n, rått bygg! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Skulebollen skrev:

https://www.finn.no/mobility/item/377128342?ci=12

Denne fristet voldsomt😍 Noen som har formening om baksete plass og bagasjeromsplass på en slik vs Taycan CT eller g31? 

@Snagg30?

Sitter å vurderer den selv 😂 fruen er gira og henger vekten er fin. Kan ikke sammenligne plassen da jeg ikke har prøvd Porschene på den måten. men X3M’n har meget god plass, sjekk starten av tråden min så ser du hvordan vår ble brukt og plassen den har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2024 den 20.57, Snagg30 skrev:

Flere som gjør det, fikk tilsendt en E36 M3 av Markus her inne i går men finner ikke annonsen igjen. Kunne tenkt meg begge disse to og da spesielt M2’n, rått bygg! :) 

Var den med B32 motor som var skikkelig banerigget men trengte litt arbeid? Forsvant like fort som den kom ut, så spørs om den ble snappet opp like kjapt som den blå med B32 som lå ute tidligere i sommer til ca lik pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, MortenHaa skrev:

Var den med B32 motor som var skikkelig banerigget men trengte litt arbeid? Forsvant like fort som den kom ut, så spørs om den ble snappet opp like kjapt som den blå med B32 som lå ute tidligere i sommer til ca lik pris.

Nei jeg tror denne hadde S50 jeg? Ble noe usikker for jeg trodde kanskje det var S54 men godt mulig den ikke hadde noen av av delene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snagg30 skrev:

Nei jeg tror denne hadde S50 jeg? Ble noe usikker for jeg trodde kanskje det var S54 men godt mulig den ikke hadde noen av av delene. 

S50B32 ja, rød bil med førstebilde i annonse fra ringen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Uenig 😅  vanlig "coupe" Taycan er trang baki, men synes det er ok plass i CT

Ja det er jo øye som ser, synes buen fra midtkonsoll til dash stjele mye plass og kommer i konflikt med bein, jeg er ikke noe stor person , 184 med normalt lange bein i forhold til kroppshøyde .hehe. 
men jeg sverger jo selv til biler med "God plass" så jeg er vell ikke riktig person til å anse hva som er nok/nødvendig plass:) men kul bil anyway:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...