Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

 

sendte mail eg, fikk svar

 

Unnskyld meg, hvor gammel er du og hva får deg til og tro du kan sende en sånn e-post?

Jeg er ingen svindler, kjøpte den og jeg har kostet på den sånn ca 90/100.000,- og har kvittering på absolutt ALT.

Er bare en som prøver og selge bilen sin som alle andre, og vil ha det de er verdt og jeg mener den er verdt såpass.

Mvh

Ruben L*****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ett snillere svar:

 

Wicky:

 

Hei Hva er det som gjør denne bilen verdt pengene? Bare spør siden den ble solgt for under 130k tidligere iår...?
Hilsen
Wicky

 

Selger:

 

Hei Wicky

Regner med du er ikke den første som kommer til og spørre om dette. Det var da jeg som kjøpte den for 148.000,-
Jeg har hatt den siden januar som jeg skrev i annonsen, har også stått parkert en god stund, menst den var parkert fikk jeg samlet opp en sum på 90.000,- ca og kostet på den sånn at jeg fikk den akkurat sånn jeg ville ha den, du ser hvor mye penger jeg har lagt i den vist du leser annonsen.
Jeg sier ikke at jeg skal ha 220.000,- for den, jeg bare har lagt prisen så høyt. :)

Jeg er veldig intrisert i BMW og menter denne bilen er verdt en god del mere enn 130.000,- nå som den er nå, mye bedre stand eller den var, for og ikke snakke om penere. :)

Mvh

 

xxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke forstår er hvorfor noen tror det er positivt å føre opp ting som "nye vindusviskere" som noe positivt vedlikeholdsmessig? Det eneste det vanligvis betyr er bare at eier ikke har begrep om faktiske vedlikeholdskostnader på de litt eldre bilene, og hvis han virkelig føler dette er verdt å nevne så er det antagelig en del dyrere og mer alvorlige feil han ikke vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må finne seg i at alle priser ting forskjellig! Får man ikke solgt og må selge, må prisen ned til det man kan få uansett. Er kjøpere marked på bil og selgers på leilighet/hus:p

At noen har brukt tusenvis av kroner på en bil blir jo tap som regel...

Uansett, denne er billig om den er ekte!

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-190-e-2-5-16-evo-ii-umbau-ludwigshafen/172063273.html?lang=de&pageNumber=10&__lp=73&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=126&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...