Mr. Erling Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 (endret) @Erling T - Det kommer helt an på hva en ser på som et behov, men jeg kjøper nok aldri en BMW uten sportsseter, og i alle fall ikke en med nærmere 300hk... Ja det ante meg det med sportseter. Redd for at det blir avgjørende og dermed ikke kjøp... Men jeg er fremdeles usikker. Prøver å finne ut det med kjente 'svakheter' ved denne e63 modellen. Har hørt rykter om støtdemper foran + styring sliter unormalt fort. Endret Mai 15, 2015 av Erling T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Kun jeg som synes den ser grådig sliten ut ? Ser kun lykter som har blitt matt, og litt riper her og der. Hva som gjør at den ser grådig sliten ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Kun jeg som synes den ser grådig sliten ut ? Ser a ganske grei ut for alderen den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Hva mener folk om denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59371856&searchclickthrough=true Og god 17.mai ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 (endret) Hadde glatt styrt unna, ser sliten og generelt oppbrukt ut. Illevarslende når en hiver penger i justerbart understell, hjul og folie mens ødelagt girkule, div skader, masse smårust og annet får være i fred. Endret Mai 17, 2015 av Nytern Fredrik 90, Peak og Mr. Erling reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Verste var vel i grunnen den skjermen, kanskje? Ser jo ikke ut! Pluss å kjøre 316 bensin er som å løpe 100m hekk med en buttplug i baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Ikke har han hatt vett til å rydde/rengjøre innvendig, heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Det er jo åpenbart en sleeper, da eieren ligger nesten i baksetet under kjøring! Ivanrogov reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 (endret) Hadde glatt styrt unna, ser sliten og generelt oppbrukt ut. Illevarslende når en hiver penger i justerbart understell, hjul og folie mens ødelagt girkule, div skader, masse smårust og annet får være i fred. Jeg hev penger i justerbart understell på min 520d. Mens der er ett par små rustflekker rundtom og bulk i en bakskjerm. Av den enkle grunn at bulken i bakskjerm koster 15000 og reparere, og rustfjerningen privatpersoner oftest driver med varer i 1 år og blir deretter verre. Så jeg skjønner godt div. Bulker og rust er på bilen Men ja bilen såg sliten ut. Men dette gjenspeiler seg jo da igjen av prisen som ikke var så verst kom gjerne med en bedre e46 2004 mod. Til 30.000 Endret Mai 17, 2015 av Skulebollen HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Ja tenkte også den var billig slik Skulebollen forteller Den ser veldig sliten ut men om man fjerner folie og klistremerke er den ikke så altfor ille + eier sier at det skal bli gjort, så får håpe folien ikke skjuler noe.. Skulebollen; hvordan kan en bulk på bakskjerm koste 15000,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Man må sveise på punkt for og drage den ut, deretter trengs det lakkering på hele bakskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Verste var vel i grunnen den skjermen, kanskje? Ser jo ikke ut! Pluss å kjøre 316 bensin er som å løpe 100m hekk med en buttplug i baken Så....du har prøvd...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Så....du har prøvd...? Hvordan visste du det? Nei, men du skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Mulig det er noe jeg misser, men denne så jo relativt greit priset? Greit med utstyr, værtfall en del av det jeg vil ha i en bil, og ellers pen farge på folien. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58389391 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Mulig det er noe jeg misser, men denne så jo relativt greit priset? Greit med utstyr, værtfall en del av det jeg vil ha i en bil, og ellers pen farge på folien. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58389391 fy faen så mye penere i rød en sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå