Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn jeg ser det så har han ikke lov til og suttre for folk som vil gjøre så enkle modifikasjoner som senk, evnt bytte ei lampe eller to, da den ikke har orginale felger,+ masse krimskrams inni. så hvis selger mener at bilen blir ødelagt av senk (bilen har forsåvidt pr dags dato feil høyde enten forran eller bak ser det ut som) , så det er ikke så himla nøye med at alt skal være 100% riktig

ja bilen burde ikke herjes med, men senk er virkelig ikke å ødelegge en bil etter min mening.

jeg synes bilen er kjempe pen å håper noen som vil ta vare på den kjøper den (noe jeg regner med da den ligger til 160 lapper) men om nåværende eier ikke vil selge en bil til en person som har lyst til og montere et senkesett, ja da skjønner ikke jeg.

men det er ikke så relevant nå, da den er vernet å da får man vel ikke sånt godkjent

Hei, ser dere diskuterer min bil her. Hyggelig det:-)

Bilen ble solgt for litt under prisantydning, men jeg kunne sikkert fått utgangsprisen hadde jeg vært tøffere. Jeg hadde flere seriøse spekulanter på telefonen.  Kjøper var en hyggelig, godt voksen kar fra indre Østfold.

Når det gjelder prisen, så syntes jeg det var vanskelig å sette riktig pris. Jeg valgte å gå forholdsvis høyt ut, med tanke på at det var en original bil med mye utstyr og en god historie!

Jeg hadde solgt bilen til (nesten) hvem som helst, men regnet ikke med å møte på en seriøs, kjøpelysten 18åring som ville blodsenke og sette på turbo! Denne bilen vil nok beholde sin originale høyde.

Hehe, jeg vurderte faktisk i fjor å senke bilen bitte lite grann, så ingenting er hellig.

Her er tråden: http://bimmers.no/topic/733602-min-f%C3%B8rste-bmw-e28-528i-1982/

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk seriøst den E60'en er 50k for dyr?

Er klart at M-sport (eksteriørt, ettermontert), senk, felger og fire utløp har en viss verdi. Kan godt kalle det for plastikk, men faktum er jo at den plastikken jaggu ikke er gratis om du har planer om å få det på selv heller.

Synes ikke prisen er så gale, maks 20k for høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke enig med deg Walkabout, det du sier er at man kan prise en original M sport til ca 40k over en bil uten M sport?

Haha, skal jeg driste meg til å si.

Greit at det koster mye å ettermontere og ved av kryssing på utstyrslista, men differansen er ikke så stor på bruktmarkedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende hvordan du får det til at jeg mener at en original M-sport kan prises 40.000 kroner over en bil uten M-sport?

Du mener den aktuelle bilen burde kostet 110.000, mens jeg mener prisen kunne vært 140.000. M-sport er en ting, men hva med senk, felger og fire eksosutløp - som jeg også legger inn i prisdifferansen?

Vil hevde at original M-sport i alle fall kan prises rundt 20.000 over en bil uten M-sport. Resten i min prisdifferanse ligger i nevnte senk, felger og eksos.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...