R4F431 RAFAEL Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Var nok berre litt fiksing av papir for å få ting mykje billigere. Altså den er faktisk orginal om vi tar det han sei for god fisk. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Ser denne er ute igjen. Ekstremt bra utstyrt F10, alt er på plass utenom TV i bakseteryggene. Litt feil motor, sedan, høy km og ikke x-drive er vel hovedgrunnen til at denne blir liggende... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=66900903&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Hadde den hatt r6 og kostet 30k mindre hadde.den blitt solgt, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Der var det nok utstyr, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Ser denne er ute igjen. Ekstremt bra utstyrt F10, alt er på plass utenom TV i bakseteryggene. Litt feil motor, sedan, høy km og ikke x-drive er vel hovedgrunnen til at denne blir liggende... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=66900903&searchclickthrough=true Den mangler hengerfeste også. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 En nydelig femmer ikke ofte man ser disse bilene med gullrekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Luksusproblem spør du meg. "ikkje rekkesekser" 0-100 på 6,9 er nokk i alle omstendigheter [emoji23] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Nja, lyden av en r4? Huff. Ikke nok med at der diesel... Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Den mangler jo en del da.... Utendørs lyspakke, henger feste, xDrive, Idrive bak, Adaptiv drive, Gjennomlasting/skipose, M spoiler osv. Men den var ellers meget godt utstyrt, men det er helt enormt hvor mye utstyr man kan putte på en F10 Som nevnt over her mangler den også to ekstra sylindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Den mangler jo en del da.... Utendørs lyspakke, henger feste, xDrive, Idrive bak, Adaptiv drive, Gjennomlasting/skipose, M spoiler osv. Men den var ellers meget godt utstyrt, men det er helt enormt hvor mye utstyr man kan putte på en F10 Som nevnt over her mangler den også to ekstra sylindre At den mangler en del synes jeg er en sterk overdrivelse. Snarere tvert imot, mangler den faktisk kun få utstyrskoder for å ha full pakke. iDrive bak er ikke tilgjengelig på F10/F11. Adaptive drive er ikke tilgjengelig på 525d. Bilen har gjennomlastingssystem, men mangler skipose. "Lys i utvendige dørhåndtak er en del av 4UR Ambientlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Min har TV og tilgang til full iDrive bak Saltkjelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Det er mulig man har forskjellige meninger om hva iDrive er, men i mine øyne er iDrive det fysiske betjeningshjulet. Og det er det som kjent ingen andre modeller enn 7-serien som har. Derimot får man en fjernkontroll som etterligner et iDrive-hjul. Jeg ser nå at Fredrik muligens mente bakseteunderholdning? Apropos finn.no-tråd. Den velkjente Imola røde E60 M5´en er lagt ut for salg med en noe over snittet dyr pris. Personlig synes jeg den er alt for dyr mht. årsmodell og kilometerstand, men det er vel gjerne fargen man prøver å få betalt for her.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67084519&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Jeg syns det er helt galematias når man tenker på verditap på den godt utstyrte F10'n lenger opp her. Nypris 1,1' mill Eier kjøpte den i slutten av 2014 for overkant av 800' Nå, ett år senere: 499' Der snakker vi tap! Peak, HenrikSolberg og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Jeg syns det er helt galematias når man tenker på verditap på den godt utstyrte F10'n lenger opp her. Nypris 1,1' mill Eier kjøpte den i slutten av 2014 for overkant av 800' Nå, ett år senere: 499' Der snakker vi tap! Hohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Apropos finn.no-tråd. Den velkjente Imola røde E60 M5´en er lagt ut for salg med en noe over snittet dyr pris. Personlig synes jeg den er alt for dyr mht. årsmodell og kilometerstand, men det er vel gjerne fargen man prøver å få betalt for her.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67084519&searchclickthrough=true Lurer på om bildene muligens har vært innom et redigeringsprogram, for den så veldig rød ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå