Clutch Skrevet August 31, 2017 Share Skrevet August 31, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102711211 personlig så liker jeg vader seter godt, men dette må være et unntak Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 1, 2017 Share Skrevet September 1, 2017 Mye morro for penga! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102957558&fks=102957558 Ivrig86 og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 Ur-Quattro https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103041140&fks=103041140 StigJ, Ivrig86, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M// Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 Fin km https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103558954 Ivrig86, Peak og Magnus. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 35 minutter siden, M// skrev: Fin km https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103558954 Samleobjekt! Ingen upris heller - er verdt en god del mer enn "greie" 320cd Ivrig86 og M// reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 Fantastisk flott bil, helt til jeg så vriknottene på dashbordet. M//, Daniel., Slavearbeider'n og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 7 minutter siden, awt skrev: Fantastisk flott bil, helt til jeg så vriknottene på dashbordet. Samme her.. Syns heller ikke hengerfeste passer helt inn på en coupé Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 Jeg er glad i hengerfester, og synes det er et pluss. ...men ville nok ikke hatt det om det ikke var avtagbart (dette er avtagbart). Det der er en bil jeg seriøst kunne tenkt meg, men man skal ha plass og tid til alt... Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 5 minutter siden, awt skrev: Jeg er glad i hengerfester, og synes det er et pluss. ...men ville nok ikke hatt det om det ikke var avtagbart (dette er avtagbart). Det der er en bil jeg seriøst kunne tenkt meg, men man skal ha plass og tid til alt... Joda det er jo det Har vel hatt det på alle bilene mine (avtagbart), selv om det var helt tilfeldig og at jeg aldri brukte det. Syns bare det ser feil ut på en coupé Men så lenge det er avtagbart så gjør det ikke noe. Ja koster vel litt å drifte en X4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 X4-en koster nok ikke noe mer å drifte enn andre biler, men så var det tid og plass som var problemet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 6 minutter siden, awt skrev: X4-en koster nok ikke noe mer å drifte enn andre biler, men så var det tid og plass som var problemet også. Ser den For meg er det andre veien Funnet bil jeg kunne tenkt meg men får ikke kjøpt den fordi jeg sitter på 2 biler som ikke er enkel å selge awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 Skjønner ikke at noen kjøpte vriknotter i 2004. E36en min fra 95 har digital klima. Burde ikke vært mulig å kjøpe uten. Walkabout og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 1 time siden, DanielStance skrev: Samme her.. Syns heller ikke hengerfeste passer helt inn på en coupé Har det på min, aldri brukte det men. Men tøft å trekke henger med stanced e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 2, 2017 Share Skrevet September 2, 2017 31 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Har det på min, aldri brukte det men. Men tøft å trekke henger med stanced e46. Hehe ja Jeg kan trekke henger med E38n, selv om det liksom skal være "direktørbil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 (endret) Kjekt for videresalg med avtagbart, iallefall. Endret September 3, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå