Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Daniel. skrev:

_1573187176.jpg

Er vel det nærmeste du kommer :P

Men når det er sagt bilen så jo ikke så gal ut. Og hvis den lave Km standen har dokumentasjon så vel, prisen får bli en avtale mellom selger og kjøper. Tror selger blir litt skuffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. 

Jeg tenker å kjøpe meg en 1-serie. Må koste under 100 000.

Men er helt ny på bimmer og dette vil bli min første. Noe spesielle motorer det er mer problemer med en andre? Og hva bør jeg se etter?

Vurderer denne: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=113462129

Kan det se ut som ett godt kjøp? Motoren bra eller kjent for mye problemer? Har bare hørt man skal holde seg unna diesel på disse? Har snakket med eier og bilen skal på EU til uken.

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dessverre styrt unna motorene som er i 4-sylindret bensin på 1-serie, spesielt de med kodenavn N43 som denne har.

Disse sliter med både dyser, coiler, plugger, registerkjede og mye annet rart. Ville heller kjøpt diesel, selv om disse har hatt litt utfordringer med registerkjede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, awt said:

Ville dessverre styrt unna motorene som er i 4-sylindret bensin på 1-serie, spesielt de med kodenavn N43 som denne har.

Disse sliter med både dyser, coiler, plugger, registerkjede og mye annet rart. Ville heller kjøpt diesel, selv om disse har hatt litt utfordringer med registerkjede.

Oki tusen takk for svar :)
Så heller diesel en bensin? Hører så mye forskjellig så tenkte at det var bedre å høre med dere her som lever litt mer bare for BMW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, awt said:

Akkurat når det kommer til de minste motorene i 1-serie ville jeg heller valgt diesel ja. Har selv hatt en lik bil som du linker til, med samme motor og farge og det hele. Den ble fraktet på tilhenger når jeg solgte den...

Åja da holder jeg meg unna det.

Så dette er motoren jeg skal gå får da kanskje? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=122486100&fks=122486100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mcelg skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=122591025
Grei pris til å være org e46 m3. Med litt overnaturlig flaks er det bare en abs-sensor som må byttes, hehe.

Synd han tok den samtalen til ESS, ellers hadde clutchen vore bra og den hadde gira som den skal 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.6.2018 at 22.30, t06afre skrev:

Men når det er sagt bilen så jo ikke så gal ut. Og hvis den lave Km standen har dokumentasjon så vel, prisen får bli en avtale mellom selger og kjøper. Tror selger blir litt skuffet

Denne var jeg påtur å kjøpe da den lå for salg ifjor høst.

Da skulle jeg få den for 50k. 

Nåværende eier har byttet en del i forbindelse med motor, mtp. Den ekstreme varmen denne bilen har gått i (Dubai), så har mye plastikk og gummi blitt tørt og ødelagt.

Bilen er som nevnt over Dubai import, så jeg anbefaler en potensiell kjøper å sjekke nøye med SVV at alt av dokumentasjon er rett, tilstede og iorden.

Vet at det kan være vanskelig å få biler fra Saudi Arabia godkjent her til lands, da dokumentasjon og papirer ofte står skrevet på Arabisk.

Ellers så ser bilen veldig bra ut på bildene og rust er vel ikke verdt å snakke om engang..

Dette fremstår som en sinnsykt strøken og pen E38! 

Screenshot_2018-06-17-00-35-28.thumb.png.839d4e1d21c40852c1f103b414087616.png

Screenshot_2018-06-17-00-35-18.thumb.png.0a5129600e90d47d5370553a33ad180d.png

Screenshot_2018-06-17-00-35-06.thumb.png.00b711af840bb1c9cf572569eb827529.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solberg93 skrev:

Forsiktig hva jeg skriver, men det var litt dyrt for en såpass gammel bil med liten utstyrsliste. Motoren derimot er innafor og bilen er nok moro å kjøre :) At prisen er slik den er er nok sikkert fordi den er hauset opp i ei større gruppe på Facebook e.l. og man tror deror selv at man sitter på en gullgruve. I likhet med diverse E46 som dukker opp jevnlig...

Endret av Marius2002
Fjernet en potensiell misforstående setning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Marius2002 skrev:

Forsiktig hva jeg skriver, men det var litt dyrt for en såpass gammel bil med liten utstyrsliste. Motoren derimot er innafor og bilen er nok moro å kjøre :) At prisen er slik den er er nok sikkert fordi den er hauset opp i ei større gruppe på Facebook e.l. og man tror deror selv at man sitter på en gullgruve. I likhet med diverse E46 som dukker opp jevnlig...

Alt for dyrt for en pre-facelift 325i med lite utstyr.

Som de fleste sier så vil ikke påkost av senk, felger +++ øke prisen noe særlig.

Greit nok at den kanskje ligger en del over en vanlig 325i, men nå har den jo passert 325 LCI prisnivå og kanskje litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...