macrorain Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 3 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Syns interiøret såg nokså slitt ut til bare ha kjørt 53k km? Tjo. Tenker du på setene? Bilen er jo 14 år gammel, så selv om det ikke er så mye bruksslitasje kan de jo være tørre / se slitt ut pga manglende behandling kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 Nå, macrorain skrev: Tjo. Tenker du på setene? Bilen er jo 14 år gammel, så selv om det ikke er så mye bruksslitasje kan de jo være tørre / se slitt ut pga manglende behandling kanskje? Setene i min e46 hadde gått 100k km, altså det dobbelte men de var helt strøkne, ingen rynker eller slitasjemerker. Setene kan jo være henta fra en donorbil som har gått vesentlig lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev: Setene i min e46 hadde gått 100k km, altså det dobbelte men de var helt strøkne, ingen rynker eller slitasjemerker. Setene kan jo være henta fra en donorbil som har gått vesentlig lenger. Ja, ikke vet jeg. Kjenner ikke bil eller eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcelg Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 Tomme katter kan kanskje slå ut negativt på pkk og. Syntes ikke bil til 500k skal ha sølvteip over nøkkelhullet på bakluka heller. Tøff sak, men litt mangler til den prisen. Evenol og Kolstad Jr. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 Vanlig sportseter er det faktisk, ikke M3 stoler. Merkelig bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 Bare meg eller var dette en god pris? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=121701896 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvinds Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 9 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med ny bil! Forventer tråd på denne kunne godt tenkt meg en 316i manuell selv om det ikke hadde vært xdrive-krav hjemme. Morsom motor, spesielt i Sport mode. Og du har det diggeste interiøret - alcantara/stoff M sport. Takk! Blir nok ingen tråd, men skal nok få lagt inn bilder i ny og ne Har et par ting jeg kunne tenke meg å gjøre med den, men har noen prosjekt i huset som må kommer først. Reiser over til østlandet i morgen, og henter den mandag morgen. Får stoppe på veien tilbake for å ta et bilde eller to. Gleden av å hente bil på østlandet er jo at jeg må kjøre gode 7 timer alene hjem igjen Fryktelig spent på å prøve bilen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 7 minutter siden, Oyvinds skrev: Takk! Blir nok ingen tråd, men skal nok få lagt inn bilder i ny og ne Har et par ting jeg kunne tenke meg å gjøre med den, men har noen prosjekt i huset som må kommer først. Reiser over til østlandet i morgen, og henter den mandag morgen. Får stoppe på veien tilbake for å ta et bilde eller to. Gleden av å hente bil på østlandet er jo at jeg må kjøre gode 7 timer alene hjem igjen Fryktelig spent på å prøve bilen nå!! Betyr det at du holder til på det glade Vestlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 9 timer siden, AlexZandero skrev: Bare meg eller var dette en god pris? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=121701896 Synes den prisen så bra ut i forhold til andre på finn hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=125099034&fks=125099034 🤔 I overkant den prisen der Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 29, 2018 Share Skrevet Juli 29, 2018 Jaha.. 30k for dette her? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=125283717 Mathiseen, AlexZandero, mcelg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Juli 29, 2018 Share Skrevet Juli 29, 2018 De klistremerkene altså 🙄 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Juli 29, 2018 Share Skrevet Juli 29, 2018 Er utlending som har bilen så er utlending-stylet opp og sikkert veldig tøft i følge han selv. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 29, 2018 Share Skrevet Juli 29, 2018 24 minutes ago, AlexZandero said: Er utlending som har bilen så er utlending-stylet opp og sikkert veldig tøft i følge han selv. Hvor får du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Juli 29, 2018 Share Skrevet Juli 29, 2018 25 minutter siden, Kjennern skrev: Hvor får du det fra? Han har jo lagt det ut på facebook E39 gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå