Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Marius2002 skrev:

Flott bil med mye potensiale. Håper den kommer til et godt hjem. Det triste er at selger må påpeke at bilen er 47 år gammel og ingen garanti stilles. Det burde egentlig vært en selvfølge, men vi er vel kommet dit hvor enkelte kjøpere tror de får gull og skal klage på alt i ettertid. Jeg har ikke opplevd det, men det dukker opp tråder i ny og ned. Folk ass...

 

Ja en må forvente å bruke noen kroner for å få den i grei bruksstand men slik er det nå bare. Brukte nå litt for å få E21 i stand selv da jeg kjøpte den og den hadde stått i vel 16 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Litt spesielt å gjøre dette med en cab :-k Har i det minste hardtop da

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=129526545

Menne, 4.4 V8(!?) er jo S62 her da. Fortsatt problemer ved evt grundig kontroll hos SVV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Thundercoil skrev:

Det er vel en M62 med S62 innsug. 

Du ser jo at dette er S62, ikke M62.. Toppdeksel er helt ulike blandt annet. 

Den har forsåvidt ligget for salg tidligere, da annonsert med M5 motor.

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen altså tatt bryet med å bygge om til M62, godkjent med M62, så byttet til en ikke godkjent S62 og prøver nå å late som at det er en M62 for å selge bilen som "godkjent"? 

EDIT: står med 231hk i vognkort, en evt. godkjenning må i så fall være i "merknader" i vognkortet.

Endret av E.C.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forsøkt solgt i fjor, da annonsert med M5 motor.
Kanskje en grunn til at ett eller annet fjols har fjerna M power og M badge. SVV har titta på nok sånne motorer og skjønner vel at M power er grommotoren. Går vel kanskje litt mer under radaren da?

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, E.C. skrev:

Har noen altså tatt bryet med å bygge om til M62, godkjent med M62, så byttet til en ikke godkjent S62 og prøver nå å late som at det er en M62 for å selge bilen som "godkjent"? 

EDIT: står med 231hk i vognkort, en evt. godkjenning må i så fall være i "merknader" i vognkortet.

Den har hele tiden hatt S62 motor. Hvordan den har blitt godkjent med M62 er for meg uforståelig hvis da S62 har stått i hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, danskiii skrev:

Ja en må forvente å bruke noen kroner for å få den i grei bruksstand men slik er det nå bare. Brukte nå litt for å få E21 i stand selv da jeg kjøpte den og den hadde stått i vel 16 år..

Jepp, de fleste her inne har den mentaliteten så det er enda bra :) 
Likevel dumt at man må presisere det, fordi det burde vært en selvfølge.
Uansett en fin bil det der til en grei pris, det er nok flere som ser verdien i den, så jeg tror den går kjapt.

 

21 minutter siden, Peak skrev:

Veldig billig X3 med defekt høytrykkspumpe. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=129647103

Den også ryker nok kjapt, for de som har mulighet og kunnskap er det nok dette enten en billig bruksbil eller noe å kanskje tjene en liten slant på om det kun er høytrykkspumpen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...