Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Kjennern skrev:

Bør vel få den der under 600, lite utstyr på den.

Lite utstyr? Synes ikke denne var dårlig i det hele tatt, og den har to vesentlige ting som veldig mange andre M5er ikke har - alcantara taktrekk og utvidet skinnpakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Saltkjelen said:

Lite utstyr? Synes ikke denne var dårlig i det hele tatt, og den har to vesentlige ting som veldig mange andre M5er ikke har - alcantara taktrekk og utvidet skinnpakke.

Mangler jo en del som: blindsone varsel, fil assistent, nightvision, B&O, bakseteunderholdning, 4 soners klima...
Så er listen uendelig lang på F serien. Derfor jeg synes den har lite utstyr, men det er nå min mening.

Jeg forventer bare litt mer av en M5..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjennern skrev:

Mangler jo en del som: blindsone varsel, fil assistent, nightvision, B&O, bakseteunderholdning, 4 soners klima...
Så er listen uendelig lang på F serien. Derfor jeg synes den har lite utstyr, men det er nå min mening.

Jeg forventer bare litt mer av en M5..

Bilen har firesoners klimaanlegg. Den mangler LDW og LCW (LDW kan ettermonteres for en latterlig billig penge), B&O var ikke mulig å få når denne bilen ble laget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er god mulig noe ikke var tilgjengelig da den ble produsert, ettermontering er fint det også om det er enkelt og billig..

Men som jeg skrev så er min mening at det mangler noe utstyr på bilen. Trenger ikke lage noen stor sak ut av det, utstyr er veldig individuelt. Må være lov å mene det uten å bli sett på som en dust :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Kjennern skrev:

Satte det nok litt på spissen, men min subjektive mening er at det mangler vesentlig viktig utstyr på bilen. Så derfor burde man kunne få den bilen under 600’. 

Hva som er viktig for en, kan være uvesentlig for en annen. Pris og hva som "verdt det" er også svært individuelt. 

 M skal i mine øyne som pri 1,  være kjøremaskin, deretter kommer utstyr og alskens trivielle punkter. Men dette er viktigst for en M2, jo høyere siffer jo mer komfort og jo mer forventes. Likevel, enkelte forventer at M5 skal være en luksus kjerre med "alt". En E28 M5 kom fra ordinære kår, lite vulgære former og high tech - men chassi og motor i fleng. Litt usikker på om M har gått den veien den burde - i mine øyne, men det er en annen diskusjon.

Som alltid, noen liker mora, andre dattera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Rå bil, men er helt syke priser på de der :P Ligger jo en R33 til 800k også... 😮

Jeg har skikkelig sansen for R34, men 32 og 33 klarer jeg ikke å like utseende på, selv om de nedstammer fra legendariske racerbiler.

Men, turtallsvillig turbomotor, transaksel, 4wd og 4 hjulsstyring, fra 80-tallet?? Porsche, Lamborghini og Audi begynner først nå med dette, 40 år senere..

Det er nok litt status, sjeldenhet og ikke minst den påventede bølgen av popularitet når disse blir lovlige å importere til USA som hjelper på prisene. 750k er mye, men jeg mistenker man får igjen pengene og vel så det om man kan sitte på den til den er 25 år gammel.

Jeg skulle klart høyrestyringa, men jeg lurer på om jeg hadde overlevd plastikkkvaliteten til en japansk bil fra slutten av 90-tallet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...