Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Jeg er nok en av de få som virkelig liker E83 LCI, og det beste med modellserien er at man får den med komfortseter. Det er utrolig hvor mye bil man egentlig får for pengene i dette tilfellet her.

Var faktisk litt overrasket over å se komfortseter i den. Hadde i grunn trodd at X3 fulgte 3 serien og dermed ikke fikk komfortstoler.

Gjelder det F25 og, eller er det kun E83 som fikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den X3en der er egentelig en litt undervurdert bil. Jeg kjørte en sånn 35sd for en del år siden, de går vanvittig bra med 286 hk. Dette er egentlig en aldri så liten sleeper, ingen som forventer at en slik skal gønne til 100 på rundt 7 sek. Stort pluss at du fikk den med komfort seter også, dog er det forholdsvis sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Var faktisk litt overrasket over å se komfortseter i den. Hadde i grunn trodd at X3 fulgte 3 serien og dermed ikke fikk komfortstoler.

Gjelder det F25 og, eller er det kun E83 som fikk det?

Kun E83 som fikk komfortseter. F25 og G01 har kun sportsseter som sin "topputgave". Ellers synd at 3-serie og X3 ikke kan leveres med komfortseter, for bilen har blitt såpass stor og voksen at dette er på sin plass nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Kun E83 som fikk komfortseter. F25 og G01 har kun sportsseter som sin "topputgave". Ellers synd at 3-serie og X3 ikke kan leveres med komfortseter, for bilen har blitt såpass stor og voksen at dette er på sin plass nå. :)

Ja, syns det er litt kjipt. Er liksom den ene tingen jeg gjerne ville hatt i E9x også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som X3 har blitt tatt litt mer i retning av 5-serien når det gjelder interiør så finner jeg det merkelig at de ikke kan levere komfortseter fra G30. Jeg er også enig i at 3-serien også burde få dem, men der kan jeg mer skjønne hvorfor de ikke fås i G20. Det er vel for å få de mer komfort orienterte kundene (som meg) over på 5-serie. Det blir litt som at man kun får 7-serien med luft understell, mens både E-klasse og A6 kan leveres med luftfjæring så kan altså ikke 5-serie leveres med dette. Merkelig nok så synes flere tester at det Adaptive understellet til G30 er vel så bra på komfort som konkurrentenes luftfjæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...