Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Magnus. skrev:

https://www.finn.no/164313954

 

Hva tenker gjengen om denne ? 

135ix, kjenner jeg er litt lysten på en pocket rocket 😀

Liten hot hatch med stor motor har aldri appelert til meg. Eneste trøsta er sekser'n. Alle mulig småbiler faller helt bort etter min mening med de små symaskinene av noen motorer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Liten hot hatch med stor motor har aldri appelert til meg. Eneste trøsta er sekser'n. Alle mulig småbiler faller helt bort etter min mening med de små symaskinene av noen motorer. 

Litt motsatt her, små biler med store motorer har alltid appellert til meg. Alle biler større enn hva jeg faktisk har behov for faller helt bort for meg. Xdrive og automat trekker litt ned for min del, men sikkert et stort pluss for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, N.E.W. skrev:

Litt motsatt her, små biler med store motorer har alltid appellert til meg.

Enig, bare at xDrive trekker opp her :) Tenker uansett at den lille raketten er skikkelig morsom! 0-100 kmt på knapt 5 sekund. Det er det samme som F11 M550d, bare at det sikkert føles som dobbelt så raskt. :D

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Marius2002 skrev:

Enig, bare at xDrive trekker opp her :) Tenker uansett at den lille raketten er skikkelig morsom! 0-100 kmt på knapt 5 sekund. Det er det samme som F11 M550d, bare at det sikkert føles som dobbelt så raskt. :D

Og bare 2 sekunder treigere enn en Tesla med 4x4, nybilgaranti, autopilot, forvarming med app og mye annet til samme pris..  Er utfordrende tider i bilverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel80 skrev:

Og bare 2 sekunder treigere enn en Tesla med 4x4, nybilgaranti, autopilot, forvarming med app og mye annet til samme pris..  Er utfordrende tider i bilverden.

Teslaer er en noen mastadonter i forhold (bortsett fra 3’rn), uten lyd og sikkert med en helt annen kjøreglede. Jeg har testet noen Teslaer og de imponerer ikke meg nevneverdig annet enn brutal akselerasjon i dét man trykker inn gasspedalen og stillhet ved småkjøring. Kjører heller min gamle Z3 med null til hundre på litt under 7 sek any day fremfor en Tesla som bruker 1/3 til 100. Skal resten av familien være med er det en annen sak, men da tramper jeg heller ikke klampen i bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Daniel80 skrev:

Og bare 2 sekunder treigere enn en Tesla med 4x4, nybilgaranti, autopilot, forvarming med app og mye annet til samme pris..  Er utfordrende tider i bilverden.

Det er kanskje sant, men jeg kan love at morofaktoren er en million ganger høyere i M135i enn i en Tesla Model S(går ut ifra at det er S). Jeg vet ikke hvilken av utgavene av MS du hinter til, men koster ikke de raskeste mer enn 400000 med edruelig kilometerstand? Jeg vet ikke, har ikke sjekket. Jeg liker elbiler altså og har selv forvarming med app som varmes med elektrisitet og ikke drivstoff, kan ikke sammenlignes med Webasto eller så.  Men M135i og Tesla Model S kan heller ikke sammenlignes, der den ene er en familiefrakter mens den andre er et leketøy. :) Forøvrig tror jeg det skal være mulig å bruke M135i som familiefrakter også, ved bare å pakke litt rasjonelt. Men klart, markedet for slike litt eldre biler som ennå ikke har fått samme status som E30/E46 M3, Porsche 911 og andre kultbiler kan være litt uklart 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, N.E.W. skrev:

Litt motsatt her, små biler med store motorer har alltid appellert til meg. Alle biler større enn hva jeg faktisk har behov for faller helt bort for meg. Xdrive og automat trekker litt ned for min del, men sikkert et stort pluss for andre.

Da er vi to. Kunne godt tenkt meg en M140i med xDrive, med litt xHP og tuning så snakker vi en liten rakett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, scoot skrev:

Særdeles dårlig utstyrt var den og 🤔

Haha, nei det var ikke så mye å skryte av der.

1 time siden, Kolstad Jr. skrev:

Stusset på det samme 🤔 Merksnodig, 2.8 literen er jo i bunn og grunn en evighetsmaskin.. 

Er det jeg og tenkte. Må vel ha skjedd et eller annet uhell da 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Magnus. skrev:

Mye fine tilbakemeldinger her. Jeg personlig liker hot hatcher godt, og som "vinterbil" er xdrive en vinner. Litt xHP action, så blir automatkassen grei og leve med. 

Får tilsendt litt bilder senere idag. Må isåfall oppgradere navi og ratt på denne bilen. 

Hei. Hvilken forandring gjør xHP med girkassen? Er dette kun for 6trinns kasse? Fungerer det evt på F1x serie?

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...