Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daniel. skrev:

Ser han der importerer div. 335i og eldre M3 i triste fargekombinasjoner fra USA. Får ikke akkurat inntrykk av at de er spesielt lettsolgt her 🤔

Åja så han tar inn flere? Jeg syntes den var veldig riktig og clean. Skulle hatt en ducktail kanskje.

rød eller mørkeblå med brunt skinn er jo så klart flottere, men bilen er fra den æraen da de fleste ble bestilt i grå og svart. Heldigvis så kommer det mer og mer farger fremover nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Evopower skrev:

Åja så han tar inn flere? Jeg syntes den var veldig riktig og clean. Skulle hatt en ducktail kanskje.

rød eller mørkeblå med brunt skinn er jo så klart flottere, men bilen er fra den æraen da de fleste ble bestilt i grå og svart. Heldigvis så kommer det mer og mer farger fremover nå.

Ja, han har en US E46 M3 stående, og han hadde en pre-LCI 335i E90 med automatgir stående en god stund også. Men den er nok solgt nå.

Har vært litt grått interiør også. Men han får de vel til en grei pris i statene siden de ikke har de mest attraktive kombinasjonene eller utstyret. :P De er jo en god del billigere der enn her, der det meste av 335i fortsatt kreves 300k+ for :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2019 den 23.05, Slavearbeider'n skrev:

Ååååå jeg blir oppriktig oppgitt og forbanna på sånne folk som døtter på alt mulig av ebay ræl, tacky folie, annonsetekst hvor alt av mods skal listes opp med pris. Å oppgi verdi eller kjøpspris for ett sett med GS hjul, why? Med mindre hjula er av skikkelig kvalitet, dropp det. Jo mer du prøver å poengetere hvor mye penger og energi du har lagt ned i bilen jo mindre lyst får hvertfall jeg lyst til å kjøpe bilen.... 

Å vær så snill, kutt ut fire utblås på en 2.0l diesel. Hvem andre enn deg selv er det du prøver å lure? 

Om bilen er gjennomført får det gå, men ett sånt bygg som dette, nei nei. 

Utfra prisen så skulle man tro han har funnet en tilsvarende på Finn også plussa på ALT han har gjort for å ødelegge bilen😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Poppy skrev:

Hah, drømmepris sier eg.

I fjor en gang kunne du fått en 550i E61 LCI med lavere kilometerstand og en mer pålitelig girkasse. Nesten like lav kilometerstand.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103614017

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Poppy skrev:

Jeg får grøssninger av sånne annonsetekster. Etter teksten å bedømme vil jeg si vedkommende fremstår som en jyppling. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Jeg grøssninger av sånne annonsetekster. Etter teksten å bedømme vil jeg si vedkommende fremstår som en jyppling. 

Tenkte akkurat det samme når jeg så gjennom annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.12.2019 den 20.33, scoot skrev:

Nå er ikke jeg spesielt kjent med priser på F25 - men koster en 2012 modell virkelig SÅ mye? Greit at den har relativt stor motor, men dette syns jeg var horribelt mye for en X3 som nærmer seg 10 år med stormskritt.  

Samme motor jeg har i min. Flytter seg bra. Enig i at den var prissatt noe høyt😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...