andreaskarm Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Flott bil, klar for årabrot da i august? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 (endret) Nå er vi omtrent klar for BMW-dagene på Våler i helga! Flere som skal? Jeg har ikke ligget på latsiden i det siste. Monterte DVD-navileser i Juli. I går ble det fulgt opp med montering av 16:9 skjerm. I tillegg har jeg snudd + og - på steptronicen, slik at man girer "rett vei". I dag har dagen gått til å ettermontere bi-xenon med helt klare linser. Ble perverst bra lys i forhold til de originale xenonprosjektorene. Og helt enormt bredt lysbilde! Går med noen små planer om å kjøpe meg et skikkelig kamera i løpet av Fredagen, så det kommer sannsynligvis noen flere og bedre bilder av oppgraderinger framover Hvis noen har et litt halvavansert Olympuskamera de vil selge meg, gi en lyd Slik ble det med 16:9 skjermen: Her er plata jeg bytta ut slik at det ikke bare funker rett, men også ser rett ut. Den til høyre er den jeg satt i. Og til slutt et bilde tatt når jeg var på ferie i Trøndelag Endret August 27, 2015 av rolfi TRF, Orjan og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 Da var det på tide med en liten oppdatering til. Bestilte 8 parkeringssensorer på ebay. Ble rundt 1500kr for alle 8, og lifetime warranty... Om de varer i evigheten og forbi, gjenstår å se. Men de har fungert i 3 dager, gjennom både regn og bilvask til nå. Billige var de uansett Her av resultatet av bi-xenon ettermonteringen. Kjøpte prosjektorer med Bi-Xenon funksjonalitet (kopi av Hella E55 prosjektorene) som funker med de originale D2S-pærene. Alt ser helt OEM ut, og funker som bare det. Fikk justert lyset til perfekt høyde med lysjusteringsapparat også. Linsen på disse prosjektorene er 3", i motsetning til linsen på de originale prosjektorene som er 2,5". De nye fyller mye bedre ut i lykten I dag fikk jeg også de nye K&N innsatsfilterene. K&N lager visst egentlig ikke til 740d, men sammenlignet litt dimensjoner og fant ut at filter til E38 750i/iL skulle passe sånn omtrent. De sitter bittelitt trangt i boksene, men de passer Fulgte også med endel klister i pakken. Hva synes folk? Ble det litt mye med K&N-klisterene i tillegg til de advarselklisterene? Satt på de svarte, så de går litt mer i ett... Men er usikker på om det ble litt harry, eller om det ble greit Vad tycks? Fikk meg nytt kamera i går, så har tatt noen bilder og prøvd meg fram litt bare. Landet på Canon EOS 450D. Gammelt kamera, men det var billig og er en grei måte å lære meg dette her på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Lekker bil i riktig farge! Klassikere disse E38'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 papertiger: Takk. Tok noen nye bilder i går. Ble ganske fornøyd med location S. Gunstad, Arnie1981, aalgaard og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Flotte bilder av en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Meget bra bilder Rolfi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Wow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 For en bil! Fantastisk! Hvilke andre Bmwer står denne motoren i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Er vel kun i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 19, 2015 Forfatter Share Skrevet September 19, 2015 Flotte bilder av en flott bil Takk for det. Meget bra bilder Rolfi Thanks you, thanks you Wow! Herlig bil! Takk For en bil! Fantastisk! Hvilke andre Bmwer står denne motoren i? Den står kun i E38 740d, E65 740d og 745d (med noe høyere effekt i 745d, naturligvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Nydelig bil. Møtte deg 2 ganger ved Ålgård søndag for 2 uker siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 En skikkelig grom syver med knall farge! E38 er BMW-design på sitt beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 20, 2015 Forfatter Share Skrevet September 20, 2015 Nydelig bil. Møtte deg 2 ganger ved Ålgård søndag for 2 uker siden. . Åå? I hvilken bil? Blink, tut og vink neste gang Er ikke alltid jeg følger så mye med på annet enn min egen kjøring En skikkelig grom syver med knall farge! E38 er BMW-design på sitt beste. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå