Freakshow Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 Nå med spacere foran Daniel., Walkabout, Poppy og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Har vært litt lyder fra drivverket en stund. Har prøvd å finne utav det, overhalt mellomaksling og hele greiene, men lyden forsvant ikke. Hørtes egentlig ut som gåent mellomakslingslager, men det var det ikke. På Tirsdag skulle jeg kjøre bilen på verksted, slik de kunne finne ut hva det var. 100m fra parkeringsplassen fant jeg det ut selv, for da røyk diffen Tok ut den gamle i går. Baklokket er knust og akslingen til planethjulene har knekt................ Aner ikke hvordan det har skjedd. Lyden kom helt plutselig når jeg kjørte en dag, så ja... Bestilte ny (brukt) diff på Tirsdag, den blir levert i dag Monterer asap. Gleeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 (endret) Da er bilen oppe og går igjen Byttet diffen på Fredag, og alle ulyder er helt borte. Kjørte 40-50 mil i helgen, og alt er som det skal endelig 740d har en helt egen diff, så det er ikke veldig enkelt å få tak i brukt... Jeg fant en brukt, heldigvis. Ny koster 22 630kr på koed skulle jeg få ulyder ved en senere anledning, blir det nok heller å sette fra seg bilen før det ryker helt, og bestille quaife innmat Endret August 22, 2016 av rolfi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Godt å høre at det ordnet seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 BMW-deler er faen så dyrt, spesielt om det er ting ikke "alle" har Godt det ordna seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Skikkelig flott 7'er du har der! Ble litt misunnelig på den gitt. E38 er et av de fineste karosseriene til BMW synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Sett denne langs veien noen ganger i sandnes området, kan vel ikke si annet enn at den ser enda finere ut i virkeligheten enn på bilder! Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Veldig pen bil du har Rolfi Har fundert over style 128 passer E38 eller ikke, men nå er jeg sikker, de satt som et skudd. Skjønner godt du måtte ¨dessverre¨ gå for uorginale, 19 kan nok bli litt lite og 21¨ blir for stort. Skal du finne på å selge dem har du en kjøper her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Nydelig bil og utstyrsnivå! Helt duper bil Personlig likte jeg bilen best med original høyde og felger, som da du hentet den. Men det er fort gjort å bytte tilbake igjen om det så sku ver Man finner ikke slike biler uskrudd lenger. Den kommer til å holde seg i pris om den er uskrudd. Gratulerer med gromvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Meget pen e38! Ikke hver dag man ser desse i den fargen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 griselekker den bilen din er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 On 22.08.2016 at 12.29, rolfi skrev: Da er bilen oppe og går igjen Hvordan går det med denne nydelige E38en? Mulig å få noen ferske bilder? Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå