Gabz Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Tenkte vi kunne ha en slik tråd. En morsom blanding av spotte-tråd og "Du gjør det helt feil!"-tråd, hvor du poster idiotparkeringer du har sett. Og er ikke akkurat fåtall av dem her i landet Pøs på! Endret Desember 16, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Jeg ser faktisk ikke problemet med den du linker til. Jeg gjør ofte det samme selv om jeg står i enden på en parkeringsplass. Denne derimot... Cab3serie2009, Torek, Diiesel og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Jeg ser faktisk ikke problemet med den du linker til. Jeg gjør ofte det samme selv om jeg står i enden på en parkeringsplass.Sånn gjør jeg også. Kan ikke skjønne at det plager noen. Cab3serie2009, macrorain og Arnie1981 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Haha, kanskje ikke det beste eksempelet, var eneste jeg hadde på ny mobil Er jeg som får litt OCD når folk står over strekene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Fant noen fine i Dropbox'en min: De som er kjent i Ski ser hvor feil dette er: hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Cab3serie2009 og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Jeg elsker "jeg parkerer utenfor linja" parkeringer <3 Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Universitetsområdet her i Tromsø er en god kilde til slike bilder. Her er et lite utvalg jeg har tatt: En av disse rygga til det ikke gikk lenger (jeg sto ved siden av bilen til høyre) Kommer ikke fram fra bildet men jeg kom meg ikke forbi her med en golf! Og her er min gamle femmer innesperret. Dette skjer dessverre ofte!! Folk tenker at hvis bilen får plass er det bare å parkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 (endret) Funker det å dra bilder som ligger "lukket" på facebook mon tro? Parallellparkering To like biler parkerte like greit like skjevt Dette var jo mer et uhell, men passe idiotisk å gjøre Og en som hadde idiotisk mye flaks Endret September 14, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Nå la jeg inn bildet i du gjør det helt feil tråden også.. Men pytt pytt, skal passe på dette til neste gang[emoji6] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 (endret) Her er en fin bildeserie om feilparkeringer fra Bergensavisen. http://www.ba.no/motormagasinet/fri-parkering-parkering-er-vanskelig-i-hvert-fall-etter-disse-resultatene-a-domme/g/1-41-4047739?start=0&serie=0 Endret September 15, 2015 av EasyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 24, 2015 Forfatter Share Skrevet September 24, 2015 Lånt fra "Du gjør det helt feil!-tråden": Den var jo rimelig fantastisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Likte denne tråden. Hadde noen bilder liggende men fant ikke mye.. Cab3serie2009 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå