Gabz Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2016 Hvis man bare skal kjapt innom Posten så gjør det vel ingenting om man parkerer midt i veien og samtidig blokkerer lukeparkerte biler, vel? mcelg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 2 timer siden, Gabz skrev: Hvis man bare skal kjapt innom Posten så gjør det vel ingenting om man parkerer midt i veien og samtidig blokkerer lukeparkerte biler, vel? Bilde Står ikke vedkommende med nødblink da? Eller ser jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 1 minute ago, Shattered said: Står ikke vedkommende med nødblink da? Eller ser jeg helt feil? Det ser slik ut og da er det jo helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 Sånn som Russere tenker Det er lov så lenge man har nødblink på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 Vedkommende som kom ut av denne bilen var ikke mye handikappet. Ikke hadde hu oblat for det heller. Like greit og bare stå her 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Sirkuset fortsetter. Etter TRE forsøk, med rygging og fin-justering endte denne karen opp slik: Jeg har parkert innenfor strekene, slik det er oppmerket. Imens jeg venter på dama er inne på butikken kommer det to smartinger og bommer katastrofalt på parkeringen ved siden av meg. Stor Yaris, så han trengte to plasser. Ikke minst X-trailen, stor SUV. Stor Yaris som trengte egen VIP-parkering ved døra Hvorfor følge oppmerkingen? Lag din egen parkering, så den gule kangoo'en kan bli sperret inne! #beyourself Det er mørkt, ingen ser meg. Jeg tar fire plasser. Stor Yaris, stor parkering. Det er snø. Anarki! Hadde ikke tid til å parkere ordentlig. Fortsettelse følger... StigJ, Shattered, ALBUAK og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 Skråparkering: mcelg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 X5en her står sånn hver gang jeg er der. Werther, Popza og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2016 Var jo så fullt på parkeringsplassen til venstre, så skjønner at hun her tenkte det var fornuftig å stå midt i veien. Werther, Marius2002 og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 5 timer siden, Sjøbuse skrev: X5en her står sånn hver gang jeg er der. Skjønner ikke at folk tar sjansen på slikt i lengden, da det fort kan fungere som en idiot-magnet. På pur faen limer jeg bilen min inntil slik folk (helst på førersiden hans) hvis det er lite plass, og går gladelig ut passasjersiden hvis jeg må. Det er heldigvis ikke et stort problem i Oslo hvor jeg ferdes mest på dagtid da Oslo-folk er mer smidige og samarbeidsvillige i trafikken enn folk i mindre byer og på landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Jeg er forsiktig med bilen min og kan godt finne på å parkere slik som den X5en, MEN alltid så langt unna andre biler som mulig og KUN hvis det er mye ledige plasser. Hvis ikke så parkerer jeg ikke, da drar jeg ett annet sted eller sender madammen på handletur mens jeg venter i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Jeg også parkerer langt unna der det er flere ledige plasser, aller helst inntil vegger eller stolper slik at færrest mulige sider av bilen er "eksponert" for fare. Men jeg dobbeltparker er ikke siden jeg føler det kan provosere og så plutselig har noen som skraper opp siden på pur f... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 ...ja samme her. Parkerer langt unna. Men den X5en er litt på grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Jeg tar heller ikke sjansen på å dobbelparkere, men jeg liker ender, og knør meg derfor så langt mot stripen som mulig, og gjerne litt over også. ...men hva hjelper det når noen parkerer utenpå der igjen? De stripene som er utydelige er gamle plasser som er fjernet. De viser på bildet, men i virkeligheten er det ingen tvil om at disse ikke gjelder lengre. Shattered og Reef89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå