Amarios Skrevet Mars 8, 2017 Share Skrevet Mars 8, 2017 Finn fem feil.. 😑 Khan87 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Shattered og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 (endret) Faren min fant en fin en. Den sto faktisk parkert slik.. Inntill hans bil Endret Mars 19, 2017 av Margrethe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2017 (endret) a Endret August 4, 2020 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 20, 2017 Forfatter Share Skrevet April 20, 2017 Parkeringen begynner etter skiltet til venstre der. Denne karen syntes visst det var greit å bare stelle seg midt i veien der man kjører gjennom. Fahad, Werther og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 I serien «parkèr» ikke i inn- og utkjøringen, presenterer jeg herved.... Driver og samler opp disse, for ifølge parkeringsetaten så eksisterer ikke dette «problemet». Mye gøyere å stå på lille julaften og forsøke å bøtelegge en lastebil som leverer varer på lasterampen. Jepp, en sann historie fra julen 2016. Werther, fupsaker og andreaskarm reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Jeg ble utsatt for denne fine parkeringen forrige uke. Min bil stod innerst i kroken der, og hadde jeg hatt hengerfeste er det ikke utenkelig at jeg hadde brukt det for å lage plass. Mercedesen står til venstre for de merkede plassene, og man kan lure på om sjåføren hadde hvit stokk siden det burde være temmelig opplagt at jeg ble inneparkert. Klarte akkurat å lirke ut bilen, takket være god svingradius. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Her var jo en fin bil som trenger tre parkeringsplasser for seg selv Shattered og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 Fort gjort😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 1, 2017 Share Skrevet Juli 1, 2017 Hehehe, ikke i Norge, men morsom påpeking av dårlig parkering. uglefossen, Freakshow, Hawkon88 og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2017 Spotta denne kremparkeringen i går. Og et tilfredsstillende syn noen minutter etterpå Fahad, Werther, Khan87 og 8 andre reagerte på dette 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Fantastisk Så en helt lik parkering utenfor McDonalds Amanda her i haugesund tidligere i dag, helt på tryne Desverre var det en noe shabby e39 , kjipt når "våre egne" oppfører seg som tullinger og legger til rette for fordommer mot Bmw :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 Werther, 320Schanke og Khan87 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå