Saltkjelen Skrevet Juni 8, 2017 Share Skrevet Juni 8, 2017 Det er mulig det er standard nå, men det var i hvert fall ekstrautstyr på X4 ved lansering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2017 Mens vi fortsatt venter på instrumentet som er restet i Tyskland fram til slutten av måneden har jeg fått montert performance diffuser bak samt fått bytta klosser foran som kosta skjorta(!!!!!!!) magneten, Daniel., Uy91 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 Skikkelig tøff denne bilen Ble det ikke noe salg? lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 Nice, gjorde seg det! Så skal vi få knipset noen bilder av denne til uken lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2017 7 timer siden, DanielStance skrev: Skikkelig tøff denne bilen Ble det ikke noe salg? Oppussing av leligheten måtte prioteres først, så salget av bilen venter jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 Pleie sjeldan å spørra om ke ting kosta og ke folk ha betalt for ting, men når eg ser ke anna du ha gjort med denna bilen so blir eg voldsomt nysgjerrig når du seie at bremseklossane kosta skjorta So... Ke kosta eit sett bremseklossa framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 On 6/7/2017 at 22.34, lagunilla skrev: Lenge siden jeg har oppdatert her. Noen har sikkert fått med seg at BMW har begynt å produsere LCD instrument (6WB) til 3 og 4-serien. Jeg har vært heldig og bestilt en via jobben. Har du dele nr på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2017 1 time siden, danskiii skrev: Har du dele nr på dette? Sender deg PM på delenr. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endreja Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 Meget pen 3er dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 3, 2017 Forfatter Share Skrevet August 3, 2017 Da er ferien over. Bestilte instrument, injen innsug og downpipe før ferien, og nå som alt har kommet var det bare å sette de på. Ettermontering av digital kombi var vanskeligere enn forventet. Går ikke an å kode DKOMBI på esys. Walkabout, ///M-ini95, BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 3, 2017 Share Skrevet August 3, 2017 Deilig med et litt mer moderne instrumentpanel i F30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 3, 2017 Share Skrevet August 3, 2017 Det ser uansett ut som at du har fått det til å funke, hvordan gikk du frem? Kult med digitalt speedo, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 25, 2017 Forfatter Share Skrevet August 25, 2017 (endret) Da er ettermontering av 6WB endelig ferdig. Første instrumentet som ble bestilt viste seg å være defekt (kretskortet.) Delen ble produsert tidlig mai og har allerede fått overgangsnummer. Ikke fått tid til å legge inn AHM i kombien, så det varsler. Ellers så har jeg fått 2 nye funksjoner. LIM(limit) funksjonen på rattet kan trykkes uten å aktivere CC, da låser den og setter grensen på fart man ikke kan passere, med mindre man gir over 50% gass. Og gjeldende fartgrense vises på instrumentet.(ikke speed limit info) Elendige bilder, men det får holde. Endret August 28, 2017 av lagunilla Runey, Bækkmann, BimmerFan! og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 Det gjorde seg skikkelig med nytt instrument Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå