Gå til innhold

Bimmers.no oppdateres 24.01.16 kl. 18.00


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Noe tid har nå passert. Er det i det hele tatt noen plan om å ta hånd om noen av de nevnte problemene?

Jeg merker en drastisk forskjell i hvor mange tråder jeg (emne titler egenltlig) greier å ha oversikt over, og hvor mye jeg gidder å poste i ting jeg kanskje kan hjelpe med. Det er for mye informasjon og luft på "nytt innholt", alt er venstrestilt, det lar seg ikke gjøre å gå direkte til side (på pc med firefox iallefall), og all aktivetet vises. Dette er jo ikke hensiktsessig i det hele tatt med mindre man ønsker å bli mer facebook og langt mindre et forum.

Som "nye innlegg" vanligvis er bør du få opp alle emner det er skjedd noe nytt i, kronoligisk. Når du har vært inne i et emne/tråd, og du trykker "vis nye innlegg" 1 time senere, så bør de du har vært innom vises med en annne farge etc, men fortsatt beholde sin kronologiske funksjon.

 

Det er jo en grun til at de fleste bil forum (og mye annet) er satt opp nettopp som nevnt ovenfor (og i stor grad som vi hadde det før). Et forum handler ikke om at _alle_ må vite at bruker "x" nå har lastet opp 3 nye biler i albumet sitt.

 

For ikke å snakke om søking og gamle innlegg.... store (betydelige) deler av forumet er jo "borte".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tyggern skrev:

Den ligger der den.
Du finner den her, heter nå "innhold jeg har postet i" 

Den funker så å si ikke, hvertfall ikke på samme måte. Får opp ett og ett innlegg, og veldig mye innhold kommer ikke opp engang.. Så vi må virkelig få tilbake sånn knapp vi hadde før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trf- enig

tok tiden på hvor langtid det tok å laste "innhold jeg har postet i" - nær 60 sekunder, tok det. Dette var uten all navigeringa jeg måtte igjennom. 60 sekunder høres ikke så ille ut, men tell sakte til 60 neste gang du trykker på en random link på nettet, før du ser på den.. Og tiden føles lik hvergang jeg må trykke "tilbake" i browseren, etter jeg har lest i en tråd. (Edit: sistnevnte går tidvis raskere i dag)

Tapatalk snart?😊

 

Endret av diohrvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man poster nytt innlegg i tråd henger den fortsatt hos meg, og legger seg ikke inn i tråden før man oppdaterer siden. Synes ikke den "hurtig-svar"-funksjonen fungerer så bra - man burde kunne gå inn på en blank side for å kunne skrive svar/innlegg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her Werther. Det tar også sinnsykt lang tid å laste "mine innlegg".

Det må nok en del mer arbeid til for å få dette bra, og en del må legges om , om det i det hele tatt går an i denne versjonen av forumet. Men hva er det som fortsatt jobbes med? Eller er det bare sånn bimmers har blitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også enig med TRF. Orker ikke bruke forumet via mobil lenger, grunnet at jeg ikke får opp mine innlegg, og kommer også rett innpå siste innlegg når jeg går innpå bimmers via mobil istedenfor og komme til forumets fremside slik at jeg kan gå videre innpå kategorier derfra.



Savner også en snarvei til Mine innlegg via PC versjonen. Synes det blir for tungvindt og gå innpå min aktivitetsstrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har beskrevet hvordan du kan lage en knapp som blir til "Mine innlegg". Problemet jeg har opplevd med det er at det har blitt veldig treigt. Derimot virker det som at strømmer folk har laget blir offentlige, så det går an å bruke strømmen til noen andre som ikke er like treig. Jeg bruker faktisk ikke min egen strøm lenger, men den som kom etter (discover/9 og ikke 8).

Dere som vil kan gå hit og trykke på knappen ved siden av navnet som gjør den til "default strøm".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga midlertidig "defekt" internett hjemme prøvde jeg å logge inn på bimmers via Ipaden jeg vanligvis kun bruker til jobbarbeid (dog har jeg surfet på Bimmers med denne i fjor sommer...), og dette gikk ikke på det nye forumet. Umulig å få logget inn. Ikke for å være en surpomp, men det nye forumet er foreløpig ingen oppgradering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare føye meg i rekken med alle de andre her. Veldig mye er uhensiktsmessig, uoversiktlig og slitsomt for øynene rett og slett. Jeg vet at det fortsatt er en innkjøringsperiode men jeg sliter med å se noe som helst forandring. Resultatet er at jeg bruker mindre og mindre tid på forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...