mkj Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Det ble foretatt en større oppdatering av systemet som driver Bimmers.no i dag, 24.07.16 kl. 11.20. Om du merker noe nytt som ikke virker å fungere skikkelig etter akkurat denne oppdateringen, så post gjerne en kommentar i denne tråden. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Sånn umiddelbart ser det ut til at forumet nå fungerer bedre når man trykker i "svar" boksen for å skrive, og for å poste svar. *tommel opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 (endret) Mulig dette er bare meg, men jeg plages med at jeg blir logget ut når det lastes inn en ny side. Da må jeg logge meg inn på nytt, for så å bli kastet ut igjen etter to eller tre klikk. Litt slitsomt. Bruker forresten Internet Explorer for øyeblikket, har ikke testet med Chrome enda, som jeg vanligvis bruker. Endret Juli 25, 2016 av Bækkmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 19 timer siden, Bækkmann skrev: Mulig dette er bare meg, men jeg plages med at jeg blir logget ut når det lastes inn en ny side. Da må jeg logge meg inn på nytt, for så å bli kastet ut igjen etter to eller tre klikk. Litt slitsomt. Bruker forresten Internet Explorer for øyeblikket, har ikke testet med Chrome enda, som jeg vanligvis bruker. Problemet er for øyeblikket borte mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Ser ut til at dobbelposting og uhyggelig lang poste tid i Off-Topic/Tulletråden fortsatt er til stede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Nei, skal vi ta og låse/slette "Tulletråden" og lage en ny en? Mistenker at dette er eneste løsningen på problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Sånn. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 2 timer siden, awt skrev: Sånn. Åja, pga lang tråd at det hang seg opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Det hjalp nok i hvertfall ikke på. Vanskelig å si akkurat hva som er problemet, og jeg har heller ikke nok peiling på det, men det virket som om problemet var størst i den tråden, samt med personer som var ganske aktive av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Det stemmer nok ganske bra. Jeg har/hadde ingen problemer med dobbeltposting i andre tråder enn med den gamle tulle/off topic tråden. Med den nye tulle/off topic (mrk.IV) tråden får jeg ikke dobbeltposteringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Det går ekstremt sakteå åpne "mine innleg" / "ulest innhold" etter oppdateringa... flere som sliter med dette? RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 25 minutter siden, TRF-Racing skrev: Det går ekstremt sakteå åpne "mine innleg" / "ulest innhold" etter oppdateringa... flere som sliter med dette? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Når jeg går inn i f eks garasjetråd siden,står overskriften nedover og er tungvindt,noe jeg kan justere?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 2 timer siden, sveigis skrev: Når jeg går inn i f eks garasjetråd siden,står overskriften nedover og er tungvindt,noe jeg kan justere?:) Kan du gi meg en link til en side hvor du opplever dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 2 timer siden, mkj skrev: Kan du gi meg en link til en side hvor du opplever dette? På alle på nettbrettet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå