Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Fredrik skrev:

 

Her i DK har vi i mange år hatt muligheten til å ha personlige skilt på bilen, men det er faktisk ikke så mange som har slike skilt. Det blir lett litt jålete og dumt det hele og det er derfor stor sett firmaer som benytter muligheten til å gjøre litt ekstra reklame for seg selv (f.eks kjøreskoler og eiendomsmeglere). Det man skal tenke på er at et personlig skilt også blir lagt godt merke til og er lett for andre å huske hvis man gjør noe ulovlig i trafikken.

Det siste der tror jeg er et viktig punkt og tror samtidig at det er for det meste folk med spesielle biler som i hovedsak kommer til å benytte seg av dette. En Ferrari kjenner man igjen uansett liksom så der går det ikke an å være anonym, mens en 3/5-serie er bare en i mengden. Og skulle man gjøre noe shady i trafikken er man vel uansett husket i en Ferrari, mens i en 3/5-serie er man bare i en hvilken som helst BMW, med mindre man har noe på bilen som skiller en ut: klistermerker, spesiell folie/lakk eller personlig bilskilt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gabz skrev:

Man kan jo ta EU 4 måneder før fristen, men hvis fristen er 31.11, kan jeg da ta 01.07 eller må jeg vente til 31.07?

Ifølge NAF så er det er fire måneder før kontrollmåneden, så du kan ta den 01.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 316 skrev:

MX... 5?

Yes, sir.

4 timer siden, -Erik- skrev:

Er vel lovlig å kjøre frem til pkk uansett? 

Ikke når fristen var november 2015 og jeg venter på ny periode. Oooog den er uten årsavgift, omreg og forsikring foreløpig. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte nesten inn og se hva det der var.

For det første forstår jeg ikke helt sammenhengen mellom @Blåhvitblogger og bimmers.no, og for det andre virker ikke de profilene helt troverdige ut (det er stort sett bilder av katter hos begge, og det eneste bildet som ikke er en katt har han andre kommentert på).

Noen folk har tydeligvis veldig lite å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, awt skrev:

Jeg måtte nesten inn og se hva det der var.

For det første forstår jeg ikke helt sammenhengen mellom @Blåhvitblogger og bimmers.no, og for det andre virker ikke de profilene helt troverdige ut (det er stort sett bilder av katter hos begge, og det eneste bildet som ikke er en katt har han andre kommentert på).

Noen folk har tydeligvis veldig lite å gjøre...

Helt enig! Jeg måtte bare le :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, awt skrev:

Jeg måtte nesten inn og se hva det der var.

For det første forstår jeg ikke helt sammenhengen mellom @Blåhvitblogger og bimmers.no, og for det andre virker ikke de profilene helt troverdige ut (det er stort sett bilder av katter hos begge, og det eneste bildet som ikke er en katt har han andre kommentert på).

Noen folk har tydeligvis veldig lite å gjøre...

Hvilken admin snakker de om? :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Marius2002 skrev:

Her på bimmers er vi mindre begavet og til og med admin synes andre merker er bedre :) 

IMG_3598.thumb.PNG.c02beb0a85196add497ac46314be307b.PNGIMG_3599.thumb.JPG.acdfff38ec2b40ed1ed58b5de3e7b0ee.JPG

Hadde vi ikke hatt sånne som "han der" i verden, hadde vi ei heller hatt noe å le av. Folk sier og gjør mye rart på Facebook. Selv synes jeg selvfølgelig at det er en del diskusjoner på Bimmers.no som kan være snodige og kanskje til og med rotløse, men likevel. Dette er et forum! Man skal jo diskutere :P 

Veldig mye nyttig informasjon her også! Finner egentlig alt man leter etter. Eneste jeg savner er at søkemotoren blir bedre for mobil-siden.

Digresjon: Synes den nye 5'ern er grisefin! Kunne godt hatt en sånn enda mange mener det er en "gamlisbil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...