Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Kan være formildene omstendigheter her, f.eks. At man er på oppdrag og ingen andre biler inne. 

 

Jeg er enig i at det er fryktelig dårlig eksempel og i alle fall virker i utgangspunktet som forskjellsbehandling, men som sakt, kan være formildene omstendigheter

 

edit, ser det er litt mer diskusjon på siden bak her.

så glem mitt innlegg

Endret av flobben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tennbrikket skrev:

Morsom video å se hvor de som ikke har gjort det. Alpina lager meget flotte biler :)

Alpina lager helt klart flotte biler. Designet har vært diskret, tøft og klassisk. Så er man på utkikk etter styling "light" og er lei av M-sport er Alpina veien å gå! :) 

Felgene også har de til enhver tid vært knalltøff, selv om man kan stille spørsmål ved felgene som tilhørte Z8 Alpina.

Alpina_Z8_hardtop.jpg

Alpina-B12_5_7_(E38)_mp233_pic_59280.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alpina felgene på z8 er skikkelig kule jeg!

Ellers er det synd at politiet ikke følger sine egle regler.. Dersom politiet selv risikerer å miste lappen pga sommerdekk, eller bøter for uoppmerksomhet, fart osv så skal du se at disse hendelsene stopper. Grunnen til at det forekommer, er fordi politiet vet at de slipper unna- ergo ingen grunn for å la være.. Det gjelder forsovidt politikere og andre i samfunnet med makt som tar seg friheter. Enten det er ulovlige flytebrygger, eller kjøpt skippersertifikat.

 

Er jo samme prinsipp som med jentungen på 1år det, hvis jeg skal spise noe- skal du være sikker på at det blir styr hvis hun ikke får lov hun også! Hvordan skal jeg oppdra henne på en god måte hvis jeg ikke går forran som et godt eksempel selv?

 

Endret av Hawkon88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hawkon88 skrev:

Jeg syns alpina felgene på z8 er skikkelig kule jeg!

Ellers er det synd at politiet ikke følger sine egle regler.. Dersom politiet selv risikerer å miste lappen pga sommerdekk, eller bøter for uoppmerksomhet, fart osv så skal du se at disse hendelsene stopper. Grunnen til at det forekommer, er fordi politiet vet at de slipper unna- ergo ingen grunn for å la være.. Det gjelder forsovidt politikere og andre i samfunnet med makt som tar seg friheter. Enten det er ulovlige flytebrygger, eller kjøpt skippersertifikat.

 

Er jo samme prinsipp som med jentungen på 1år det, hvis jeg skal spise noe- skal du være sikker på at det blir styr hvis hun ikke får lov hun også! Hvordan skal jeg oppdra henne på en god måte hvis jeg ikke går forran som et godt eksempel selv?

 

Har en svoger som jobber i ambulansen og han fortalte om en politikar som hadde mistet lappen, de hadde vært på utrykning til en slosskamp og hadde kjørt forbi en rekke med seks syv biler. Plutselig hadde første bilen i køen vrengt til venstre, de hadde da valget mellom og pløye inn i siden av bilen i 80km/t eller kaste politibilen ut av veien.

resultatet nå etter at han har fått igjen førerkort er at han kjører ikke med blålys på oppdrag hvis det ikke haster fryktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, DanielStance skrev:

Ett stykk E32 som får jobbet hardt i Midt-Østen.

http://rudaw.net/english/kurdistan/241020163

Jeg leste den tidligere i dag. Han har reddet 70 personer ut av en IS befestet by med sin skuddsikre E32, skikkelig heltedåd. Bilen har blitt truffet av skarp ammunisjon ca 60-70 ganger men går fortsatt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med en slik BMW i skuddsikker versjon, tross litt ekstra vekt, så kjører den fremdeles som rene fluktbilen bare man slipper å akselerere og bremse for mye. Vil tro at man der nede kan få opp farten og holde gassen i bånn ganske lenge :) Da går den nok som et tog :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...