Eystein Ose Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 Frister å bytte ut e91 med model 3 som konebil.. Blir fryktelig mye småkjøring på F11 Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 19 minutter siden, Eystein Ose skrev: Frister å bytte ut e91 med model 3 som konebil.. Blir fryktelig mye småkjøring på F11 Ja, men om den ikke skal brukes på langtur så nesten så jeg vil anbefale BMW i3S som konebil. Spørs hvilken Model 3 du ser på såklart og om 4x4 er et must.
Eystein Ose Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 Hadde i3s før f11, lyst å prøve noe annet😄 Noen som har erfaring med biler som er Certified Pre-Owned av Tesla? Ser man da har mulighet å bruke Tesla sin finansiering som ryktes skal være bra
Fredrik 90 Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 2 timer siden, Eystein Ose skrev: Frister å bytte ut e91 med model 3 som konebil.. Blir fryktelig mye småkjøring på F11 Det løste jeg med å kjøpe ladbar hybrid, funker helt topp det 👍 Savner diesel og det blir kanskje diesel igjen neste gang, men jeg savner definetivt ikke den dårlige samvittigheten for bilen når man kjørte korte turer i nærområdet. Jeg har medfødt mekanisk sympati så den er deilig å slippe å føle på nå som all lokal kjøring kan gjøres elektrisk.
Slavearbeider'n Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 Noen her som har erfaring med C6 Corvette? Frister å prøve noe annet. Var jo en rask bil rundt Ringen da den kom, så noen kjøreegenskaper må det være…. Dusy, Snagg30 og Marius2002 reagerte på dette 3
papertiger Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 Vant definitivt leiebillotteriet i kveld. 🤩 ///M-ini95, GtiGtr, Dusy og 2 andre reagerte på dette 5
Lars89 Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 Når man kjører Lotus så skjønner man hvor viktig det med lav vekt og direkte tilbakemeldinger. Helt vanvittig artige biler å kjøre! Marius2002 reagerte på dette 1
laffe Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 55 minutter siden, papertiger skrev: Vant definitivt leiebillotteriet i kveld. 🤩 Lærdalsøren hotell sin leiebil?
papertiger Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 (endret) 1 hour ago, Lars89 said: Når man kjører Lotus så skjønner man hvor viktig det med lav vekt og direkte tilbakemeldinger. Helt vanvittig artige biler å kjøre! Kunne ikke vært mer enig. Kjørte samme vei med F11’en tidligere i dag, det var en helt annen opplevelse 😂 dette var en utrolig gøyal bil å kjøre, så enkel, så mekanisk, så direkte. Kun deg, 3 pedaler og et ratt og et ekstremt kompetent understell. Kombinert med 850kg bil inkl meg selv trenger en ikke mer enn de 140hk denne bilen skal ha, for å ha det ustyrtelig moro innenfor lovlighetens grenser. 11 minutes ago, laffe said: Lærdalsøren hotell sin leiebil? Jepp! Kona overraska meg med 2t egentid i kveld 🤩 Tidligere hadde han en 911 som han leide ut, men jeg er nok tilbøyelig til å si at jeg tror jeg koste meg mer i Lotusen enn hva jeg hadde gjort i en dyr Porsche på de veiene rundt her, selv om det sikkert er lett å si her og nå . Lotusen kunne jeg virkelig tyne, og lav uavfjæret vekt gjør den mer tilgivelig overfor dårlig vei. Endret Juli 26 av papertiger laffe reagerte på dette 1
laffe Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 Titta på den da jeg var i Lærdal selv for et par uker siden. Litt kjedelig at de ikke leier ut 911 lengre, men tror kanskje den Lotusen er mer morro på vei opp Aurlandsfjellet. Tror ikke du kunne få noe mye bedre egentid enn det der👍 papertiger reagerte på dette 1
laffe Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 @papertigerTenkte litt det samme om Porsche sa jeg telte litt på knappene omkring å leie den for et par år siden. Hadde nok ikke vært like komfortabel i den opp de smale veiene på Aurlandsfjellet. Samtidig er vel 911 noe man bare skulle ha prøvd for å prøvd så angrer litt nå på at jeg ikke gjorde det. papertiger reagerte på dette 1
LP760 Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 2 hours ago, Slavearbeider'n said: Noen her som har erfaring med C6 Corvette? Frister å prøve noe annet. Var jo en rask bil rundt Ringen da den kom, så noen kjøreegenskaper må det være…. Hvilken av utgavene er du interessert i? Z06/ZR1? ZR1 er helt vilt egentlig. Kjipe på innsiden, men for en kjøremaskin! Ikke særlig god som daily, men utover det, for en kjøreopplevelse disse gir👍
Eystein Ose Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Det løste jeg med å kjøpe ladbar hybrid, funker helt topp det 👍 Savner diesel og det blir kanskje diesel igjen neste gang, men jeg savner definetivt ikke den dårlige samvittigheten for bilen når man kjørte korte turer i nærområdet. Jeg har medfødt mekanisk sympati så den er deilig å slippe å føle på nå som all lokal kjøring kan gjøres elektrisk. En 45E hadde absolutt fått kabalen til å gå opp, men da hadde jeg måttet selt enten e30 eller e36..
Lars89 Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 @papertiger jeg ble også helt fascinert når jeg fikk prøve en Elise for en stund siden, vel å merke en S1 med 220hk Honda-motor. En 911 er jo en mer komplett bil, men for kortvarig adrenalinfylt morro er denne typen bil helt magisk.
Ingvaldsen Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 1 time siden, Eystein Ose skrev: En 45E hadde absolutt fått kabalen til å gå opp, men da hadde jeg måttet selt enten e30 eller e36.. g31 530e eller g21 må være fornuftige greier i din situasjon som allerede kjører en b47 fra før ? begynner vell å bli fine priser på slikt ? eller så kan man jo gå tilbake til i3 å ha en halvgammel hobbybil for langturer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå