GreenE36Cab Skrevet i går, 17:53 Skrevet i går, 17:53 12 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Folkens, ikke bit på nå! Da har vi det gående over flere sider her… Jeg spurte egentlig bare om det er akseptert å møte opp med et annet merke enn BMW.. Tenker at jeg må jo være godkjent siden jeg har hatt BMW, og begge er tyske merker
Fredrik 90 Skrevet i går, 17:56 Skrevet i går, 17:56 7 minutter siden, Snagg30 skrev: jeg har mye tid… Det høres helt herlig ut, er det noe jeg skulle hatt mer av så er det tid 😂
GreenE36Cab Skrevet i går, 17:58 Skrevet i går, 17:58 (endret) Det var da et helt legitimt spørsmål Endret i går, 18:05 av GreenE36Cab
Eystein Ose Skrevet i går, 17:58 Skrevet i går, 17:58 Fra spøk til alvor. Du møter opp med det du vil, om det er rutebuss, VOI eller mercedes spiller ingen rolle, så lenge det blir parkert på utsiden av treffet. På et BMW treff er det naturligvis BMW som gjelder. Møter ikke på handballtrening med en bowlingball liffi, GreenE36Cab, mr.pingu og 2 andre reagerte på dette 5
GreenE36Cab Skrevet i går, 18:02 Skrevet i går, 18:02 (endret) Det hadde vært litt greit for meg å få vist hvem som er personen bak denne "karakteren", og tenker et treff kunne vært en grei måte å gjøre det på Endret i går, 18:03 av GreenE36Cab
Snagg30 Skrevet i går, 18:04 Skrevet i går, 18:04 7 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det høres helt herlig ut, er det noe jeg skulle hatt mer av så er det tid 😂 Ja du har så dårlig tid spøken gikk rett over hodet på deg 😂
Lars89 Skrevet i går, 18:04 Skrevet i går, 18:04 (endret) Kommer man i Mercedes må man stille seg i skammekroken sammen med de andre skap-entusiastene med f.eks Porsche, Lambo og Ferrari. Ordnung muss sein! Endret i går, 18:04 av Lars89 Ron Jeremy, GreenE36Cab og papertiger reagerte på dette 1 1 1
GreenE36Cab Skrevet i går, 18:11 Skrevet i går, 18:11 (endret) 33 minutter siden, Lars89 skrev: Kommer man i Mercedes må man stille seg i skammekroken sammen med de andre skap-entusiastene med f.eks Porsche, Lambo og Ferrari. Det høres ut som en helt grei skammekrok.. Håper noen møter med en F50. Neida Jeg tror ikke dere ville sett på meg som et troll etter å ha møtt meg Endret i går, 18:38 av GreenE36Cab
Saltkjelen Skrevet i går, 18:34 Skrevet i går, 18:34 ...og du lurer på hvorfor folk ikke tar deg seriøst, @GreenE36Cab. Det er jo bare å gratulere med å tråkke i baret, gang på gang. Om det er slik at du ønsker deg ferie på ubestemt tid fra bimmers, må du gjerne sende meg en PM. liffi, Ron Jeremy og GreenE36Cab reagerte på dette 2 1
Eystein Ose Skrevet i går, 19:02 Skrevet i går, 19:02 Er kanskje litt kvass nå, men er fasinerende hvor hardt du prøver å passe inn på et sted hvor det er plass til alle.
*MrB* Skrevet i går, 19:45 Skrevet i går, 19:45 Smil og pust med magen. Det er helg. Lars89, sveigis, Dusy og 3 andre reagerte på dette 6
Skulebollen Skrevet i går, 20:23 Skrevet i går, 20:23 Når vi først er i gang🤭 noen andre som har fått seg vinterbil? @Werther🤓? laffe, Marius2002, Saltkjelen og 13 andre reagerte på dette 10 5 1
Fredrik 90 Skrevet i går, 21:04 Skrevet i går, 21:04 38 minutter siden, Skulebollen skrev: Når vi først er i gang🤭 noen andre som har fått seg vinterbil? @Werther🤓? Gratulerer 😀 Men hvordan i allverden har den blitt så skitten? 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå