mcbanan Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Siri fungerer kjempefint til talekontroll her, er du sikker på at du aktiverer ho rett? 1 trykk på tale-knappen på rattet er BMW sin talekontroll, hold inne samme knapp i 3-4 sekund så aktiverer du Siri:)
Marius2002 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 1 time siden, mcbanan skrev: Siri fungerer kjempefint til talekontroll her, er du sikker på at du aktiverer ho rett? 1 trykk på tale-knappen på rattet er BMW sin talekontroll, hold inne samme knapp i 3-4 sekund så aktiverer du Siri:) Nei, jeg trykker på det søkefeltet på Spotify på skjermen. Da kommer det slik flerfarget levende ramme - lik telefonen da man kan snakke med Siri/AI. Kanskje jeg skal prøve rattet da. Takk Men likevel ønsker jeg å kunne trykke inn/søke manuelt. Tester et par ting her nå etter jobb! Takk folkens papertiger og mcbanan reagerte på dette 2
Marius2002 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Update. Funket ikke å skru av Siri/AI på telefonen. Eneste er at Apple Intelligence skrur seg av på CarPlay, mens Siri er der enda. Ser at om jeg holder inne knappen på rattet så kan jeg snakke, men det kan jeg med et trykk på skjermen også. Likevel veldig greit å vite at det var en funksjon også Jeg får forske videre. 🤔
fupsaker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Bovensiepen slapp nettopp Z4 med 435hk! Namnamnam! Altså, nam! Bovensiepen Spyder Ron Jeremy, Marius2002, BMWE39turbo og 1 annen reagerte på dette 4
Snagg30 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 9 timer siden, mcbanan skrev: Siri fungerer kjempefint til talekontroll her, er du sikker på at du aktiverer ho rett? 1 trykk på tale-knappen på rattet er BMW sin talekontroll, hold inne samme knapp i 3-4 sekund så aktiverer du Siri:) @Marius2002 er fra Molde, Siri skjønner ikke en dritt når han snakker noe som er forståelig. Ron Jeremy, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 1 3
Marius2002 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 11 minutter siden, Snagg30 skrev: @Marius2002 er fra Molde, Siri skjønner ikke en dritt når han snakker noe som er forståelig. Nei, hjelper ikke at jeg stammer i tillegg…. 🥲 Endret 2 timer siden av Marius2002
teerex Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden (endret) Lokalt biltreff i kveld. Jeg havnet ved siden av en Audi Avant med "litt" større maskineri enn min 😇 Var en del BMW der også. Godt lys er visstnok viktig når man kjører E39 🙂 Hmm.. dette skulle kanskje inn i Snapshot-avdelingen (men har ikke tatt bildene selv) 🤔 Endret 36 minutter siden av teerex Ampera reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden På 9.9.2026 den 22.26, Saltkjelen skrev: Ja, det var enda godt det ikke var en hybridbil som startet og stoppet et par hundre ganger opp og ned Karl Johans gate. Ellers en flott og verdig gravferd av en utrolig flott konge! På så korte kjøreturer som dette så ville jo en hybrid vært perfekt, hvis brukt riktig. Hadde ikke vært mye til hybrid om den ikke hadde klart turen fra slottet og ned til Domkirka på ren elektrisk drift. Den distansen tror jeg til og med en 2015 Outlander skulle klart uten å fyre bensin motoren 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå