316 Skrevet Desember 23, 2016 Share Skrevet Desember 23, 2016 7 timer siden, bmwmann24 skrev: Er det noe å spare på da? gamle stålfelger er jo ikke såå interessant, uansett om de kom med bilen eller ei. Få heller taki et sett med originale e34 alufelger, det leter jeg selv etter også. Har selvfølgelig det på sommeren! Slike du skal ha? Fredrik, Marius2002 og bmwmann24 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2016 Share Skrevet Desember 23, 2016 Jeg har også de originale vinterdekkene (med originale kapsler) ifra bilen var ny. Min bil ble riktig nok solgt ny i Hamburg og har derfor vinterdekk på lik linje med en norsk bil. Dette er stålfelger merket med BMW logo og de må være av veldig høy kvalitet. Nå har de gått i salt med minimalt vedlikehold (vasker jo kun kapslene) i 23 år og de er fortsatt veldig fine. Så derfor synes jeg du skal spare på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 23, 2016 Share Skrevet Desember 23, 2016 (endret) Har du sammenlignet vekta på de "stålfelgene" du har, med noen andre stålfelger? Skulle ikke forundre meg at E34 også har alu-felg som alle tror er stålfelger. E39 har nemlig dette. E39 vinterfelga(kapsler ofc.) forholder seg strøkne år etter år Enda en grunn til å like BMW, alu-felger i ståldrakt! Endret Desember 23, 2016 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2016 Share Skrevet Desember 23, 2016 Det kan det være at du har rett i, har kun sett på de og de ser tilsynelatende nye ut så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 23, 2016 Share Skrevet Desember 23, 2016 Stålfelgene til Bmw ER kvalitet.:) De gamle til e28en jeg hadde lå ute fra 2001 til 2012 i all slags vær og var like fine som i 96 da jeg brukte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 23, 2016 Share Skrevet Desember 23, 2016 10 timer siden, 316 skrev: Har selvfølgelig det på sommeren! Slike du skal ha? JA! Noe slikt jeg blir å handle!:) Flotte felger som kler bilen veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 23, 2016 Share Skrevet Desember 23, 2016 God jul til dere alle sammen! Marius2002 og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 23, 2016 Share Skrevet Desember 23, 2016 Har spurt før, men prøver igjen. Det må da være noen her inne som jobber med bilsalg (eller bare har tilgang til/ interessen for) og har mulighet til å kjøre alternativ beregning på noen biler jeg ser på? (selvsagt mot betaling). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 19 timer siden, sveigis skrev: Stålfelgene til Bmw ER kvalitet.:) De gamle til e28en jeg hadde lå ute fra 2001 til 2012 i all slags vær og var like fine som i 96 da jeg brukte dem. Stålfelgene vi kjørte på E36en rustet helt vilt. Aluminiums"stål"felgene på E39en er strøkne. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 Da vil jeg ønske alle medentusiaster en riktig god jul Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 God jul til alle sammen :)! Håper på en rolig feiring uten skandaler. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 (endret) Fikk julegave av BMW i dag😄 God jul alle sammen! Endret Desember 24, 2016 av tennbrikket bmwmann24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 God jul til folket Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 I dag presterte jeg å punktere for tiende gang på like mange år....Så i morgen er det på med sommerdekk bak på firmabil igjen. Hver gang jeg hører "Jeg har kjørt bil i 25 år og aldri punktert" får jeg lyst å klapse til vedkommende i bakhodet Tror jeg har tatt kvoten til hele bygda her... Det positive dog var at E46en sto ivrig og ventet klar til dyst, så da ble julerånings med M52 og Stevie Wonder på flatt jern med vinduet nede. bmwmann24, Marius2002 og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 (endret) Jeg må bare anbefale lyssystemet Philips Hue for boliger. Junior (13 år) fikk dette systemet i julegave (han hadde selv funnet systemet og ønsket seg det til sitt værelse) og lyseffekten det gir er fantastisk. Systemet er ikke helt billig, men verdt hver krone... http://www2.meethue.com/da-dk/ Endret Desember 24, 2016 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå