Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, Fahad skrev:

20260918_111623.thumb.jpg.08b043b20060c3965f66044d7cfca3a2.jpgSlo til på en XPENG L03 RWD for et par uker siden, selv om jeg egentlig ikke hadde behov for enda en bil. Men med den totale pakken og prisen jeg fikk, var det vanskelig å si nei. 7 års/160 000 km garanti og 3 år gratis service. Og designet synes jeg faktisk heller ikke er så verst.

Vanskelig å slå prisen på denne ! Er ikke i markedet selv men må nesten ta turen for å se litt på bilen hos forhandler 🙂

Skrevet
2 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer! Har også sett såvidt på disse som et alternativ til en billig nr 2 bil. Ser ut som mye bil for relativt lite penger. Er det standard med tauekrok montert og biliaplast på vinduet? 

Jeg håper ikke det er standard 😅 Tror det var en demobil de nettopp hadde fått inn. Jeg har bestilt samme farge.

Tenker å bruke denne som vinterbil, eventuelt legge den ut for salg etter et års tid. Det blir veldig mye kilometer på i4'en jeg har, og elbiler er jo et stort tapsprosjekt, så prøver å spare kilometer på i4'en

Skrevet
1 time siden, Tony Soprano skrev:

Vanskelig å slå prisen på denne ! Er ikke i markedet selv men må nesten ta turen for å se litt på bilen hos forhandler 🙂

At Bilia har begynt å selge XPENG gir også en god trygghet. Det er mye bedre å ha en seriøs forhabndler som Bilia å forholde seg til enn en eller annen jalla forhandler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...