FredrikE24 Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 God helg! fupsaker, And-reas, Kvasi og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 (endret) Ah. Så gjennom denne i går. Og en test hvor de går gjennom en e34, en Toyota Camry og en Volvo 740(?). Liker også episodene som omhandler bilferie i Europa. Det virker så eksotisk med dagens øyne. Og det er det kanskje atter igjen blitt, ettersom man kan fly til et vell av europeiske byer for prisen av en halv tank diesel på bilen. Endret Oktober 23, 2020 av And-reas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 På 21.10.2020 den 15.13, Fredrik 90 skrev: Facebook er helt tragisk, og det er ikke bare bilgruppene. Jeg er medlem i Båtfolk på Facebook og det er helt sykt mye drittslenging i den gruppa. Skulle tro båtfolk var veloppdragene ordentlige mennesker med orden i tauverket. Men det er tidvis mytteri, trebåtfolk hater plastbåter, seilfolk hater motorbåter og motsatt. Har du stor båt er du ett rasshøl, har du liten billig båt er du fattigfrans... Og de folka som bråker er stort sett 40 år pluss 😅 Kan ikke annet enn å anbefale gruppa "Seilere på Facebook". Jeg tror ikke du må ha seilbåt for å være medlem der. Svært hyggelig tone der, ihvertfall. Og lite hat. Det lille som eventuelt oppstår, forsvinner raskt 😁 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 Jekk: ettersom min gamle trofaste billigjekk fra Jula (Hamron til 2-300kr) knela her for litt siden og slo seg skeiv da jeg, som den barmhjertige samaritan jeg er, skulle hjelpe han som kjøpte 442M-felgene av meg da han punkterte der jeg bor, tør jeg ikke bruke den lenger. Måtte bruke brekkjern for å brekke selve jekken ned mellom vangene på sist dekkskift. Det var IKKE stas. Vurderer denne: https://www.biltema.no/bil---mc/verkstedsutstyr/lofteutstyr/jekker/jekk-lavprofil-2500-kg-2000044394 Kontra denne: https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/garasje/lofteinnretning/jekker/jekk-005933/#tab04 Men BMWen er senka og per i dag må jeg kjøre oppå klosser for å få jekken under, det gidder jeg ikke å drive på med. Ser for meg at den Bahco-jekken rett og slett ikke går langt nok ned, ettersom den jeg har nå går ned til ca 130mm etter hva jeg klarer å se fra Jula, og den er for høy. Noen som har erfaringer med Biltema-jekken? Ser ut som den kom i sortimentet ganske nylig. Jeg må ha en som er litt flyttbar, da carporten er ca 100m fra huset. Dermed utgår denne, som veier ca det dobbelte: https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/garasje/lofteinnretning/jekker/garasjejekk-002532/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 @papertiger har denne: https://www.biltema.no/bil---mc/verkstedsutstyr/lofteutstyr/jekker/garasjejekk-lavprofil-25-tonn-2000022809 fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 2 minutes ago, Marius2002 said: @papertiger har denne: https://www.biltema.no/bil---mc/verkstedsutstyr/lofteutstyr/jekker/garasjejekk-lavprofil-25-tonn-2000022809 fungerer utmerket Ser den er utgått, så regner med den jeg linket til er oppdatert utgave, ca. samme spec, løfter noe lavere og høyere og litt lettere Takk! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 Har denne, helt super https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/garasje/lofteinnretning/jekker/garasjejekk-002532?gclid=Cj0KCQjw59n8BRD2ARIsAAmgPmIkjTqYnp34CJRtkjOked4YI9rcEoE0JtSg4CTbhV1xq7opBdbj8tgaAtoAEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 27 minutes ago, Krisfje said: Har denne, helt super https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/garasje/lofteinnretning/jekker/garasjejekk-002532?gclid=Cj0KCQjw59n8BRD2ARIsAAmgPmIkjTqYnp34CJRtkjOked4YI9rcEoE0JtSg4CTbhV1xq7opBdbj8tgaAtoAEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Samme som jeg linket til, problemet på denne er vekta. 50kg gjør den lite portabel. Ellers hadde den vært et soleklart førstevalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 @papertiger Jeg har hatt den @Marius2002 lenket til i 2 år nå (dog i Jula utgave, men samma greie). Jeg er knallfornøyd. Har tidligere hatt relativt lette jekker, men løfter gjerne 35kg i ny og ne for den tryggheten en sånn "tung" jekk gir. Garasjeplassen min er grusbelagt, og jeg er ikke akkurat kjent for å kun bruke jekken 2 ganger i året, så det blir å løfte den hver gang jeg skal bruke den. 35 kg er tungt, men det går. Kan gå god for den iallefall til tross for vekta. Kommer seg lett under min 30mm senka F10 Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 14 minutter siden, papertiger skrev: Samme som jeg linket til, problemet på denne er vekta. 50kg gjør den lite portabel. Ellers hadde den vært et soleklart førstevalg. Du får besøke treningssenteret oftere😆 Neida, jeg trener mye styrke og benker 145kg men slet med å få den inn og ut av X5n😅 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 6 minutter siden, ///M-ini95 skrev: @papertiger Jeg har hatt den @Marius2002 lenket til i 2 år nå (dog i Jula utgave, men samma greie). Jeg er knallfornøyd. Har tidligere hatt relativt lette jekker, men løfter gjerne 35kg i ny og ne for den tryggheten en sånn "tung" jekk gir. Tror jeg har hatt den i 6-7 år nå 🤔 Tiden går fort. Knallfornøyd iallefall. @papertiger ser muligens ut til at den du linket til overtar ja Kjør på! ///M-ini95 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 31 minutes ago, Krisfje said: Du får besøke treningssenteret oftere😆 Neida, jeg trener mye styrke og benker 145kg men slet med å få den inn og ut av X5n😅 Det er ikke tull en gang - du ser ikke meg mye på et treningssenter, er alt for glad i å løpe ute til å finne det interessant @Marius2002 @///M-ini95 ser ut som jeg går for den ja! ///M-ini95 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 59 minutter siden, Krisfje skrev: Du får besøke treningssenteret oftere😆 Neida, jeg trener mye styrke og benker 145kg men slet med å få den inn og ut av X5n😅 Trikset her er å ikke trene benk, må trene jekke-musklene 😂 Fra spøk til revolver har samme jekk og kjempe fornøyd med den. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 27, 2020 Share Skrevet Oktober 27, 2020 When you see it... 🙃 KireS, E.C., liffi og 5 andre reagerte på dette 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2020 Share Skrevet Oktober 27, 2020 @///M-ini95 Ikke akkurat den verste Golfen å ratte rundt i det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå