Marius2002 Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 10 minutter siden, Hawkon88 skrev: Det er vanskelig å argumentere mot følelser... e46 320d er et fornuftig kompromiss hvis man ikke er avhengig av firehjulstrekk. Ellers ville jeg sett etter andre merker, men en holdningsendring er selvfølgelig nødvendig da det er lite som kan konkurrere med e91 etter mine (og dine) preferanser (før jeg ble pappa). Sjøl har jeg litt lyst på 3gen pajero (finnes fine eksemplarer til rundt 70) de kan koble ut og inn 4wd og sperre etter behov, har god plass til alt mulig med rundt 0,8liter/mil uten for mye bakker eller start/stopp. Holder seg godt i pris også. Ja E91 er som sagt perfekt! Holdningsendring må litt til, men siden jeg ikke må noe som helst så føler jeg at jeg kan være litt ufornuftig og litt fornuftig. Jeg har også blitt pappa og det er viktigst med en trygg og solid bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 38 minutter siden, Marius2002 skrev: @Hawkon88 jeg støtter din tankegang 100%, men jeg vet jeg ikke hadde blitt fornøyd og dermed sett etter ny bil igjen etter en måned. Når man er litt bilinteressert så skal det litt til å gå for en "vanlig" bil om man ikke MÅ, om du skjønner. Og jeg må ingenting akkurat nå, derfor spekulerer vi bare på fremtidige planer. Er det 6r i E46 320d 150hk? Jeg har eid E36, og kjørt noen andre BMWer på vinterføre. E34 og E91 pre-face var de med rwd som jeg synes kom best frem av de jeg har prøvd. E30, E36 og F10 var helt rævva, etter forholdene vi har her. Har klart kjørt andre modeller også, men ikke på vinterføre. xDrive-systemet til BMW er helt supert, og det tillater leken kjøring om man ønsker det. Helt polert is er det lite som hjelper, ihvertfall på nedbremsingen, så her tenker jeg gode dekk er alfa og omega. Edit: Ser dere synes E46 er kanon på vinter, hvordan er E39? E46 330d har sekser, samme som i E39 530d. Har kjørt litt E39 på vinterføre, en hel vinter med 15" pigg, hadde ikke mye problemer med det. Og ca en halv vinter på piggfrie, har ikke hatt store problemer i det hele tatt Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Tips til Halloween kostyme? Evt tema kostyme? Selvsagt bedt på fest til denne stria, og føler nesten jeg må dra. Jeg og noen kamerater har ingen anelse om hva vi skal kle oss ut som, så tips til "tema" settes meget pris på. Stor fordel om det er enkelt å få tak i kostymet siden dette er førstkommende lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Sliter med det samme, tenker litt på hvor gammal man skal bli før man slipper det tullet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 43 minutter siden, tennbrikket skrev: Tips til Halloween kostyme? Evt tema kostyme? Selvsagt bedt på fest til denne stria, og føler nesten jeg må dra. Jeg og noen kamerater har ingen anelse om hva vi skal kle oss ut som, så tips til "tema" settes meget pris på. Stor fordel om det er enkelt å få tak i kostymet siden dette er førstkommende lørdag. Vi(jeg og en kompis) og "måtte" bli med for noen år sia, uansett hvor teit det egentlig er så blir det moro utover kvelden. Vi hadde lite cash(slutten av måneden) som studenter flest... Endte med vi klippet to hull til øyne i hver sitt hvite laken... Så bøffa vi noe svart greier vi fant i damenes sminkeskrin for å ha rundt øynene så det ble svart inni de hvite hullene. Vi vant outfit of the day tennbrikket og Hawkon88 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Halloweenkostymeforslag til netflix-abonnementer tennbrikket og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Eneste jeg vill unngå er ett kostyme som trenger maske, håpløst å drive å gå rundt med maske når man skal drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 16 minutter siden, tennbrikket skrev: Eneste jeg vill unngå er ett kostyme som trenger maske, håpløst å drive å gå rundt med maske når man skal drikke. Klipp hull til hodet i lakenet og fiks nokka billig hvit sminke av noe slag i ansiktet og svart rundt øyan, så slipper du noe "maske" kan også klippe hull til armer om du har hvit langermet under, hvis det skulle by på problemer uten. Skal jeg gå igjen noen gang i fremtiden, blir det den oppskriften der med laken om igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 (endret) 12 minutter siden, Marius2002 skrev: Klipp hull til hodet i lakenet og fiks nokka billig hvit sminke av noe slag i ansiktet og svart rundt øyan, så slipper du noe "maske" kan også klippe hull til armer om du har hvit langermet under, hvis det skulle by på problemer uten. Skal jeg gå igjen noen gang i fremtiden, blir det den oppskriften der med laken om igjen! Uten tvil billig og enkelt. Skal ha det som reserveløsning, sålangt så tror jeg vi skullle prøve å finne ett tema a noe slag, helst ett som involverer 3-4 personer. Føler superhelter er litt brukt opp, men dere ser tankegangen? Sikkert fælt få som har hørt om ett spill kalt pay day her? Syns altså dette var litt "kult" hvert fall da jeg har hatt endel timer med det spillet, veldig morsomt spill anbefales å spille hvis dere er 4 folk. Men så var det problemet med maske igjen da..... kunne faktisk ha sminket til de ansiktene der. Endret Oktober 25, 2016 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Payday er gøyt Men et slikt kostyme er vel kanskje ikke helt ideelt nå med alt det hysteriet som er rundt klovner nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 "Mye Moro"-butikkene har mye artig. Anbefaler et besøk hvis du bor i nærheten av en. Gikk på en smell for et par år siden og kjøpte et slikt kostyme på nett etter noen øl... tennbrikket og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 36 minutter siden, DanielStance skrev: Payday er gøyt Men et slikt kostyme er vel kanskje ikke helt ideelt nå med alt det hysteriet som er rundt klovner nå for tiden Sant det, heldigvis lukket arrangement med 50 kjentsfolk, så håper det ikke hadde vært noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 Kan hjul som er spacet utenfor hjulbue og/eller skeivslitte dekk gi kjøreforbud på EU? Skal inn hos NAF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 Det hender jeg kjører med fjernlys på selv på sideveier med dårlig belysning. Kjørte i kveld i ett boligområde med dårlig veibelysningen, i tillegg var det duggete og mørkt ute. Så da satt jeg på fjernlysene på E34en, så det er ikke dagslys bixenon på F10 det er snakk om. Ser langt borte ett par reflekser, så da avpasser jeg farten og legger meg med god avstand til disse folkene. I det jeg passere så ser jeg gubben riste på hode og kikke stygt på meg, så da bråstopper jeg fordi jeg blir litt forbanna. "Du kjører med fjernlys på" klager han, "ja jeg pleier å gjøre det når det er dårlig sikt ute, er vel gjerne det man har fjernlys til". Så gnagde videre om at folk blir blendet, det beklagde jeg men spurte også om hvorfor han ser inn i billyktene. Det svarte han ikke på så jeg fulgte opp med ett spørsmål om han foretrakk å bli blendet eller kjørt over? Da snudde han og labba videre, jeg kjørte videre med fjernlyset på for å kunne oppdage flere turgåere så tidlig som mulig denne mørke kvelden. Hadde bare alle vært flinke til å bruke refleks så... Folk har ett forferdelig anstrengt forhold til lys på bil. Kjører du med for lite lys er det galt, kjører du med kurvelys er det galt, kjører du med for mye lys er det galt, blinker du på folk som sperrer venstrefila er det galt, blinker du med blinklys er det galt og blinker du ikke er det galt.... Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 (endret) Ja refleks er alfa og omega for myke trafikanter i høstmørket. Selv bruker jeg vest, da disse er mer synlig enn dinglereflekser. Mulig det ser helt dust ut, men heller det enn påkjørt. Jeg dimmer derimot ned langlysene når jeg ser folk langs veien(ikke gangvei), men opplevde ofte før jeg fikk bil med xenon ved dårlig gatebelysning at det ble ganske mørkt mellom de gående og det som ble lyst opp foran bilen. Skulle ut på rullebrett klokken halv ti på lørdagskvelden, da var det hodelykt, armrefleks og refleksvest. Samt at det er refleksmaterialet på sekken. Edit: Madammen sa forresten at jeg ikke så ut som en som nærmer seg 30 og er blitt pappa. Men men.. Endret Oktober 27, 2016 av Marius2002 danskiii og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå