Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Blir gal av folk som skal selge bil!

Tok kontakt med en i går svært kort tid etter at annonsen ble lagt ut. 

Spurte ETT enkelt spørsmål.

Får svar et døgn senere at bilen er solgt... 

Var kun mulig å sende melding via finn da det var null kontaktinfo, også via Regnr. 

Hvordan i huleste skal man da ordlegge seg fra å nå fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lars89 skrev:

Får nok prøve på det neste gang.

Liker bare å ha en viss formening før man bruker halve dagen på kjøring.

Gjaldt forøvrig denne. Regner med han fikk et par henvendelser. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=278558817

Den forsvant fort ja ,meldte meg på interessen jeg og men for sen .

Like greit sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2022 den 15.51, Skulebollen skrev:

Om noen kommer over ett godt tilbud på snøfres, ikke kjøp😅 

Var såpass lite smart at jeg stressa meg avgårde og straksoverførte 5k for og sikre meg dette kuppet, var jo selvsagt svindel og pengene ser jeg vel aldri igjen 🙄 

Igår knerta jeg fiberkabelen til huset under graving, så har vert en dyr helg 100% selvpåført dette🙈

Screenshot_20221030-120108.png

Er du ikke medlem av "svindlere i norges land" på facebook? Han der er godt kjent på nettet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2022 den 15.51, Skulebollen skrev:

Om noen kommer over ett godt tilbud på snøfres, ikke kjøp😅 

Var såpass lite smart at jeg stressa meg avgårde og straksoverførte 5k for og sikre meg dette kuppet, var jo selvsagt svindel og pengene ser jeg vel aldri igjen 🙄 

Igår knerta jeg fiberkabelen til huset under graving, så har vert en dyr helg 100% selvpåført dette🙈

 

Såg nøyaktig samme innlegg på en Kjøp og Salg side for Ulsteinvik, men med eit anna navn.

Tenkte med ein gang at dette er for godt til å være sant, og då er det somregel det.

Surt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lars89 skrev:

Får nok prøve på det neste gang.

Liker bare å ha en viss formening før man bruker halve dagen på kjøring.

Gjaldt forøvrig denne. Regner med han fikk et par henvendelser. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=278558817

Så den ble lagt ut selv og vurderte den sterkt, tipper han fikk et bra rush med henvendelser. Det slo meg umiddelbart at det må være bilen til Håkon fra Mil etter Mil-podcasten?

Endret av jorg1s1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Såg nøyaktig samme innlegg på en Kjøp og Salg side for Ulsteinvik, men med eit anna navn.

Tenkte med ein gang at dette er for godt til å være sant, og då er det somregel det.

Surt!

Ja no er han vertfall politianmeldt, men hjelper vel sikkert lite.. kontonummer tilhører Sparebank Vest, så skal ikkje vere problem og spore han opp. Menmen, pengene ser eg nok aldri igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, E.C. skrev:

Politiet sporer aldri opp enkeltsaker slik, men det eneste riktige er å anmelde. Blir det mange nok saker så kan det skje noe. 

Dette er nok dessverre det riktige, jeg hadde verktøy som var stjålet fra oss av en grei verdi. Annonsen på Finn er der ennå, dette er en stjålet vare :) Saken er henlagt.

Dette er en herlig Bore... Borefres? Til saging!? I DRILL!!!???

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=163584934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jorg1s1 skrev:

Så den ble lagt ut selv og vurderte den sterkt, tipper han fikk et bra rush med henvendelser. Det slo meg umiddelbart at det må være bilen til Håkon fra Mil etter Mil-podcasten?

Den ser unektelig ut som Håkon sin, ja. Petimeter så det holder, og en svært god fotograf, tror faktisk han tok bilder av sin makker Marius sin G31 530d på omtrent samme sted da den skulle selges. Han har visst kjøpt seg en "ny" brukt nå, blir spennende å se hva som dukker opp. Men det er noe med skrudde felger som ser ut som Hartge/ACS. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...