316 Skrevet Juli 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2017 Litt opptatt av at ting skal være tidsriktig, så i går fikk jeg tak i et campingbord i uhyre fæle farger, fra midten av 80-tallet. Helt sykt hvor stygt det er, men dette skal da være med meg på turer utover 😀 sandersander, Marius2002, Werther og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 Morsomt tilskudd det dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2017 Taddaaa 😊 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1116359411841736&id=630705330407149 BjornarHS, wSax og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 21, 2017 Share Skrevet Juli 21, 2017 Akkurat sånn det skal være dette :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 21, 2017 Share Skrevet Juli 21, 2017 Stas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juli 21, 2017 Share Skrevet Juli 21, 2017 Flott med orginalbiler som er så godt holdt. Kjempefin!!! Angrer at jeg nettopp har solgt BBS felgene mine.(Solgte de med en bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2017 17 timer siden, oledra skrev: Flott med orginalbiler som er så godt holdt. Kjempefin!!! Angrer at jeg nettopp har solgt BBS felgene mine.(Solgte de med en bil) Holdt på å kjøpe et sett på finn for noen uker siden. Synes det er sykt at så fine felger går for 1000-1500 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 griselekker den bilen din er! 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Jeg sa det i kommentar feltet der, og jeg sier det i kommentarfeltet her. Nydelig bil, Mads. Virkelig et smykke 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 5, 2017 Forfatter Share Skrevet September 5, 2017 On 24.7.2017 at 5.23, Nyheim skrev: Jeg sa det i kommentar feltet der, og jeg sier det i kommentarfeltet her. Nydelig bil, Mads. Virkelig et smykke Takk for det! Har ikke blir brukt all verden i år, ca en 250-300 mil 😜 Blir definitivt mer neste år da jeg har to barnehagebarn da, vært mye hjemme med den yngste i sommer. Noen bilder fra den siste tiden hvert fall! fxslin, BjornarHS og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Sjekket ut bilen din på Våler. Ofte forum biler skuffer når man ser dem live, men denne var virkelig pen! Rett og slett herlig sveigis og 316 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Denne gleder jeg meg til å se i fremtiden og det rattet ditt,det passer fint :). Hadde jeg hatt e34 i original stand med tre interiør ,så hadde jeg og hatt sånt ratt . 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 5, 2017 Forfatter Share Skrevet September 5, 2017 2 timer siden, Skulebollen skrev: Sjekket ut bilen din på Våler. Ofte forum biler skuffer når man ser dem live, men denne var virkelig pen! Rett og slett herlig Så hyggelig å høre 😀 Den er jo original, så noen få skavanker i lakken er det men til å være 29 år er jeg veldig godt fornøyd! Synd vi ikke fikk slått av en prat, får ta det neste gang! På søndag fikk jeg et spørsmål av onkelen til samboeren min om jeg ikke ville prøve bilen hans, han har en 740D X-drive og vet jeg er glad i BMW. Skrudde av alle hjelpemidler, satte den i sport og prøvde den gledelig jeg. Fy faen for en bil asså, 300 hester føltes nok selv om det er en diger flåte! Definitivt den beste kjøreopplevelsen jeg har hatt. 😁 K-E og viggo E34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2017 Forfatter Share Skrevet September 9, 2017 Noen flere bilder tatt med BMW Norge i sommer, i forbindelse med 5-serie kavalkade! Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Hadde frist på EU i slutten av januar, bilen kommer da til å stå godt plassert i garasjen og kjørte derfor bilen på EU-kontroll på Sulland BMW Hamar i går. Det gikk forholdsvis bra, resultatet var en toerfeil i form av tilhengerkontakt som ikke fungerte lenger pga rust og irr. Kontakten ble byttet i går kveld, og bilen vist på nytt i dag og nå er den da EU-godkjent til over 2020. Utrolig deilig følelse før vinteren! Godt å få bekreftet mistanken jeg hadde om at bilen var i meget god forfatning også, ingenting å utsette på noe. Skal nå fundere på om jeg skal få den bevaringsverdig eller ikke. Noen som har innspill å komme med utover det vanlige? Bilen kommer ikke til å bli modifisert, så for meg er ikke det negativt at den må være original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå