Mathiseen Skrevet Juli 9, 2020 Share Skrevet Juli 9, 2020 Chrome nyrer med svarte riller hadde vært pent! Har ikke noe erfaring med f11, men uorginale chrome nyrer til e46 gikk rett i søpla hvertfall Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 9, 2020 Share Skrevet Juli 9, 2020 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Er ellers ute etter stoffmatter da det kun er gummimatter i nå. Men var over 2k for nye stoffmatter fra GS😳 Har et sett til F10 i sort, originalmatter liggende, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2020 (endret) 6 minutter siden, Ampera skrev: Har et sett til F10 i sort, originalmatter liggende, Er gulvet likt på f11 og f10 kanskje? Sender deg en PM Endret Juli 9, 2020 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 9, 2020 Share Skrevet Juli 9, 2020 18 minutes ago, Skulebollen said: Eller dual slat riller, siden der er endel chrome/børsta alu på bilen tror jeg blank sort blir kjedelig. Men vurderer svart innmat og chrome ramme. Ala denne: Jeg synes dette er pent, men kan dessverre ikke si noe om passformen på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 9, 2020 Share Skrevet Juli 9, 2020 På denne bilen måtte det vel bli fint med chrome og sort innmat i selve grillen . Og om disse er som de fleste femmere så er nok gulvet likt både sedan og vogn . Ellers bra og se oppdatering på denne igjen .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 10, 2020 Share Skrevet Juli 10, 2020 Som regel er det mer komfort og mindre senk med Eibach kontra H&R. Så siden fruen blånekter hadde jeg gått for Eibach Jeg ville gått for krom ringer og sorte men vanlige riller i grillen. sveigis og Mathiseen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 10, 2020 Share Skrevet Juli 10, 2020 Jeg liker originalgrillen, så hadde utvilsomt kjøpt en ny slik. Jeg monterte en original M5-grill med doble riller og chromekant og byttet ut til den originale noen dager etter. Når det kommer til senk, ville jeg nok gått for Eibach eller AC-Schnitzer. Jeg kjørte med H&R på F01en og byttet så til Eibach. Formidabel forskjell i komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2020 Da blir det nok Eibach. Er redd det blir for lite senk men😅 Viktigste er at den ikke blir seende sigen ut. Er trossalt halv pris på Eibach vs. H&R Er det noen som vet hvordan man skifter fjører på disse med xdrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2020 Lurer forsåvidt på en ting til 🤔 La om til hjula fra M3 som nevnt, men får ikke dekktrykk sensorene til og reagere.. Må disse kodes til eksakt bil? Fungerte når vinterhjula blei demontert vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 14, 2020 Share Skrevet Juli 14, 2020 Style 437 kledde bilen bra! Min søster kjører like (bare i sort/diamond cut), og der ble det meget bra med 255/40 foran og 295/35 bak. Det er også 0% avvik for xDrive, greit om en skal selge hjulsettet en gang også. Angående pimping så er jeg for shadow line over hele linja, men er visst blitt så inn med krommen fra 00-tallet igjen så blir vel hakket i hodet med en spade om jeg foreslår noe annet å kjøre på med krom over alt. Skal du ha krom så kjør på med kromgrill med doble riller iallfall, og gjerne speildeksler også så blir det iallfall en gjennomgangsmelodi på det. Interiørmessig ville jeg prioritert sportgirvelgeren, M5 rattdeksel og 6WA. Tror BimmerUpgrade skal ha et overkommelig 6WA for salg (mener å huske det forrige jeg fikk feil til min skal passe denne - og det har nå BimmerUpgrade fått). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2020 @Walkabout Har noken dekk liggende som det blir og kjøre på i første omgang. Synes også selv at shadowline om det er blank sort er pent. Men blir dyrt og skifte alt av lister på bilen😅 Krom speildeksler kommer der nok aldri på bilen Interiørmessig er du spot on! 3 oppgraderinger som forandrer f1* totalt innvendig, spesielt speedo er nitrist uten 6wa. Alle 3 er dessverre for kostbare til at jeg tar meg råd til det.. ( ser trossalt kun utsiden av bilen 99% av tiden😅 ) Usikker på hva som må til for sportgirvelger? Men er fortsatt nysgjerrig på dette med dekktrykksensorer om noen vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 16, 2020 Share Skrevet Juli 16, 2020 3 minutter siden, Skulebollen skrev: Usikker på hva som må til for sportgirvelger? Bare å bytte selve girvelgeren, og er stort sett plug and play. Koding må ikke gjøres for å bruke den, men skal du ha alle funksjonene ut av "sportautomat" så trengs det veldig simpel koding til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2020 1 time siden, ///M-ini95 skrev: Bare å bytte selve girvelgeren, og er stort sett plug and play. Koding må ikke gjøres for å bruke den, men skal du ha alle funksjonene ut av "sportautomat" så trengs det veldig simpel koding til Kjøper man denne ny🤔? Eller er det eBay som gjelder😅? Har du tilfeldigvis ett delenr.? Vet ikke hvilke funksjoner man får utav sportsautomat engang jeg🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 16, 2020 Share Skrevet Juli 16, 2020 2 timer siden, Skulebollen skrev: Kjøper man denne ny🤔? Eller er det eBay som gjelder😅? Har du tilfeldigvis ett delenr.? Vet ikke hvilke funksjoner man får utav sportsautomat engang jeg🤔 Neida brukt fra ebay funker bra 👌 Her er delenr Du får flere treff på ebay ved å søke "BMW F10 gear selector" eller bmw f10 sport automatic" osv Eneste du må være obs med er byggedatoen på bilen du kjøper skifteren ifra. Nå husker jeg ikke eksakt, men mener biler fra 03/2012 skifta 7 til 10 pin (eller motsatt?). Finn mao en som er nyere enn 03/2012, enda bedre om du finner en byggedato så nær din som mulig. Sjekk vin nr på bilen delen kommer ifra, så er du 100% sikker. Sport automat var jo lenge ansett som natt og dag og folk trodde virkelig det var heeeelt annen girkasse. Jeg mener det er mer placebo, men det du merker med en gang er egentlig dette. * Istedenfor DS står det S1/S2/S3/S4 osv , når du flipper girskifteren til venstre. *De som ikke har sport + får det ved å legge inn 2TB som utstyrsliste i bilens FA. * LCI biler får Launch Control ved koding av sport auto. Alt dette kan du fint få med gamle girskifteren og, for bilen bryr seg ikke en pøkk om hvilken skifter som sitter i midtkonsollen. Alt er koding. Beholder du standardskifteren og legger inn kode 2TB, så vil alt være som om du skulle hatt sport auto fra fabrikk. Denne modden er egentlig for syns skyld, da 2TB skifteren ansees som penere. Penere form og skinn i nedre del, kontra naken plast. Eneste jeg er usikker på er, siden 520d LCI aldri kom med 2TB, men heller 2TE (standard skifter, men med paddles), så vet jeg ikke om bilen legger inn en begrensning på koding pga 20d lci aldri ble levert sånn. Jeg tror ikke begrensningene ligger i motorisering, men snarere modellserie. F01 f.eks kan man ikke legge inn kode 2TB, fordi 7 serie aldri ble levert med det (til tross for sport auto girskifter passer rett inn i 7 serie også). Blir overasket om ikke du får koda det inn, men den vil passe og kjøre uten koding også Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2020 På 14.7.2020 den 22.32, Skulebollen skrev: La om til hjula fra M3 som nevnt, men får ikke dekktrykk sensorene til og reagere.. Må disse kodes til eksakt bil? Fungerte når vinterhjula blei demontert vertfall.. Ingen🤔? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå