Marius2002 Skrevet April 9, 2023 Share Skrevet April 9, 2023 1 time siden, Snagg30 skrev: @Marius2002 kan muligens hjelpe her? Har redigert felger på bil for meg før Oioi, på din gamle F30 330e? Vel, Photoshop-abonnementet er avsluttet for lengs og PC har jeg ikke lengre mulig jeg må kjøpe meg en laptop igjen 🤔 Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet April 9, 2023 Share Skrevet April 9, 2023 Aftermarket felger på G11?! Neineinei.. gå all inn for style 629, de var meget lekre. https://www.vipfelgen.de/en/Satz-21-BMW-Styling-629-Vielspeiche-glanzgedreht-7er-G11-G12-Sommerraeder-Komplettraeder/SW13948 har hørt at dette firmaet tar originalfelger i innbytte også men har ikke brukt dem selv. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 10, 2023 Forfatter Share Skrevet April 10, 2023 9 timer siden, FransEirik skrev: Aftermarket felger på G11?! Neineinei.. gå all inn for style 629, de var meget lekre. https://www.vipfelgen.de/en/Satz-21-BMW-Styling-629-Vielspeiche-glanzgedreht-7er-G11-G12-Sommerraeder-Komplettraeder/SW13948 har hørt at dette firmaet tar originalfelger i innbytte også men har ikke brukt dem selv. Hadde det vert ok på en G30 😅? Blir jo 50.000 + norsk mva.. Det blir rett og slett for dyrt for hjul som ikke er såå rå. Men absolutt kledelige. Om man da også tenker over at på Finn.no kunne jeg sikkert klart og få 15-20k for felgene så blir det for dyrt. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 10, 2023 Share Skrevet April 10, 2023 Var på nippet til å kjøpe Haxer felger til F01. Synes de kler både F01 og G11 meget godt. Fant ingen norske importører av Haxer da jeg var på leting. Har du klart å oppdrive disse nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 10, 2023 Share Skrevet April 10, 2023 Enig med @Skulebollen 40-50k+ for originale hjul begynner å bli smakløst dyrt - spesielt når annenhåndsverdien på de tilsvarer to kubikk med sprengstein. Har inntrykk av at svært mange priser originalhjul langt opp til himmelen om dagen, være seg 18", 19", 20" og 21". Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 10, 2023 Forfatter Share Skrevet April 10, 2023 27 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Var på nippet til å kjøpe Haxer felger til F01. Synes de kler både F01 og G11 meget godt. Fant ingen norske importører av Haxer da jeg var på leting. Har du klart å oppdrive disse nå? Diamond dekk.no virker til og vere importør. Uten at jeg blir mindre skeptisk av den grunn 😅 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 10, 2023 Share Skrevet April 10, 2023 Diamond dekk - for deg som ønsker verdens hardeste dekk! Lurer på hva man tenkte med navnet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 16, 2023 Forfatter Share Skrevet April 16, 2023 Hadde service på gulingen forleden dag 😊 Fikk også byttet komplett eksosanlegg, så slipper endelig skrangling fra eksosen.. Fikk meg en prøvetur i siste gen 911 GTS. Meget god bil uten tvil. Tankene om å bytte ut gulingen sto i meg hele resten av dagen. En mer moderne bil, som sikkert er like rask på bane og har bakseter, alt utstyr osv. Frister mye. Dog ett Stort ( en grom familiebil ) steg opp i pris, riktignok nybil men.. Kom dog hjem og fikk losset bilen av hengeren, og dradd på skjikkelig opp fjellovergangen her, og da ble alle bakdelene med GT bil glemt tvert. Lyden og kjørefølelsen GT3en gir er uslåelig🥰 Men får se etter sesongen om banekjøring fortsatt er like viktig enda.. Frister med bakseter for det praktiske sin del 😅 Noen bilder av bilen Og en meget flott bru til ære for sunnmøringene på forumet 😁 Nå er vertfall bilen klar for første trackdays på Våler førstkommende helg i regi av Førerutvikling med Øyvind Lie. Deretter går det slag i slag med Sokndal, Nurburgring m.m 😎 BimmerFan!, Tony Soprano, skoglund og 19 andre reagerte på dette 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet April 16, 2023 Share Skrevet April 16, 2023 45 minutter siden, Skulebollen skrev: Hadde service på gulingen forleden dag 😊 Fikk også byttet komplett eksosanlegg, så slipper endelig skrangling fra eksosen.. Fikk meg en prøvetur i siste gen 911 GTS. Meget god bil uten tvil. Tankene om å bytte ut gulingen sto i meg hele resten av dagen. En mer moderne bil, som sikkert er like rask på bane og har bakseter, alt utstyr osv. Frister mye. Dog ett Stort ( en grom familiebil ) steg opp i pris, riktignok nybil men.. Kom dog hjem og fikk losset bilen av hengeren, og dradd på skjikkelig opp fjellovergangen her, og da ble alle bakdelene med GT bil glemt tvert. Lyden og kjørefølelsen GT3en gir er uslåelig🥰 Men får se etter sesongen om banekjøring fortsatt er like viktig enda.. Frister med bakseter for det praktiske sin del 😅 Noen bilder av bilen Og en meget flott bru til ære for sunnmøringene på forumet 😁 Nå er vertfall bilen klar for første trackdays på Våler førstkommende helg i regi av Førerutvikling med Øyvind Lie. Deretter går det slag i slag med Sokndal, Nurburgring m.m 😎 Nydelig den gt3 , jeg digger de i gul også:) Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet April 16, 2023 Share Skrevet April 16, 2023 Har 20x10 ET47 Concaver cvr4 på min bruks Vito. Brukt de i 2 sesonger / 20.000km. Eneste er bolthullene som er ren alu (ingen lakk) Har coatet mine samt en runde med felgvoks før montering da holder de seg greit😁 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 17, 2023 Share Skrevet April 17, 2023 Må ikke finne på å bytte ut GT3’n for noe slikt! kunstverk av en bil. Hvordan var din opplevelse av å benytte deg av PAW? Gikk det sømløst eller var det litt om og men. Ser vær meldingen på Våler har snudd i fra 10-15+ og sol til regn å noen få grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 20, 2023 Forfatter Share Skrevet April 20, 2023 PAW har for meg fungert sømløst 😊 Servicen fra PCÅ er også meget bra 👍 Veldig hyggelige og imøtekommende ansatte der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet April 23, 2023 Share Skrevet April 23, 2023 Ligger et sett Hamann felger ute nå, 20". Om du fortsatt leter etter hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 23, 2023 Forfatter Share Skrevet April 23, 2023 3 timer siden, Olaandref skrev: Ligger et sett Hamann felger ute nå, 20". Om du fortsatt leter etter hjul. Dei er vel 5x120 er jeg redd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet April 27, 2023 Share Skrevet April 27, 2023 Kjapt spørsmål @Skulebollen, korleis føle du dagens bilpark er i forhold til den som står i signaturen din? Den er vel noken år gammal? Antar at du savna H1? Og når skal du oppdatere trådane dine med bilda du sende på snap? 🤠 Sitat 98- Bmw m3 3.2 * 05 - Bmw 530d * 2005 Hyundai h1 * 85 - Suzuki Sj 413 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå