Slavearbeider'n Skrevet Desember 24, 2017 Skrevet Desember 24, 2017 En M bil må ha orginale nyrer. Det er riktig besluttning
Skulebollen Skrevet Desember 25, 2017 Forfatter Skrevet Desember 25, 2017 Ble uten tvil bedre det ja fikk også på igjen frontleppen og er godt i gang med hjulbuer And-reas, fxslin, Turbo-HF og 3 andre reagerte på dette 6
Skulebollen Skrevet Januar 10, 2018 Forfatter Skrevet Januar 10, 2018 Har endelig fått malt ferdig hjulhus, syntes selv det ble meget bra Har bestilt nye originale innerskjermer fremme, da di som var på hadde litt lakk fra en tidligere omlakkering på seg. Har også fått polert ferdig felgene så er ikke så mye som gjenstår på bilen nå heldigvis.. Fikk også begynt så smått på Vanos jobben idag. Tenkte jeg skulle justere ventiler om nødvendig i samme slengen, er det noen som har en guide til klaringer, varm/kald motor osv.? Håper det er innafor krava så jeg slipper og styre mer med det ahj, papertiger, Gorg og 12 andre reagerte på dette 15
bimmerfun Skrevet Januar 10, 2018 Skrevet Januar 10, 2018 Off så strøkent! Får god motivasjon til å gjøre det samme på min e36. Brunox - bare maler på?
Skulebollen Skrevet Januar 11, 2018 Forfatter Skrevet Januar 11, 2018 Har ikke brukt brunox. Ingen rust annet enn noen bittesmå bobler her og der som kunne minne om overflaterust, der slipte jeg ned til 100% bart stål for så og bruke epoxy primer deretter er alt malt med hammerite smooth red som er utrolig lik hellrot bimmerfun reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet Januar 11, 2018 Skrevet Januar 11, 2018 Veldig tilfredsstillende arbeid @Skulebollen!
papertiger Skrevet Januar 11, 2018 Skrevet Januar 11, 2018 Imponerende arbeid, og imponerende strøken! Har sagt det før, men de vinterhjulene på E61en er spot on!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå