danskiii Skrevet Februar 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2022 11 hours ago, sveigis said: Hadde jeg 12 rette?😊 Full euro jackpot. Her er et par bilder fra annonsen for alle andre som ikke har sett. Har nok sett bedre dager den BBS fangeren, også usikker på om den er ekte eller glassfiber kopi. Kjøpte begge til en ok pris etter budrunde. Mulig den ene kommer for salg etter hvert sveigis, fupsaker og Pal Ostgard reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 26, 2022 Share Skrevet Februar 26, 2022 Jeg tenkte automatisk på deg når jeg så dette så gratulerer .😊 Bare for å informere ,alt jeg kommer over av e21 deler her nede viderefører jeg til deg . Nede i Agder florerte det av e21 på 80 og 90 tallet og her ligger garantert mye på låver og loft som folk ikke vet hva er . Så kommer jeg over ting så får du beskjed . danskiii og Pekka reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2022 2 hours ago, sveigis said: Jeg tenkte automatisk på deg når jeg så dette så gratulerer .😊 Bare for å informere ,alt jeg kommer over av e21 deler her nede viderefører jeg til deg . Nede i Agder florerte det av e21 på 80 og 90 tallet og her ligger garantert mye på låver og loft som folk ikke vet hva er . Så kommer jeg over ting så får du beskjed . Love it! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 26, 2022 Share Skrevet Februar 26, 2022 2 minutter siden, danskiii skrev: Love it! Flott og jeg krever det samme angående e28 parts 😅😅. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2022 14 minutes ago, sveigis said: Flott og jeg krever det samme angående e28 parts 😅😅. Hehe ja om ikke @liffi har noe å si på den 😅 liffi og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 26, 2022 Share Skrevet Februar 26, 2022 50 minutter siden, danskiii skrev: Hehe ja om ikke @liffi har noe å si på den 😅 Tenker vi to har et godt samarbeid der meg og Liffi 😊 Han deler alt med meg og jeg omvendt om det er noe som skulle friste .🥰 danskiii og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Februar 26, 2022 Share Skrevet Februar 26, 2022 Kamei er stas😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2022 21 hours ago, Pal Ostgard said: Kamei er stas😃 Var den som fristet mest ja men pakkeløsning var ikke dumt det heller liffi og Pal Ostgard reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2022 Liten oppdatering fra Lilleng Racing. Toppen er påbegynt og veiva er til sliping StigJ, JE, mslello og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2022 Idag ble det årets første luftetur på gamlingen, samt en skyll. Står ikke langt fra vaskeplass så blir en del støv i løpet av vinteren Pal Ostgard, Fredrik, Weltzin og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2022 (endret) Feirer innlegg nr. 1000 i tråden med bilde av veiv med ferdig slipte rådebaner, gjenstår enda opplagringsbaner Endret Mars 15, 2022 av danskiii Bimmerlorris, Pal Ostgard, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 28, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2022 Da har redningen på sideskjørtene ankommet, og det ble enda ett sett Disse har visst stått på en E30 men har samme delenr som de jeg hadde fra før og passer like bra på min som den. Kan de ha like skjørter? fupsaker, tennbrikket, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2022 Noen som har en god måte å fjerne lakk fra slike gummi skjørter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 30, 2022 Share Skrevet Mars 30, 2022 8 timer siden, danskiii skrev: Noen som har en god måte å fjerne lakk fra slike gummi skjørter? Eg trur eg ville prøvd med Duxola målingsfjernar på da første settet ditt for å sjå om gummien reagera. Duxolaen kan ein jo nesten drikka, men kan vera greit å sjekka før ein eventuelt føkka opp sideskjørta ein skal bruka danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 7, 2022 Forfatter Share Skrevet April 7, 2022 Å skrape gammal tectyl/sica er noe dritt... Tok en tur ned for å måle opp til å lage flens for E12 throttle body, den vil jo ikke passe helt uten videre. Hadde vært rett frem å tilpasse til 318i innsug men må til litt mer custom her. Like vell, digger designet på disse gamle innsugene..! Gleder meg til å få på plass! Blir nok ikke å bygge om motoren jeg har her, blir heller å ta blokk fra delemotor så har jeg mulighet til å bytte frem å tilbake når jeg vil Snagg30, Bimmerlorris, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå