liffi Skrevet Oktober 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2020 Lite som skjer, men bilene står vel egentlig i vent på vinterlagring. Alpin18 fikk keramisk coating å stell her for noen ukersiden:) luftboksen var "ødelagt" så sugde falskluft. Usikker om det har så mye og si men er tatt ut for rep å laget midlertidlig permanent løsning av det jeg hadde! ( åpent filter med ymse rørbiter / silikonslanger fikk også tak på en resserve felg ( fra E39 ) men den duger så har man hvis man skulle få flatt hjul grom20’n ble solgt til en kompis men jeg tok den tilbake da den var litt mer rusten en jeg trodde så skal ikke ha på meg å lure folk. Så den har fått rep og kanaler å gulv er nå vanntett. fikk også "fikset" den irriterende klirringa!! eksos fikk også en liten oppgradering fra Biltema så dette blir bilnr2 / vinter "buksbil" 👹 og utpå isen. Så ryker den i deler eller hel når jeg er ferdig med den. M5’n har bare fått 2 lufteturer siden biturbo’n kom.. tennt på salg men pokker jegver da litt glad i den slitne brakka også! vi får bare se hva som skjer. Kan ikke ha alt, eller... jeg kan men blir jo bare stående. viggo E34 og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 3, 2020 Forfatter Share Skrevet November 3, 2020 Ble litt hage mekk i dag da det måtte til med nye reimer. Begge fløy av på sist tur etter jeg var innom rødsona 👹 så den fikk en liten runde i stad så nå er den klar for lagring til helgen! Vogna har det også skjedd no rot med så kassa står i 2gir .. frykter den er gåen gitt. Skjedde helt ut av det blå, skulle ut av 2gir si gikk den til "fri" posisjon og det sto den men låst i 2.. har ikke ork eller tid til det nå så den blir kjørt til lager sånn den står så får jeg kanskje begynne på motorprosjektet til denne litt før en planlagt ! Får se hva vinteren bringer. Blir vel en lager update når bilene er inne. åja det skarpe øye ser kanskje en "ny" X5 familieRacer .. ålreit med litt variert bilpark. Bimmerlorris, BjornarHS, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 3, 2020 Share Skrevet November 3, 2020 (endret) Hva er galt med motor i touringen ? Endret November 3, 2020 av Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 3, 2020 Forfatter Share Skrevet November 3, 2020 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Hva er galt med motor i touringen ? Ingenting, men skal bygge en ny motor med litt oppgraderte turbo og ymse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 4, 2020 Forfatter Share Skrevet November 4, 2020 Da var en av to pakket bort danskiii og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 8, 2020 Forfatter Share Skrevet November 8, 2020 Da var siste man kjørt bort gledes alt til neste år! sveigis, danskiii, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 9, 2020 Share Skrevet November 9, 2020 Gleder meg til å se denne i Ålesund jeg! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 9, 2020 Share Skrevet November 9, 2020 Rått med Alpina-vogn! Er det X5M du har kjøpt også? Ikke akkurat feil den bilparken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 9, 2020 Forfatter Share Skrevet November 9, 2020 (endret) 4 timer siden, danskiii skrev: Gleder meg til å se denne i Ålesund jeg! Ja den skal oppover til sommeren!! 3 timer siden, Gabz skrev: Rått med Alpina-vogn! Er det X5M du har kjøpt også? Ikke akkurat feil den bilparken da Ja fornøyd med den vogna:) X5M’n ble solgt i går faktisk. Mer økonomisk familiebil er påvei 🤓 hadde den bare litt pga salg da jeg fikk en ganske god pris på den så den måtte prøves! Å den leverte !! Satan for en bil. Endret November 9, 2020 av liffi fupsaker, Carlsius og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 9, 2020 Share Skrevet November 9, 2020 Alpina bilen din har jeg bestandig likt og er bare så rå . Den skal jeg se til våren håper jeg 😀😀 Gratulerer med salg av rå x5 btw👍 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 22, 2020 Forfatter Share Skrevet November 22, 2020 Får ta en liten mini update! x5’n ble somsagt byttet ut med litt mer økonomisk familie vogn. Havnet ( igjen ) på en M550d, men nå en Individual 👍🏻 B&O, alcantara taktrekk, merino Cohiba farget interiør, masasje, skinn dæsj, Full M performance addons, 6wb, softclose kamera +++ knall fornøyd med den. Grei konebil med barneseter og trillevogn baki 😂 leita lenge etter F11 med rett kombo, så dukket denne opp og da var det bare og slå til! Kjøpt usett og fikk den levert her om dagen. var også en liten tur innom Oslo i dag. Lett lenge etter senter deksler til mine turbiner uten hell, så da ble det og kjøpe "dele" felger 👹 så hvis noen er int i ganske pene Polerte smidde M system uten deksler så gi lyd ! 8" brede alle sammen. møtte på en kranglete skrue, men ellers løsnet alt relativt greit. M-jakob, sveigis, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 22, 2020 Share Skrevet November 22, 2020 Dæven for en bil du har fått deg ,gratulerer så mye 😀😀. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet November 22, 2020 Share Skrevet November 22, 2020 Dæven steike den var lekker og spesielt med det mørkebrune skinnet 😍 550d; hva snakker vi om da ? Sånn prestandamessig ? Krutt de luxe ? 😂 Hvor mye heroin må en selge for å få råd til den a ? 🤣🤘 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 22, 2020 Forfatter Share Skrevet November 22, 2020 14 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Dæven steike den var lekker og spesielt med det mørkebrune skinnet 😍 550d; hva snakker vi om da ? Sånn prestandamessig ? Krutt de luxe ? 😂 Hvor mye heroin må en selge for å få råd til den a ? 🤣🤘 Ja skinnet trekker opp spør du meg:) nei, 381hk og 740nm som holder greit men lurer nå på en liten justering men får se hvor fort man blir lei effekten som er 🤘🏻🍌 dem ligger på 4-500 alt ettersom modell, utstyr å km Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet November 22, 2020 Share Skrevet November 22, 2020 Gratulerer med fantastisk vogn. koser meg fælt med F10 med 3l, og med 550d spekk så e dette helt rått. holder i massevis til å bli fotgjenger Nydelig med mørktskinn og virker som den er riktig utstyrt. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå