NA Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Jo, men nettopp det som er poenget. Gjengene vil jo skjære seg lenge før du møter motstand. Jobba med noen industrimekanikere ved flere anledninger og de får helt noia om man ikke smører rustfritt mm🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 12, 2020 Forfatter Share Skrevet April 12, 2020 5 minutter siden, NA skrev: Jo, men nettopp det som er poenget. Gjengene vil jo skjære seg lenge før du møter motstand. Jobba med noen industrimekanikere ved flere anledninger og de får helt noia om man ikke smører rustfritt mm🤣 har havarert endel 316 bolter selv da jeg var industrimekaniker så dette var igrunn ren sløvhet fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 14, 2020 Forfatter Share Skrevet April 14, 2020 (endret) Kom ut ei annonse på finn igårkveld av et nappainteriørtil touring, noe jeg er svak for.. så da ble det handel før jobb idag ! interiøret trenger noe kjærlighet men ikke værre enn at det kan reddest, om det forblir naturalbrown eller en annen farge vil tiden vise😁 Endret April 14, 2020 av Ingvaldsen viggo E34, papertiger, Hpi og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 14, 2020 Share Skrevet April 14, 2020 Heftig! Ser ut som du har stått på i påska, har selv holdt på med flytting så lite tid til Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 15, 2020 Forfatter Share Skrevet April 15, 2020 14 timer siden, Shattered skrev: Heftig! Ser ut som du har stått på i påska, har selv holdt på med flytting så lite tid til Bimmers takktakk! ja det ble ikke så mye ferie som tenkt i påska Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 Strøkent 😍 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 Uttrekkbart bagasjeroms er vanvittig genialt. Hvorfor er ikke dette noe som leveres på nyere biler i dag? Fin-fint interiør, jeg liker fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 16, 2020 Forfatter Share Skrevet April 16, 2020 (endret) 13 timer siden, Saltkjelen skrev: Uttrekkbart bagasjeroms er vanvittig genialt. Hvorfor er ikke dette noe som leveres på nyere biler i dag? Fin-fint interiør, jeg liker fargen! dessverre kom slik gulv kun i e39 og e53... det er jo genialt! bare tenk på hvor skånsomt det er vist du skal ha en hund ut å inn av buret eller laste opp med større/tyngre gjenstander, en tabbe at dette ikke ble videreført til nye modeller. Endret April 16, 2020 av Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Ja, det er egentlig veldig synd at slike geniale ting ikke blir videreført. Jeg kommer til å lage en trapp eller rampe i garasjen så hunden kan gå vanlig inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: Ja, det er egentlig veldig synd at slike geniale ting ikke blir videreført. Jeg kommer til å lage en trapp eller rampe i garasjen så hunden kan gå vanlig inn i bilen. Rampe?? Jeg ser heller for meg at du lager en middels komplisert hundeheis. Selvfølgelig da med automatikk slik at du eller hunden slipper å gjøre noe. Det gulvet skulle jeg gjerne hatt i min. Fy å mye bedre det der er. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Haha. Kanskje det går an å kombinere E39-mekanismen i en F11-plate? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 16, 2020 Forfatter Share Skrevet April 16, 2020 (endret) 1 time siden, Saltkjelen skrev: Haha. Kanskje det går an å kombinere E39-mekanismen i en F11-plate? 🤔 ganske simpelt laget så vist du er litt sta så er det ikke umulig at den kan tilpasses f11 ! https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-ladeboden-ausziehbar-e39-touring-ausziehbarer-lade-boden/1246002346-223-3363?simcid=e2a197e7-4e06-403f-9328-55204cd888a6 den i e53 er litt mer avansert Endret April 16, 2020 av Ingvaldsen Saltkjelen og uglefossen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 17, 2020 Share Skrevet April 17, 2020 Det var jaggu interiøret sitt ja ,meget pent 😀👍. Angående vandrende gulv som jeg kaller det ,det må være kjempekjekt å ha . Det kunne jeg hatt i x5 og for helt ærlig så kan den være tungvind og laste opp ,spesielt ta ut ting fra. Ellers er det jo ikke annet å si at Touringen din er jo helt perfekt å se til nå.😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 17, 2020 Share Skrevet April 17, 2020 Du var ikke tilfeldigvis ute å kjørte ved Darbu i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå