Fahad Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 1 time siden, macrorain skrev: Hva er planen på EU-kontroll da? Bytte tilbake midlertidig? Ja det er det som er planen, men jeg skal ikke ha EU kontroll på den før neste år macrorain og Lars S reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 20, 2018 Forfatter Share Skrevet April 20, 2018 (endret) Fikk endelig lakkert leppa i bilens farge. Er ikke helt ferdig med fronten enda, kommer et par ting til på mandag. Endret April 20, 2018 av Fahad fupsaker, ///M-ini95, macrorain og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 Det så en del bedre ut ja Nå mangler bare å få bort fartsstripene Fahad og Ranger1000 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 20, 2018 Forfatter Share Skrevet April 20, 2018 12 minutter siden, StigJ skrev: Det så en del bedre ut ja Nå mangler bare å få bort fartsstripene De fartsstripene er jeg veldig glad i 😂 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 Ble veldig bra med lakkert leppe Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 Det ble kult med hvit leppe. Har skikkelig "Stormtrooper"-look nå. Syns faktisk stripene er litt kule. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 20, 2018 Forfatter Share Skrevet April 20, 2018 2 timer siden, ahj skrev: Ble veldig bra med lakkert leppe Takk 🙂 Var auto skade som utførte jobben. 15 minutter siden, Frode D skrev: Det ble kult med hvit leppe. Har skikkelig "Stormtrooper"-look nå. Syns faktisk stripene er litt kule. Takk, Frode 😊 Ja, de ser bra ut på hvit bil synes jeg. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 21, 2018 Share Skrevet April 21, 2018 Se her, ja. Ser utrolig bra ut! Stripene er veldig kledelige på denne, ja. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 22, 2018 Share Skrevet April 22, 2018 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 22, 2018 Share Skrevet April 22, 2018 Blir så bra den fronten!!! Får du den ferdig til 6.mai? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 22, 2018 Forfatter Share Skrevet April 22, 2018 20 timer siden, Gabz skrev: Se her, ja. Ser utrolig bra ut! Stripene er veldig kledelige på denne, ja. Takk for det 😊 1 time siden, Freakshow skrev: Takker 🙂 4 minutter siden, fxslin skrev: Blir så bra den fronten!!! Får du den ferdig til 6.mai? Takk 🙂 Ja, jeg skal innom scandinano i morgen, så får den ferdig til i morgen 😊 Er bare noen små detaljer som jeg ønsker å få på plass fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 23, 2018 Forfatter Share Skrevet April 23, 2018 (endret) Detaljene på plass Endret April 23, 2018 av Fahad fupsaker, fxslin, Frode D og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 23, 2018 Share Skrevet April 23, 2018 Får vel ta med noen ekstra kluter, for det blir godt med sikkel den 6.mai Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 23, 2018 Forfatter Share Skrevet April 23, 2018 (endret) 22 timer siden, ///M-ini95 skrev: Får vel ta med noen ekstra kluter, for det blir godt med sikkel den 6.mai Hehe 😂 har du tenkt til å komme @///M-ini95? Håper på fint vær da Endret April 24, 2018 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2018 Forfatter Share Skrevet April 28, 2018 (endret) Fikk satt på catless downpipes går 👍 Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det. Fått skarpere lyd, og heller ingen feil melding. Endret April 28, 2018 av Fahad danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå