Frode D Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 (endret) På tide å slippe katta ut av sekken. Det nærmer seg to uker siden kjøpskontrakt ble undertegnet, så tenkte å lage en tråd. Planen var import, men etter 5 måneder med kikking uten at det gav noen må ha-følelse tok jeg kontakt med forhandler. Fikk god hjelp og en god pris, dog ble budsjettet sprengt for å si det mildt. I og med at jeg ønsket manuelt gir og San Marino blå lakk var det vanskelig å finne, spesielt siden jeg også ville ha brunt interiør. 2018 F80 M3 LCI 2 Høydepunkter fra utstyrslisten: Individual San Marino Blå lakk Individual Amaro brunt skinn inkl. dashbord Competition package Manuell gir Adaptive LED Comfort access Ryggekamera Navigasjon proff Head up display Harman/Kardon Hifi Remote services BSI 5år/60.000km Komplett utstyrsliste er vedlagt lenger nede. Tror det er mer som er standard på 2018 mod kontra de tidligere. Lyspakke, PDC o.l. var inkludert allerede. Har med vilje valgt bort hjelpemidlene som assisted parking, surround view, lane change osv., da dette er noe jeg ikke ser behovet for. Adaptivt understell er også valgt bort pga at det blir oppgradert understell uansett. Ellers har jeg bestilt med sorte Performance sideventiler og nyrer. High kick spoiler, diffuser og frontleppe er allerede på vei i posten. Skal hente bilen på Welt den 17. August, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og glede seg. Litt konfiguratorbilder i ventetiden... Og et inspirasjonsbilde: Utstyrsliste: Endret September 11, 2018 av Frode D sydenfareren, Haug, Eminent og 30 andre reagerte på dette 33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 (endret) Rått! Gratulerer så mye helt enig i å velge bort lane change og det tjafset der, hadde det på min f30 og valgte det bort på kommende f87. Endret Mai 3, 2017 av sluquet fupsaker og Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CatoSlettebø Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 SNADD! magneten og Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Gratulerer med en rå bil i den perfekte fargekombinasjon! Må bare sitte nå å vente i spenning Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Gratulerer med sinnsykt rå bil. Akkurat lane change-warning og det kan jeg være enig i, men surround-view ville jeg faktisk hatt. Det blir ikke bil uten dette her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 WOW! Gratulerer Frode! Viktig å leve livet 😉 Digg farge både utvendig og innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Det ble såpass ja, snadder fargekombo. Hvor mye koster en slik individual eksteriørfarge i forhold til vanlig individualfarge som f.eks Tanzanite blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Sjukt Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 (endret) Herlig fargekombo! https://days.to/until/27-august Endret Mai 3, 2017 av Orjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Fy flate ja for en bil! det blir bra Frode. Må vist ta meg en tur til garasjen din i sommer da, tenkt på det lenge men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2017 2 timer siden, sluquet skrev: Rått! Gratulerer så mye helt enig i å velge bort lane change og det tjafset der, hadde det på min f30 og valgte det bort på kommende f87. Takk for det! Tror det hadde blitt mer irritasjon enn fornuftig for meg. 1 time siden, CatoSlettebø skrev: SNADD! 1 time siden, Carlsius skrev: Gratulerer med en rå bil i den perfekte fargekombinasjon! Må bare sitte nå å vente i spenning Takk for det, kjekt at andre også liker litt farger. 1 time siden, awt skrev: Gratulerer med sinnsykt rå bil. Akkurat lane change-warning og det kan jeg være enig i, men surround-view ville jeg faktisk hatt. Det blir ikke bil uten dette her igjen. Tusen takk! Var veldig i tvil om Surround-view men ble mer forvirret enn hjulpet av det. Jeg liker å rygge med speil, og bruker kun kamera til sjekke avstanden bak. 1 time siden, Fahad skrev: WOW! Gratulerer Frode! Viktig å leve livet 😉 Digg farge både utvendig og innvendig Tusen takk. 1 time siden, E.H.D skrev: Det ble såpass ja, snadder fargekombo. Hvor mye koster en slik individual eksteriørfarge i forhold til vanlig individualfarge som f.eks Tanzanite blå? Fargen koster 28.300kr, men jeg tror kanskje den har gått ned i pris pga M4 CS som kommer i samme farge. Har hørt andre som har betalt 50.000kr for samme farge. 40 minutter siden, HalvorK skrev: Sjukt Gratulerer! Takk 19 minutter siden, Orjan skrev: Herlig fargekombo! https://days.to/until/27-august Takk, haha! Ser det ble en skrivefeil i første innlegget. Er 17. August som er riktig. 12 minutter siden, Reef89 skrev: Fy flate ja for en bil! det blir bra Frode. Må vist ta meg en tur til garasjen din i sommer da, tenkt på det lenge men. Takker Ja, det må du bare gjøre fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2017 Har jo også valgt soltak, så er vel mange som rister på hodet når de ser det... bort med karbontak... CatoSlettebø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Digg! Skikkelig tøff fargekombo også Ikke så ulikt E46en din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dingo83 Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Hva er vitsen med en BMW uten utstyret som omtrent ALLE andre billigbiler snart har?? Unnskyld meg, men mange av dere her inne er en underlig bande...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dingo83 Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 3 timer siden, sluquet skrev: Rått! Gratulerer så mye helt enig i å velge bort lane change og det tjafset der, hadde det på min f30 og valgte det bort på kommende f87. Så kjøp en gammel BMW heller da, latterlig argument Opel Corsa har sikkert dette utstyret omtrent snart. Ufattelig glupt å komme med en dyr BMW uten i disse tider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå