Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

3 timer siden, StigJ skrev:

Futuraene @hsd postet var jo grisetøffe. Tror at utseendet på F80en over her ble ødelagt av den skittenhvite lakkfargen. 

 

Det er uten tvil en kul look :-k

Ja, fargen er en smule spesiell på den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, StigJ skrev:

Futuraene @hsd postet var jo grisetøffe. Tror at utseendet på F80en over her ble ødelagt av den skittenhvite lakkfargen. 

 

Tipper eier hadde blitt sur av å få sin Individual Fashion Grey Porsche farge referert til som skittenhvit. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, StigJ skrev:

Futuraene @hsd postet var jo grisetøffe. Tror at utseendet på F80en over her ble ødelagt av den skittenhvite lakkfargen. 

 

Haha! Stig da :D Jeg, derimot, digger den fargen! 

Dette tror jeg blir veldig bra, Frode. Men du vet at så voldsomme hjul også krever dertilhørende senking av bil ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! La han bli sur :lol: For farge er noe man har eget syn og mening på. Eller burde ha... da hadde det vel ikke vært så mye sølv og sort rundt på veiene. 

Måtte google denne her fargen litt. Og jeg står på mitt. Og i mine øyne så harmonerte ikke fargen med navnet :P

Dette ser ikke bra ut. Ser ut som fargen vannet får etter en runde med interiørrensemaskina...

b44263d507d69b14f969404108aea2f2.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, E.H.D skrev:

Tipper eier hadde blitt sur av å få sin Individual Fashion Grey Porsche farge referert til som skittenhvit. :-P

Hahaha!

11 timer siden, Torek skrev:

Haha! Stig da :D Jeg, derimot, digger den fargen! 

Dette tror jeg blir veldig bra, Frode. Men du vet at så voldsomme hjul også krever dertilhørende senking av bil ;) 

Skikkelig senk blir det, må bare finne ut hva jeg skal gå for til vinteren. Senkefjærer blir kjøpt inn snart, sånn at jeg slipper å kjøre rundt på stylter i sommer. :)

2 timer siden, StigJ skrev:

Haha! La han bli sur :lol: For farge er noe man har eget syn og mening på. Eller burde ha... da hadde det vel ikke vært så mye sølv og sort rundt på veiene. 

Måtte google denne her fargen litt. Og jeg står på mitt. Og i mine øyne så harmonerte ikke fargen med navnet :P

Dette ser ikke bra ut. Ser ut som fargen vannet får etter en runde med interiørrensemaskina...

b44263d507d69b14f969404108aea2f2.jpg

 

 

Syns den er kul, men aldri en farge jeg hadde valgt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.5.2017 at 15.01, Frode D skrev:

Etter litt tenking har jeg nå fått lagt til "Surround view" i bestillingen. Litt dumt å angre på det i ettertid. :)

Bare 2,5 måneder igjen ](*,)

Tror jeg ikke du kommer til å angre på :) kul feature når du kjører på smale plasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, papertiger skrev:

Tror jeg ikke du kommer til å angre på :) kul feature når du kjører på smale plasser. 

Har komt så langt opp i pris at det ble nesten litt teit å droppe akkuratt den.

-

Fikk litt godsaker igår. :D

DSC_0985.thumb.JPG.879b344ff4a598c11657d88a1ce679cf.JPG

Lurer på kjøre de slik i hun metall ut sesongen og heller se i vinter om jeg endrer utseende.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Thundercoil skrev:

Hehe. Pris, ja.. Hehe. 

Håper ikke du blir permittert nå! :P Uansett utfall blir den skamrå. 😎 Husk at jeg alltid står klar med kamera for både denne og eførtisnacksen. :) 

Det bør nok gå fint. Var vel aldri et behov for permitteringer hos oss i første omgang...

Bilder kan vi godt ta når jeg får den. E46'en ryker snart så rekker ikke å få tatt noen bilder av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble invitert med på "M Driving Experience" av Jæger Sentrum. Dagen bestod av Teori, slalom rundt kjegler, banekjøring og "Taxi-tur" med DTM-sjåfør Maxime Martin. :) Dette gjør ikke at de siste to månedene med venting går noe fortere....

35174129725_a68a8bb2dd_b.jpg

34329540764_604c0979da_b.jpg

Det var 4stk M3 og 4stk M4 med competition package til banekjøringen i spreke farger. Bl.a. Nardo grå, Fashion Grey, Champagner Quarz, British Racing Green, Tasman Green(?). Og en Imolarød M3 med mye M-performance som Taxi.

Flotte filmer i stående format.. :oops:

35174129525_20b8c8cd61_b.jpgVID_84370831_153357_990 by Frode, on Flickr

34329539914_a090501a98_b.jpgVID_88760804_055420_467 by Frode, on Flickr

M4 CS i San Marino var også utstilt. Det ble mye dårlige bilder pga mye regn. Tror også M4 CS var dårlig belyst med vilje :P

35174129805_9c5793ac21_b.jpg35174129615_9c6cb17eb5_b.jpg

Og litt kjeglekjøring:

35009472052_54ea46fea5_b.jpgMOV_0993 by Frode, on Flickr

Alt i alt en våt, men veldig gøy og lærerik dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, macrorain skrev:

Har lurt på en slik dag neste år, men det er ganske dyrt. Hvor mye får man kjøre selv på bane, og hvor inspirert kjøring tillater de? :)

Hver gren varer i 1 time og vi var 8 i hver pulje, så det blir litt venting. Hadde vel en halvtime på banen hvor jeg kjørte selv. Det er kun sporkjøring og ingen sladding. Men det var ekstremt vått når vi kjørte så det var veldig glatt.

Savnet litt at man ikke fikk noe instruksjoner på å sladde når det er bakhjulstrekk, men det kan være at man lærer det på "Winter Experience". 

Det koster en del ja, så skjønner at du er litt i tvil hvis du ikke blir invitert med av forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...