StigJ Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Futuraene @hsd postet var jo grisetøffe. Tror at utseendet på F80en over her ble ødelagt av den skittenhvite lakkfargen. Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 3 timer siden, StigJ skrev: Futuraene @hsd postet var jo grisetøffe. Tror at utseendet på F80en over her ble ødelagt av den skittenhvite lakkfargen. Det er uten tvil en kul look Ja, fargen er en smule spesiell på den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 5 timer siden, StigJ skrev: Futuraene @hsd postet var jo grisetøffe. Tror at utseendet på F80en over her ble ødelagt av den skittenhvite lakkfargen. Tipper eier hadde blitt sur av å få sin Individual Fashion Grey Porsche farge referert til som skittenhvit. awt, Marius2002, Torek og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 11 timer siden, StigJ skrev: Futuraene @hsd postet var jo grisetøffe. Tror at utseendet på F80en over her ble ødelagt av den skittenhvite lakkfargen. Haha! Stig da Jeg, derimot, digger den fargen! Dette tror jeg blir veldig bra, Frode. Men du vet at så voldsomme hjul også krever dertilhørende senking av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 Haha! La han bli sur For farge er noe man har eget syn og mening på. Eller burde ha... da hadde det vel ikke vært så mye sølv og sort rundt på veiene. Måtte google denne her fargen litt. Og jeg står på mitt. Og i mine øyne så harmonerte ikke fargen med navnet Dette ser ikke bra ut. Ser ut som fargen vannet får etter en runde med interiørrensemaskina... Marius2002, macrorain, Runey og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 16 timer siden, E.H.D skrev: Tipper eier hadde blitt sur av å få sin Individual Fashion Grey Porsche farge referert til som skittenhvit. Hahaha! 11 timer siden, Torek skrev: Haha! Stig da Jeg, derimot, digger den fargen! Dette tror jeg blir veldig bra, Frode. Men du vet at så voldsomme hjul også krever dertilhørende senking av bil Skikkelig senk blir det, må bare finne ut hva jeg skal gå for til vinteren. Senkefjærer blir kjøpt inn snart, sånn at jeg slipper å kjøre rundt på stylter i sommer. 2 timer siden, StigJ skrev: Haha! La han bli sur For farge er noe man har eget syn og mening på. Eller burde ha... da hadde det vel ikke vært så mye sølv og sort rundt på veiene. Måtte google denne her fargen litt. Og jeg står på mitt. Og i mine øyne så harmonerte ikke fargen med navnet Dette ser ikke bra ut. Ser ut som fargen vannet får etter en runde med interiørrensemaskina... Syns den er kul, men aldri en farge jeg hadde valgt selv. Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 Etter litt tenking har jeg nå fått lagt til "Surround view" i bestillingen. Litt dumt å angre på det i ettertid. Bare 2,5 måneder igjen awt, RF91, fxslin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 On 29.5.2017 at 15.01, Frode D skrev: Etter litt tenking har jeg nå fått lagt til "Surround view" i bestillingen. Litt dumt å angre på det i ettertid. Bare 2,5 måneder igjen Tror jeg ikke du kommer til å angre på kul feature når du kjører på smale plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2017 19 timer siden, papertiger skrev: Tror jeg ikke du kommer til å angre på kul feature når du kjører på smale plasser. Har komt så langt opp i pris at det ble nesten litt teit å droppe akkuratt den. - Fikk litt godsaker igår. Lurer på kjøre de slik i hun metall ut sesongen og heller se i vinter om jeg endrer utseende.. Thundercoil, williamwiers, ogee1 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Hehe. Pris, ja.. Hehe. Håper ikke du blir permittert nå! Uansett utfall blir den skamrå. 😎 Husk at jeg alltid står klar med kamera for både denne og eførtisnacksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 18 timer siden, Thundercoil skrev: Hehe. Pris, ja.. Hehe. Håper ikke du blir permittert nå! Uansett utfall blir den skamrå. 😎 Husk at jeg alltid står klar med kamera for både denne og eførtisnacksen. Det bør nok gå fint. Var vel aldri et behov for permitteringer hos oss i første omgang... Bilder kan vi godt ta når jeg får den. E46'en ryker snart så rekker ikke å få tatt noen bilder av den. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2017 Ble invitert med på "M Driving Experience" av Jæger Sentrum. Dagen bestod av Teori, slalom rundt kjegler, banekjøring og "Taxi-tur" med DTM-sjåfør Maxime Martin. Dette gjør ikke at de siste to månedene med venting går noe fortere.... Det var 4stk M3 og 4stk M4 med competition package til banekjøringen i spreke farger. Bl.a. Nardo grå, Fashion Grey, Champagner Quarz, British Racing Green, Tasman Green(?). Og en Imolarød M3 med mye M-performance som Taxi. Flotte filmer i stående format.. VID_84370831_153357_990 by Frode, on Flickr VID_88760804_055420_467 by Frode, on Flickr M4 CS i San Marino var også utstilt. Det ble mye dårlige bilder pga mye regn. Tror også M4 CS var dårlig belyst med vilje Og litt kjeglekjøring: MOV_0993 by Frode, on Flickr Alt i alt en våt, men veldig gøy og lærerik dag. tobiasw, williamwiers, Gorg og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juni 8, 2017 Share Skrevet Juni 8, 2017 Har lurt på en slik dag neste år, men det er ganske dyrt. Hvor mye får man kjøre selv på bane, og hvor inspirert kjøring tillater de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 18 timer siden, macrorain skrev: Har lurt på en slik dag neste år, men det er ganske dyrt. Hvor mye får man kjøre selv på bane, og hvor inspirert kjøring tillater de? Hver gren varer i 1 time og vi var 8 i hver pulje, så det blir litt venting. Hadde vel en halvtime på banen hvor jeg kjørte selv. Det er kun sporkjøring og ingen sladding. Men det var ekstremt vått når vi kjørte så det var veldig glatt. Savnet litt at man ikke fikk noe instruksjoner på å sladde når det er bakhjulstrekk, men det kan være at man lærer det på "Winter Experience". Det koster en del ja, så skjønner at du er litt i tvil hvis du ikke blir invitert med av forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå