Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

1 time siden, Frode D skrev:

Hver gren varer i 1 time og vi var 8 i hver pulje, så det blir litt venting. Hadde vel en halvtime på banen hvor jeg kjørte selv. Det er kun sporkjøring og ingen sladding. Men det var ekstremt vått når vi kjørte så det var veldig glatt.

Savnet litt at man ikke fikk noe instruksjoner på å sladde når det er bakhjulstrekk, men det kan være at man lærer det på "Winter Experience". 

Det koster en del ja, så skjønner at du er litt i tvil hvis du ikke blir invitert med av forhandler.

Får ikke instrukser om å sladde på winter experience, de sier bare gjør som du vil. Bare ikke krasj for det er flere som skal kjøre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, ahj skrev:

Får ikke instrukser om å sladde på winter experience, de sier bare gjør som du vil. Bare ikke krasj for det er flere som skal kjøre. :) 

Det er jo litt dumt, hadde vært gøy å få litt opplæring av folk som kan triksene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Frode D skrev:

Det er jo litt dumt, hadde vært gøy å få litt opplæring av folk som kan triksene. :) 

Fine er jo at du så og si har frie tøyler der. Så kan jo teste bilene som du selv ønsker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyrslisten ble en smule oppgradert idag, har nå fått bekreftet Competition Package av BMW individual. :grin: ble veldig giret etter å kjøre på bane.

Liker ikke hjulene, men resten er krem.

Competition package kort beskrevet:

  • Power output: 450 HP
  • 0-60 DCT: 3.8 seconds (sedan/coupe), 4.1 seconds (convertible)
  • Tuned Adaptive M Suspension
  • New Springs
  • New Dampers
  • New Anti-Roll Bars
  • Reconfigured driving modes (Comfort, Sport and Sport+)
  • Reconfigured Active M Differential and DSC Dynamic Stability Control
  • Forged, machine-polished, weight-and rigidity-optimized, multi-spoke 20-inch M alloy wheels (front 9J ×20; rear10 J ×20) Mixed tires sizes (front: 265/30 R20, rear: 285/30 R20)
  • Special lightweight M sports seats
  • Seatbelts with woven-in BMW M stripes cap
  • M sports exhaust system with black chrome tailpipes
  • BMW Individual high-gloss Shadow Line exterior trim
  • High-gloss Black finish on the BMW kidney grille, the side gills and the model badge on the tail

Ny utstyrsliste:

594be0fe68a7a_UtstyrslisteM3.thumb.png.9bde3a5f5832422712a4dbecc4b1049e.png

Et lite bilde av en identisk M3

594be2576f335_M3comp.thumb.jpg.37fc295740c3fa1ace0513c7c87ffe28.jpg

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Walkabout skrev:

Veldig bra oppgradering dette! Eneste er at jeg synes lyktene blir litt for mørke, dersom du får den nye mørke typen. Felgene er lekre da :) 

Får den nye typen ja. Jeg syns det mørke er skikkelig lekkert 8)

18 minutter siden, Freakshow skrev:

oh god damn! du koster på deg ja! xD fy faen så lekkert! :D

hva jeg syns om felgene er jeg usikker på enda xD

Hehe, måtte nesten det..

Enig angående felgene, de har vokst på meg, men er fortsatt ikke særlig begeistra for de. De ser dog bedre ut i virkeligheten enn på bilder.

Synd man bare kan velge sorte 19" med CP, ellers hadde jeg valgt de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baller på seg med denne bilen :P Må vere herlig! Nå som du går såpass hardt til verks for og få en kjøremaskin, hvordan tenkter du og gjøre det mtp. senk osv. :) ? Alt du endrer på understell nå blir jo til det dårligere sånn performance messig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

giphy.gif

Haha, neida, rått med Competition Package! Kommer til å bli skamrå den her. Når man først har slått på stortromma og skal ha M3 så er det veldig greit å ta med sånt så den blir helt perfekt for deg og at du ikke skal føle at noe mangler :-)

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Skulebollen skrev:

Baller på seg med denne bilen :P Må vere herlig! Nå som du går såpass hardt til verks for og få en kjøremaskin, hvordan tenkter du og gjøre det mtp. senk osv. :) ? Alt du endrer på understell nå blir jo til det dårligere sånn performance messig :P

Senk blir det uansett, det spørs bare hva jeg går for. Bilen kommer i all hovedsak til å bli kjørt på vanlig vei så.

Mener du at KW V4 som kommer feks er dårligere enn originalt? Hvis du tenker på luft så gidder jeg ikke ta den diskusjonen flere ganger.

7 timer siden, fxslin skrev:

Ah, dette blir så bra!

Trenger ingen mods denne her da? Er jo en perfekt bil på leveranse dagen, trenger jo bare å kjøres og vedlikeholdes/vaskes litt!

Trenger vel egentlig ikke det, men er mye kjekkere å ha en bil med personlig preg på. :)

1 time siden, Gabz skrev:

 

Haha, neida, rått med Competition Package! Kommer til å bli skamrå den her. Når man først har slått på stortromma og skal ha M3 så er det veldig greit å ta med sånt så den blir helt perfekt for deg og at du ikke skal føle at noe mangler :-)

Ja, akkuratt det jeg tenker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...