Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, ahj skrev:

Hvis de sitter som det gjør på F10 så er det bare å få løsnet dem forsiktig på innsiden og bare dytte inn nye :) 

Høres jo bra ut. Ser de har paint front reflector set hos ind også, men skjønner ikke helt hvor de er. Har vi ikke de i europa kanskje?

Skrevet
6 minutter siden, macrorain skrev:

Høres jo bra ut. Ser de har paint front reflector set hos ind også, men skjønner ikke helt hvor de er. Har vi ikke de i europa kanskje?

Det er for us only, er slike reflekser på frontfangeren mener jeg å huske :) 

Skrevet

Burde startet gruppekjøp på de rear reflector-greiene der nesten, sikkert mange som vil ha. Det var populært da jeg hadde japsebil, er det ingen som driver med det på dette forumet? :) (beklager veldig off-topic her)

Skrevet
3 timer siden, macrorain skrev:

Nice, sånne har jeg også lyst på. Hvordan byttes/festes de? Klips? Ser "install/pry kit" var en option?

De vippes ut fra utsiden, vises her. http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1003769

Hvis du skal bestille mange så tror jeg det er bedre å kjøpe inn hos BMW og ha en avtale med lakkerer. Det er jo tross alt det de gjør der borte. :) vurderte det selv, men syns prisen var grei og enkelt å bare bestille..

Skrevet
1 time siden, Frode D skrev:

De vippes ut fra utsiden, vises her. http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1003769

Hvis du skal bestille mange så tror jeg det er bedre å kjøpe inn hos BMW og ha en avtale med lakkerer. Det er jo tross alt det de gjør der borte. :) vurderte det selv, men syns prisen var grei og enkelt å bare bestille..

Ja, prisen var grei men det var like mye i frakt så jeg. Hva kom det på totalt med moms inn osv? 1500kr eller noe? 

Skrevet
12 minutter siden, macrorain skrev:

Ja, prisen var grei men det var like mye i frakt så jeg. Hva kom det på totalt med moms inn osv? 1500kr eller noe? 

Ja, ca 1500 med alt. Betalte vel $47 i frakt etter at jeg sendte mail til de. 

Skrevet
6 minutter siden, Frode D skrev:

Ja, ca 1500 med alt. Betalte vel $47 i frakt etter at jeg sendte mail til de. 

OK. Jeppjepp. Vurderer å bestille i svart. Så det blir en detalj for å sprite opp fangeren litt bak, siden det er mye mørke/svarte detaljer på bilen forøvrig (alt av krom er jo svart og grill er svart, og du har mørke hull/partier i fronten. 

Litt ala det han her har gjort (selv om dette er en m3 da)

Kjapp(!) photoshop av min med svarte reflektorer under.

m3.png

svartereflektorer.jpg

Skrevet
23 timer siden, Magnus. skrev:

Blir vell en stor ryggsekk med verkøy og deler med til Tyskland ? :-) 

Haha, det hadde gjort seg :P

Skrevet

Da tror jeg det hadde komt en Jürgen på gråten med: nein nein, das ist nicht richtig :(:( 

Syns det er tøft at du har valgt M3, er første 3 serien jeg liker 4 dørsen bedre enn den med 2. :)

Skrevet
21 timer siden, awt skrev:

De hadde nok blitt fornøyde om du dro frem deler og begynte å bytte på snurreplata på Welt. :D

Haha, får vente til jeg har hentet den hos Jæger. 

21 timer siden, hsd skrev:

Da tror jeg det hadde komt en Jürgen på gråten med: nein nein, das ist nicht richtig :(:( 

Syns det er tøft at du har valgt M3, er første 3 serien jeg liker 4 dørsen bedre enn den med 2. :)

Det er jeg helt enig med. :)

• 3 weeks later...
Skrevet
12 timer siden, Frode D skrev:

Siste bit komt i hus, H&R senkefjærer.

DSC_1102.thumb.JPG.7a5e0ba59e200ee2676dc443d621aaf7.JPG

To dager til avreise nå :D

Er det en spesiell grunn til at du har valgt H&R foran ACS etc? Ikke det at jeg har noen preferanser selv, men hadde vært greit å høre om det har med høyde, komfort, pris etc. å gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...