Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

4 minutter siden, ahj skrev:

Hvis de sitter som det gjør på F10 så er det bare å få løsnet dem forsiktig på innsiden og bare dytte inn nye :) 

Høres jo bra ut. Ser de har paint front reflector set hos ind også, men skjønner ikke helt hvor de er. Har vi ikke de i europa kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, macrorain skrev:

Høres jo bra ut. Ser de har paint front reflector set hos ind også, men skjønner ikke helt hvor de er. Har vi ikke de i europa kanskje?

Det er for us only, er slike reflekser på frontfangeren mener jeg å huske :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, macrorain skrev:

Nice, sånne har jeg også lyst på. Hvordan byttes/festes de? Klips? Ser "install/pry kit" var en option?

De vippes ut fra utsiden, vises her. http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1003769

Hvis du skal bestille mange så tror jeg det er bedre å kjøpe inn hos BMW og ha en avtale med lakkerer. Det er jo tross alt det de gjør der borte. :) vurderte det selv, men syns prisen var grei og enkelt å bare bestille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frode D skrev:

De vippes ut fra utsiden, vises her. http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1003769

Hvis du skal bestille mange så tror jeg det er bedre å kjøpe inn hos BMW og ha en avtale med lakkerer. Det er jo tross alt det de gjør der borte. :) vurderte det selv, men syns prisen var grei og enkelt å bare bestille..

Ja, prisen var grei men det var like mye i frakt så jeg. Hva kom det på totalt med moms inn osv? 1500kr eller noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, macrorain skrev:

Ja, prisen var grei men det var like mye i frakt så jeg. Hva kom det på totalt med moms inn osv? 1500kr eller noe? 

Ja, ca 1500 med alt. Betalte vel $47 i frakt etter at jeg sendte mail til de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frode D skrev:

Ja, ca 1500 med alt. Betalte vel $47 i frakt etter at jeg sendte mail til de. 

OK. Jeppjepp. Vurderer å bestille i svart. Så det blir en detalj for å sprite opp fangeren litt bak, siden det er mye mørke/svarte detaljer på bilen forøvrig (alt av krom er jo svart og grill er svart, og du har mørke hull/partier i fronten. 

Litt ala det han her har gjort (selv om dette er en m3 da)

Kjapp(!) photoshop av min med svarte reflektorer under.

 

m3.png

svartereflektorer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg det hadde komt en Jürgen på gråten med: nein nein, das ist nicht richtig :(:( 

Syns det er tøft at du har valgt M3, er første 3 serien jeg liker 4 dørsen bedre enn den med 2. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, awt skrev:

De hadde nok blitt fornøyde om du dro frem deler og begynte å bytte på snurreplata på Welt. :D

Haha, får vente til jeg har hentet den hos Jæger. 

21 timer siden, hsd skrev:

Da tror jeg det hadde komt en Jürgen på gråten med: nein nein, das ist nicht richtig :(:( 

Syns det er tøft at du har valgt M3, er første 3 serien jeg liker 4 dørsen bedre enn den med 2. :)

Det er jeg helt enig med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
12 timer siden, Frode D skrev:

Siste bit komt i hus, H&R senkefjærer.

DSC_1102.thumb.JPG.7a5e0ba59e200ee2676dc443d621aaf7.JPG

To dager til avreise nå :D

Er det en spesiell grunn til at du har valgt H&R foran ACS etc? Ikke det at jeg har noen preferanser selv, men hadde vært greit å høre om det har med høyde, komfort, pris etc. å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...