awt Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Neste morgen var det ut å kikke. Jeg husker aldri hva alle disse løpene heter, men var noe old timer VLN et eller annet. Vingekonkurranse på modellbilbensinstasjonen. Kineser. Ettersom vi egentlig ikke skulle hit kvelden før hadde vi først booket hotell fra dagen etter (tror ikke det ga mening?). Uansett, resten av helgen ble på Dorint med utsikt til banen. Enda mer løp, minnet meg mest om Flåklypa Grand Prix-biler. En kikk i pit. Var også 1M-treff her denne helgen. Aner ikke hvor mange de var, men må ha vært rundt 100. 992 935. Første gang jeg ser en slik. Marius2002, Lars89, GtiGtr og 3 andre reagerte på dette 6
awt Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Denne så liksom litt kjent ut. M5 Pro Max. Heldige med været var vi også. Amerikaner på villspor. Enda en kineser. Rally-Bond. Zafira A OPC. 👹 Jeg har egentlig aldri hatt den der "en gang skal jeg eie en M-bil"-tankegangen, men akkurat en F81 hadde jeg ikke takket nei til. ...men denne står likevel høyere på lista for min del. 😍 En raritet. Var to av disse der av alle ting. Moderne biler. Umoderne biler. ahj, GtiGtr, Lars89 og 3 andre reagerte på dette 6
awt Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Neste dag skulle 1M-gjengen ta en runde rundt banen. Det varte og rakk. Rett fra TOCA Touring Car Championship på PS1. Dette må være noe av det tøffeste jeg har sett noengang. Håper film og lyd virker. 1f87794b-2039-4b81-807c-5ef86e9bf234.mp4 Tøff stjernebil. Og plutselig er vi godt oppi Tyskland på vei hjem. Startet fra ringen rundt 05:30 på morgenen. Kjørte direkte til Hirtshals med et eneste stopp (pluss et bensinstopp rett før Hirtshals for å slippe å fylle tanken med en gang i Norge). Deretter Fjord FSTR til Kristiansand. ...og om noen skulle lure er det faktisk jernbaneferjekai i Kristiansand. 🤓 Deretter strake veien hjem, og 17 timer og 1322km senere var jeg på plass i garasjen. Tilbake til hverdagen, en småstylet Lada. Er langt mellom disse nå. Få vekk tyske fluer. ...og påfyll av litt 98 som forberedning til vinterlagring. Saltkjelen, Lars89, Ron Jeremy og 8 andre reagerte på dette 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå