papertiger Skrevet Juli 26, 2017 Share Skrevet Juli 26, 2017 Ja jeg ser absolutt fordelen med å kunne pakke ting i vogna - blir nok fort fullt i en bil med 5 stk det med at en alltid har med seg mer hjem - merkelige greier, men det kjenner jeg også godt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2017 Ja, merkelig det der. Ikke at det er noe bedre med vogn, men der har man i det minste litt mer plass å legge ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Ser ut til at dere har hatt en fin tur! Er fint på Moysand Stemmer det at vaskebildet er fra Esso i Grimstad? Lignet mistenkelig mye på plassen hvor jeg av og til vasker min også (til og med samme bås) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 2, 2017 Forfatter Share Skrevet August 2, 2017 Stemmer bra det ja. Brukte oversikten over selvvaskeplasser på DCN, og prøvde først en i sentrum som var stengt, før jeg havnet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 10, 2017 Forfatter Share Skrevet August 10, 2017 Ikke så ofte som man kanskje skulle ønske, men en sjelden gang faller det ting ned i postkassen her også... fupsaker, fxslin, Runey og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 14, 2017 Forfatter Share Skrevet August 14, 2017 Som noen kanskje ser(?) så er det øverste en speilkappe. Her har jeg vært en skikkelig copycat, og kopiert @740AV til punkt og prikke. Jeg er faktisk usikker på om dette er noe jeg hadde kommet på hadde vært mulig om han ikke hadde gjort dette. Uansett, det er altså snakk om speildeksler fra F85/F86 X5/X6 M. Klok av skade leverte jeg dekslene til lakkering med en gang jeg hentet de, ellers så er det stor fare for at de hadde ligget i garasjen i minst et halvt år. Dekslene fikk lakk, og da er det ikke annet å gjøre enn å (de)montere.(plutselig fra passasjersiden, da jeg glemte å ta tilsvarende bilde fra førersiden) Original speilramme til venstre, ny til høyre. Disse leveres i blank sort, og trenger derfor ikke å lakkeres. Original speilkappe til venste, ny til høyre. Og speilet plutselig på plass. Relativt enkel jobb, vil tippe det gikk ca. 10 minutt på hver side. Fra innsiden. Ikke den vinkelen det tar seg best ut fra. ...og et heller dårlig oversiktsbilde. Ikke så veldig stor forandring, men likevel noe som skiller seg litt ut. magneten, Waterhouse, BimmerFan! og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Ser veldig bra ut nå! Små endringer, men blir en helt annen bil enn den du hentet. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Hjelper på med litt ekstra småtteri. Er også litt fascinerende å se hvor mye design har å si på hvordan speilstørrelsen oppfattes. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 VILHADETTEPÅMINJEGOSGÅÅÅ!!! Men igjen, meget bra awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Ble veldig bra, ja. Stor forskjell med små detaljer awt og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Ser veldig bra ut! Frister å sette på min også, ser at passformen er noe rundere enn de jeg hadde på min F20 tidligere. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 ble meget bra awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 Dette ble meget bra og løftet inntrykket!!! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 17 timer siden, fupsaker skrev: Ser veldig bra ut! Frister å sette på min også, ser at passformen er noe rundere enn de jeg hadde på min F20 tidligere. Bare synd det ikke er like lett på F3x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 4 timer siden, danskiii skrev: Bare synd det ikke er like lett på F3x Ikke? Jeg brukte vel kanskje en halvtime på F20'en min som jeg mente hadde like speil som F30/31? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå