Gå til innhold

Til minne om -Roger-`s E46 M3 - Eksos og ny farge på interiør s.5


 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Skulebollen skrev:

Stilig! Handla du Pfc bremser brukt? Lyst på slike selv til min 😊

Jaaa, "brukt"... de har stått på bil som har kjørt litt på skogen et pr dager og brukt litt til veibruk så de skal være ubetydelig slitt.:) Hører alle skryter av de, så da må man prøve :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spøker det for at et sett med hjul blir produsert i USA og sendt til norge en gang over nyttår. 
Ser ut som om specs blir 9,5x19 foran og 11x19 bak. 

Prøvde å lufte AC-Schnitzer coils`a for salg, da jeg vil mere ned, men lite respons der, så da får man prøve å bygge om disse litt selv slik at man kommer litt lavere til neste sesong :)


Ellers er jeg på sjø nå, så har ikke fått gjort stort med bilen, utenom en liten tur da vi var hjemom her om dagen. 
Komme seg hjem, få montere nye bremser og skiltlys, så skal den få ta en tur på EU før den parkeres i nygarasjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frode D skrev:

Blir nok meeeget bra dette her. Spent på felgvalg, det begynner å bli bra mye å velge mellom. :)

 

Håper det! Jaa, mye å velge i, men samtidig er det mange som kjøper det samme som andre har, så slik sett har jeg prøvd å tenke litt utenfor de "vanlige" hjula å se på om dagen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye aktivitet, men kjører på med et par bilder til fra en kveld tidligere i uken. 
Garasjen blir satt opp nå uka som kommer, så da får den endelig gå i hi. Nye bremser er kommet. 50% av nye hjul er også betalt så de har startet produksjon av disse ;)

God helg folks :)

 

E46 M3 Nordlys parken-2.jpg

E46 M3 Nordlys parken.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med E46 og E30 i garasjen. Ser ut til å bli en meget fin garasje med god plass. Virker også som du har litt boltreplass rundt garasjen også .  Tenker det blir fint med innendørs plass til å ordne med bil.

Spent på hva slags hjul bilen får. Følger med her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...