sveigis Skrevet Desember 29, 2021 Share Skrevet Desember 29, 2021 1 time siden, mslello skrev: Som nevnt over, ble vask og voks i dag. Rettere sagt, sealer, Menzerna Powerlock. Litt usikker på hva forhandler har hatt på, vannet perla enda. Men greit å få på noe jeg vet varer til våren. Da må det poleres litt i tillegg så jeg. Legger bare ved noen bilder. Aventurin rød er en vanskelig farge å ta bilde av. Ser nesten sunset orange ut i garasjelyset. Herlig som fy dette og digg farge . Den Menzerna Powerlocken har jeg hørt mye godt om og bør vel handles inn tenker jeg . Liker veldig godt instrumentering i denne bilen din .🙏 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2021 38 minutter siden, Saltkjelen skrev: Herlig, mange takk! Bør vel være tilstrekkelig nok høyde om man beregner 48x98 som høyde etter senk. ACS lanserer i løpet av 2022. Ja, bør gå bra det. Må være litt forsiktig med sånne fartsputer, ellers kan det ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2022 (endret) Fortsetter litt i samme emne med bakkeklaring. Fruen parkerte selvsagt oppå ett lite felt jeg ikke hadde rukket å måke en dag. Fikk jo anfall i OCD'en min😅 Men tilfeldigvis strøk i4'n akkurat over toppen på en liten brøytekant. Så fikk sjekket høyden igjen. 12,5 cm stemmer nok bra, litt nedoverbakke så. Fronten liker jeg mer og mer 😎 Endret Januar 6, 2022 av mslello Marius2002, sveigis, Pekka og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 23 minutter siden, mslello skrev: ...Fronten liker jeg mer og mer 😎 Det gjør jeg og mslello og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 8, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2022 Jeg og kona var ute og filmet gliset i dag 🤩 DJI_20220108_131333_3_video.mp4 Pekka, ///M-ini95, Blinklys og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 For en lekker farge! mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2022 Liten oppdatering. Bilen er jo bare brukt til småkjøring etter vi fikk den. Men ble Trondheimstur på fredag, dette er bil som jeg gleder meg til å ta skikkelig langtur med. Fant ut at jeg skulle teste hurtiglading, bare for å se om det ting fungerte. Bare en 50kw lader så kun en kjapp test på at BMW charge kort og lading fungerte. Tok turen innom forhandler i Trondheim. Fikk tilfeldigvis sammenlignet med en 3 serie GT. Forbruk tur retur. Kunne fått til 40 mil på tur. Innafor på vinterstid for min del. Så ble det kjapp helgavask når jeg kom hjem. Få av litt salt. fupsaker, Snagg30, Pekka og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 22, 2022 Share Skrevet Januar 22, 2022 Elsker denne fargen nydelig bil du har fått! mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2022 Akkurat nå, Snagg30 skrev: Elsker denne fargen nydelig bil du har fått! Takk 😊Ja, fargen har jeg fått skikkelig sansen for 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 22, 2022 Share Skrevet Januar 22, 2022 1 time siden, mslello skrev: Takk 😊Ja, fargen har jeg fått skikkelig sansen for 🤩 Skal ta å prøve denne her på mandag, gleder meg! Har høye forventninger, det er temmelig stort press på bilen fortsatt så blir en kort tur. San Remo med lyst brunt skinn Pekka, Blinklys og fupsaker reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2022 31 minutter siden, Snagg30 skrev: Skal ta å prøve denne her på mandag, gleder meg! Har høye forventninger, det er temmelig stort press på bilen fortsatt så blir en kort tur. San Remo med lyst brunt skinn Det blir jo noe annet enn det du er vant til nå. Men skal bli spennende å høre hva du synes 😊 Var høyt trykk på prøvekjøring i Trondheim også forstod jeg. Har bare 1 demobil enda de også. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2022 Da har jeg benyttet dagen til å kjøre opp til BE. Dagens biler begynner å bli så tunge, så kjekt å ha fant jeg ut 😊 Så da fikk jeg testet hengerfeste og tømt garasjen for papp og skrot også 😊 Fant også en fin bil å parkere sammen med under oppkjøring. Har bestandig hatt sansen for Panamera, men synes i4 viser fine former og ser bra ut i selskapet Fant ett sted jeg ikke har hørt om før også, så det spørs om du @Saltkjelen må komme til Levanger og inspisere. Kan du jo montere touchhendler med det samme 😅 Blinklys, Saltkjelen, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 BE ja. Det skulle jeg og hatt. Men solgte jo den bilen som hadde hengerfeste og var kjørbar 🤦🏻♂️ Gidder ikke svi av en haug med daler på krok på G20en da den kan dra maks 750 kg. Får heller bruke de pengene på å få caddyen på veien. Mener på at jeg har sett et bilde @Saltkjelen postet av skilt med navn Saltkjelen 😄 mslello og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2022 Akkurat nå, StigJ skrev: BE ja. Det skulle jeg og hatt. Men solgte jo den bilen som hadde hengerfeste og var kjørbar 🤦🏻♂️ Gidder ikke svi av en haug med daler på krok på G20en da den kan dra maks 750 kg. Får heller bruke de pengene på å få caddyen på veien. Mener på at jeg har sett et bilde @Saltkjelen postet av skilt med navn Saltkjelen 😄 Jeg har jo 2 biler med hengerfeste, så nå er det bare å slå seg løs 😅 Ja, har sett det bildet, her er det ikke noe skilt da, så BMW har lært meg noe nytt i dag 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 Hehe, se der ja! Ja, ikke utenkelig at vi kunne montert touch-hendler da. Du får si ifra om du er på vei til Oslo en dag - har allerede liggende klart et sett til i4en. Ampera og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå