Chris A Skrevet Februar 14, 2023 Share Skrevet Februar 14, 2023 8 minutter siden, mslello skrev: Ble minusgrader igjen i kveld, så kan fort bli ett par måneder igjen til neste gang 😅 Det er denne jeg har. Har ikke noe sammenligningsgrunnlag mot andre, så mulig det finnes bedre typer. https://ismartgate.com/ Ja, jeg blir litt lei av denne fjernkontrollen som aldri passer inn eller ligger å slenger inni bilen. Jeg vurderer å skifte portåpner, liftmaster med myQ. Portåpneren jeg har i dag er en liftmaster av eldre type. Har brukt denne i lag med homelink fra BMW for. Funker helt fint. Speilet med homelink jeg har fått pris på koster rundt 6800.-. For den summen kan jeg skifte motor, skinne og få myq. Så jeg er i tenke boksen. Takk for link forresten.☺️👌 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2023 18 minutter siden, Chris A skrev: Ja, jeg blir litt lei av denne fjernkontrollen som aldri passer inn eller ligger å slenger inni bilen. Jeg vurderer å skifte portåpner, liftmaster med myQ. Portåpneren jeg har i dag er en liftmaster av eldre type. Har brukt denne i lag med homelink fra BMW for. Funker helt fint. Speilet med homelink jeg har fått pris på koster rundt 6800.-. For den summen kan jeg skifte motor, skinne og få myq. Så jeg er i tenke boksen. Takk for link forresten.☺️👌 Greit å sjekke litt hva som finnes ja. Denne kostet vel rundt 1400 kroner. Koblet den bare til min gamle Liftmaster og monterte en bevegelsessensor på porten. Har ikke fått lukking av porten til å fungere via IFTTT. Da har den prestert å lukke porten mens jeg har stått i garasjen. Påstår jeg har forlatt området. Heldigvis var bilen kjørt helt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 16, 2023 Share Skrevet Februar 16, 2023 @mslello Ja, jeg får spekulere litt. Portåpneren begynner å dra på årene. Så isteden for å bruke like mye på et speil. Kanskje man bare skulle kjøpt seg en ny åpner med mer moderne teknologi. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2023 Ble full vinter igjen gitt. I vinter har det vært mye is og dårlige brøytede veier, så 18" har vært helt greit for komforten Chris A, Ampera, sveigis og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2023 Mer snø, min trofaste Toro snøfres har blitt brukt en del nå 😊 Benyttet sjansen til å spyle bilen mellom bygene 😎 Skulebollen, Marius2002, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 Her var både bil og fres i henhold du 😊. Er virkelig fin farge på I4en din . mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2023 Håper på vår i mars vert år og blir stort sett skuffet 😅 Var litt sol i dag, så tenkte bilen kunne stå i sola og tine opp litt. Men under middagen ble det snø! Måtte kjøre forvarming for å kjøre den inn i garasjen ❄️❄️ Ser tøff ut da 😎 Ampera, fupsaker, Chris A og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2023 Prøver med litt sol igjen 😎 Saltkjelen, Ampera, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet Mars 7, 2023 Share Skrevet Mars 7, 2023 Sun on - sun off - den ser uansett flott ut i sola med den fargen der. mslello og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2023 14 minutter siden, TorsteinAa skrev: Sun on - sun off - den ser uansett flott ut i sola med den fargen der. Alt for mye sun off i trøndelag! Så viktig å nyte fargen når sola spiller på lag Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2023 Våren lar vente på seg.. E.C., Marius2002, Ampera og 4 andre reagerte på dette 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 Her også, kommet 7-8cm på morgenen nå. Og jeg blir litt deprimert. Bedritne kjøreforhold til barnehagen.. 😛 mslello og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2023 En dag med litt opphold og pluss grader. Bare å slå til med vask før minusgrader og vinter fortsetter igjen StigJ, Saltkjelen, K.F og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 Utrolig flott denne fargen! Har vell sagt det noen ganger nå mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2023 Akkurat nå, Snagg30 skrev: Utrolig flott denne fargen! Har vell sagt det noen ganger nå Hyggelig å høre likevel! 😁 Godt å få den skikkelig ren iallfall 😊 Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå