Gå til innhold

Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |

mslello
 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, mslello skrev:

Ble minusgrader igjen i kveld, så kan fort bli ett par måneder igjen til neste gang 😅 

Det er denne jeg har. Har ikke noe sammenligningsgrunnlag mot andre, så mulig det finnes bedre typer. 

https://ismartgate.com/

Ja, jeg blir litt lei av denne fjernkontrollen som aldri passer inn eller ligger å slenger inni bilen. Jeg vurderer å skifte portåpner, liftmaster med myQ. Portåpneren  jeg har i dag er en liftmaster av eldre type. Har brukt denne i lag med homelink fra BMW for. Funker helt fint. Speilet med homelink jeg har fått pris på koster rundt 6800.-. For den summen kan jeg skifte motor, skinne og få myq. Så jeg er i tenke boksen. Takk for link forresten.☺️👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Chris A skrev:

Ja, jeg blir litt lei av denne fjernkontrollen som aldri passer inn eller ligger å slenger inni bilen. Jeg vurderer å skifte portåpner, liftmaster med myQ. Portåpneren  jeg har i dag er en liftmaster av eldre type. Har brukt denne i lag med homelink fra BMW for. Funker helt fint. Speilet med homelink jeg har fått pris på koster rundt 6800.-. For den summen kan jeg skifte motor, skinne og få myq. Så jeg er i tenke boksen. Takk for link forresten.☺️👌

Greit å sjekke litt hva som finnes ja. Denne kostet vel rundt 1400 kroner. Koblet den bare til min gamle Liftmaster og monterte en bevegelsessensor på porten. 

Har ikke fått lukking av porten til å fungere via IFTTT. Da har den prestert å lukke porten mens jeg har stått i garasjen. Påstår jeg har forlatt området. Heldigvis var bilen kjørt helt inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Håper på vår i mars vert år og blir stort sett skuffet 😅 Var litt sol i dag, så tenkte bilen kunne stå i sola og tine opp litt. Men under middagen ble det snø! Måtte kjøre forvarming for å kjøre den inn i garasjen ❄️❄️ Ser tøff ut da 😎20230306_171318.thumb.jpg.038d74f302b08d701ec21aaca805f43b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, TorsteinAa skrev:

Sun on - sun off - den ser uansett flott ut i sola med den fargen der. 

Alt for mye sun off i trøndelag! :D Så viktig å nyte fargen når sola spiller på lag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...